در هیاهوی دربی، مسابقه پیکان و تراکتور در هفته بیست و هفتم لیگ برتر هم حساسیت‌های خاص خود را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جنگ پیش‌رو نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک هدف راهبردی برای مقاومت مبدل خواهد شد.
کارشناس فوتبال با اشاره به دیدار حساس پیش‌روی تیم‌های سپاهان و استقلال گفت: این دیدار که همیشه جذاب و زیبا بوده جنگ دارا و ندار است چرا که دو تیم از نظر بازیکنان قابل قیاس نیستند.
هفده سال از جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان می‌گذرد و مقاومت با توانمندی موشکی و پهپادی خود آنچنان وحشتی در دل سران تل آویو انداخته است که جرات ندارند دست از پا خطا کنند.
دبیر کل حزب الله لبنان در حالی روز چهارشنبه هفته جاری سخنرانی خواهد کرد که تل آویو مدعی شده است که حتی به قیمت جنگ با حزب الله چادرهای برپا شده از سوی مقاومت اسلامی لبنان را جمع خواهد کرد.
دو کاپیتان سابق آبی‌ها و سرمربیان حال حاضر استقلال و نساجی در هفته سیزدهم در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار می‌گیرند.
تنش‌های آبی بین ایران و افغانستان به دهه‌ها قبل برمی گردد. تغییرات آب و هوایی و پایین آمدن سطح آب رودخانه‌ها به معنای بدتر شدن وضعیت است. هر دو کشور که با تحریم‌ها و اقتصاد‌های به شدت ضعیف دست و پنجه نرم می‌کنند، تحت فشار قابل توجهی قرار دارند.
تیم ملی اسپانیا امشب در بازی برابر کرواسی از پیراهن، شورت و جوراب قرمز استفاده خواهد کرد و کرواسی آبی می‌پوشد.
وقتی ایران ناچار شود به راه‌های دیگری جهت حل تنش‌های آبی با طالبان روی آورد، بدون تردید به همان میزان به سمت تنبیه طالبان نیز به شکل هایِ دیگری پیش خواهد رفت. به عنوان مثال ممکن است که استفاده افغانستان از دریا‌های آزاد از طریق خاک ایران که به عنوان یک امتیاز به افغانستان داده شده، از بین برود و یا ممکن است در حوزه‌های اقتصادی، تجاری، سیاسی و حتی امنیتی، همکاری‌های لازم با طالبان صورت نگیرد. هر کدام از این گزینه‌ها به اندازه کافی، برای طالبان دردسرساز و تنبیه‌کننده هستند
الهلال عربستان امروز در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میزبان اوراوا ردز ژاپن است.
درگیری‌های سودان که از هفته گذشته شروع شده است، زنگ خطر بین المللی را به صدا در آورده است. دلیل اهمیت سودان چیست؟ سودان نه تنها کشوری پهناور است - سومین کشور بزرگ آفریقا - بلکه در یک منطقه ناپایدار و از نظر ژئوپلیتیکی حیاتی قرار دارد. سودان در قسمت میانی رودخانه نیل قرار گرفته است. پایین دست نیل مصر و بالادست آن اتیوپی قرار دارد. هرگونه ناآرامی در سودان به احتمال زیاد فشار‌های خارطوم و قاهره به اتیوپی در مورد ترتیبات آبی رود نیل را مختل می‌کند.
شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال وقوع جنگی همه جانبه در تل آویو هشدار داده است.
«ما برای تولید پول و اشتغال در کشورمان سراغ کار‌ها و تجارت‌هایی رفته‌ایم که نیاز مبرمی به آب دارند. این مسئله باعث شده تا با کمبود شدید آب رو به رو شویم در صورتی که کشور ما باید به سمت طراحی اقتصادی برود که آب محور نباشد. ما باید اقتصادی را در ایران تعریف می‌کردیم که چشمش به آسمان نباشد، در اصل اشتباه راهبردی مسئولان در حوزه بود.»
رئیس اسبق شاباک در یادداشتی با هشدار نسبت به تشدید اختلافات داخلی در رژیم صهیونیستی، گفته است که تل آویو در آستانه جنگ داخلی قرار دارد.
اوضاع میان لبنان و رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ لبنان به میانجی گر آمریکایی درباره ترسیم مرز دریایی ملتهب است و صهیونیستها جلسه امنیتی چند ساعته برگزار کرده و بر تحرکات نظامی خود افزودند.
اوضاع میان لبنان و رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ لبنان به میانجی گر آمریکایی درباره ترسیم مرز دریایی ملتهب است و صهیونیستها جلسه امنیتی چند ساعته برگزار کرده و بر تحرکات نظامی خود افزودند.
نتایج یک نظرسنجی از جامعه صهیونیستی نشان می دهد که یک سوم صهیونیست ها بر این باورند که ارتش تل آویو آمادگی ورود به یک جنگ همه جانبه را ندارد.
رئیس سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی از احتمال شعله ور شدن جبهه های شمالی این رژیم در نتیجه عدم دست یابی به توافق ترسیم مرز دریایی با لبنان خبر داد.
یکی از فرماندهان عالی رتبه ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که در جنگ آینده سران تل آویو هدف موشک های حزب الله لبنان خواهند بود.
جنگ سه روزه میان رژیم صهیونیستی و جهاد اسلامی فلسطین فضای داخلی در رژیم صهیونیستی را به سوی امنیتی شدن و حمایت بیشتر از ائتلاف حاکم سوق داد.
بالاخره و پس از کش و قوس فراوان، نام استقلال ملاثانی به پرسپولیس خوزستان تغییر کرد.
سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه تغییرات منطقه ای و بین المللی به نفع ملت یمن در حال رخ دادن است، تأکید کرد آمریکا با هدف تأمین منافع رژیم صهیونیستی جنگ علیه یمن را مدیریت می کند.
رژیم صهیونیستی هر بار با حمله به غزه به دنبال تحقق امنیت پوشالی برای شهرک نشینان اطراف غزه و به طور کلی صهیونیستها است؛ اما آنچه برای آنها به ارمغان می آورد، موشک و ناامنی است.
حریف طلبی مرگبار در فضای مجازی!
مجید جلالی مربی سرشناس فوتبال ایران که با پاس قهرمان لیگ برتر شد و در صبا نیز جام حذفی را فتح کرد، با اطمینان از انگلیسی بودن شکل‌گیری رقابت قرمز و آبی و جدال بین پرسپولیس و تاج می‌گوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ