مایک تایسون، قهرمان اسبق سنگین وزن جهان، تایسون فیوری را بهترین بوکسور حال حاضر جهان می داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودی گارسیا، سرمربی ناپولی، می‌گوید در فاصله بین دو نیمه بازی با فروزینونه از عملکرد ویکتور اوسیمن انتقاد کرد.
هوش مصنوعی می‌گوید بهترین گزینه برای جانشینی کریم بنزما در رئال مادرید دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس است.
شهر‌های برتر امسال عبارتند از سیدنی، توکیو، سئول و زوریخ، اما بار دیگر، رتبه اول به لندن رسیده است. لندن پایتخت انگلیس، خانه برخی از معتبرترین موسسات دانشگاهی جهان، از جمله کالج سلطنتی لندن و کالج دانشگاهی لندن است.
نیاسین می‌تواند در پیشگیری از برخی سرطان‌های پوست کمک کند. نیاسین امید به عنوان یک عامل پیشگیرانه در بیمارانی که در معرض خطر بالای ابتلا به کراتوزهای اکتینیک پیش‌سرطانی و همچنین سرطان‌های پوستی مانند کارسینوم سلول بازال و سلول سنگفرشی هستند استفاده می‌شود.
بهترین رستوران‌ های اصفهان
اسکات کارسون، دروازه‌بان سوم منچسترسیتی به ازای هر 20 دقیقه بازی برای تیمش، یک جام بدست آورده است.
هوادار تهران با محمود فکری در پایان هفته دوم به چهارمین امتیاز خود دست پیدا کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگزاری دومین دیدار تیمش برابر ملوان در لیگ بیست و سوم گفت: با وجود این که عملکرد خوبی در هفته اول لیگ داشتیم اما مشکلات تیم همچنان پابرجاست.
فیرمینیو با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه شده و باید ۵تا ۷ روز استراحت کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگزاری دومین دیدار تیمش برابر ملوان در لیگ بیست و سوم گفت: به دنبال کسب پیروزی در این دیدار و ۶ امتیازی شدن در جدول رده بندی هستیم.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تلخ‌ترین دوران ۴ ساله‌ام دوران مجلس ششم بود که مسلمان نشنود کافر مبیناد.
باشگاه بنفیکا پس از جدایی گونچالو راموس، آرتور کابرال، مهاجم برزیلی فیورنتینا را به عنوان جایگزین او به خدمت گرفت.
دمای مناسب برای نگهداری پیاز ۳۲ تا ۴۰ درجه فارنهایت است. پیاز‌ها را در مکان خنک مانند انبار، زیرزمین و گاراژ نگهداری کنید تا احتمال جوانه زدن و فاسد شدن پیاز کاهش یابد، زیرا گرما سبب خراب شدن پیاز می‌شود.
انتخاب ۱۱ ستاره برای هفته اول از بین بازیکنان با کیفیت شروع لیگ برتر کار سختی بود.
مهم‌ترین ویژگی ساعت‌های هوشمند، سنسور‌های متفاوتی است که به کاربران اطلاعاتی درباره بدن آن‌ها می‌دهد و گاهاً باعث نجات جانشان می‌شود. از جمله این سنسور‌ها می‌توان به سنسور‌های ورزشی، سنسور خواب، سنسور ضربان قلب و ردیاب GPS اشاره کرد.
به‌طور کلی ویتامین‌های مختلفی برای رشد موها مهم هستند، اما ویتامین‌های گروه B از این نظر اهمیت ویژه‌ای دارند. ویتامین‌های B۷ (بیوتین)، فولات و B۱۲ برای شکل‌گیری سلول‌های جدید واقعا حیاتی هستند، درحالی که بیوتین به تقویت خود موها و همچنین ارتقای رشد آنها کمک می‌رساند.
روغن سیاه دانه به عنوان یک مکمل غذایی و نیز در طب سنتی برای درمان برخی از مشکلات بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده‌های رایج آن شامل درمان عفونت‌های ریوی، آسم، آلرژی‌ها، التهاب مفاصل، مشکلات گوارشی و افزایش سیستم ایمنی می‌باشد. همچنین، روغن سیاه دانه به عنوان محصولی طبیعی برای مراقبت از پوست و مو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این متخصص زنان، زایمان و نازایی با بیان اینکه مصرف تزریقی و یا دوز بالای خوراکی برای افراد دچار کمبود ویتامین D یا سو جذب باید طبق دستور پزشک تجویز شود، گفت: البته آمپول‌های خوراکی نیز در دنیا وجود دارد که بهتر است.
گودسون به ما می‌گوید: "تحقیقی وجود دارد که نشان می‌دهد مکمل روزانه پپتید‌های کلاژن در زنان یائسه می‌تواند سلامت پوست، استخوان و مفاصل را بهبود بخشد. مصرف کلاژن در واقع می‌تواند به بدن شما کمک کند کلاژن بیشتری تولید کند. "
از له شده زیره کوهی اسانسی به دست می‌آورند که خاصیت‌های درمانی زیادی دارد. زیره کوهی طبیعت گرم و خشک دارد و برای رفع سردی بسیار مناسب است. برای رفع بیماری‌های کبدی کاربرد زیادی دارد. ضدنفخ، مقوی معده، مدر و قاعده‌آور است.
به‌طور کلی ویتامین‌های مختلفی برای رشد مو‌ها مهم هستند، اما ویتامین‌های گروه B از این نظر اهمیت ویژه‌ای دارند. ویتامین‌های B ۷ (بیوتین)، فولات و B ۱۲ برای شکل‌گیری سلول‌های جدید واقعا حیاتی هستند، درحالی که بیوتین به تقویت خود مو‌ها و همچنین ارتقای رشد آن‌ها کمک می‌رساند.
این بارش که بر اثر برخورد ذرات به جا مانده از دنباله‌دار سوئیفت تاتل/۱۰۹ P با جو زمین رخ می‌دهد، امسال دارای دو زمان اوج است که یکی ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز یکشنبه، ۲۲ امرداد و زمان اوج دیگر در ساعت ۱۱ و ۲۸ دقیقه صبح همین تاریخ است.
رستمی و اکرمی در صف بهترین‌های تورنمنت کافا 2023 جای گرفتند.
سلامت نیوز به نقل از ایت دیس نوشت: بدن انسان به ۱۳ ویتامین ضروری نیاز دارد تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. این ویتامین‌ها عبارتند از: ویتامین‌های A، C، D، E و K به همراه ویتامین‌های گروه B (ریبوفلاوین، تیامین، بیوتین، ویتامین B ۱۲، ویتامین B ۶، فولات و اسید پانتوتنیک).

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ