نگرانی‌های بسیار زیادی نسبت به دیپلماسی رو به رشد میان ایران و روسیه وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
وقوع انفجار و آتش سوزی مهیب در شمال تل آویو باعث ترس و نگرانی صهیونیست‌ها شد.
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
مسئولان و عناصر سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی در یک نشست فوری و اضطراری سناریوهای مربوط به احتمال فروپاشی این رژیم را در پی تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی بررسی کردند.
بعد از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات نیروهای مقاومت، عناصر خود را در مرزهای شمالی افزایش می‌دهد.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به نگرانی شدید محافل امنیتی و نظامی این رژیم از سرباز زدن صدها نظامی ذخیره این رژیم از خدمت نظامی اشاره کردند.
راهبرد ایران برای گسترش روابط با کشورهای آفریقا در کنار نگرانی رژیم صهیونیستی از حضور ایران در قاره سیاه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
یک روزنامه صهیونیستی از نگرانی شدید شهرک نشینان نسبت به تکرار عملیات موشکی از سمت کرانه باختری به سمت این شهرک‌ها خبر داد.
نگرانی تل‌آویو نسبت به گسترش توان موشکی مقاومت در کرانه باختری و هماهنگی میان حملات تروریست‌ها در سوریه و تقویت پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در این کشور محور روزنامه‌های عربی بوده است.
اتحادیه اروپا ضمن تداوم سیاست دوگانه خود در قبال مسئله فلسطین، عملیات رزمندگان مقاومت در شهرک «عیلی» را محکوم و در عین حال از گسترش شهرک‌سازی های تل آویو در کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.
سران امنیتی تل آویو از تیرگی روابط کنونی بایدن و نتانیاهو در پی جنجال اصلاحات قضائی وی در فلسطین اشغالی بسیار ناخشنودند، زیرا به کاهش نفوذ تل آویو در سیاست خارجی واشنگتن انجامیده است.
هرتزوگ همچنین افزوده است که پیشنهاد استعفای خود را رد کرده‌ام؛ چون استعفا در شرایط فعلی اصلاً درست به نظر نمی‌رسید.
رسانه‌های عبری به ائتلاف‌های جدیدی که در خاورمیانه با هدف ایجاد مرحله جدیدی در ساختار قدرت شکل گرفته است اشاره کرده و در ارتباط با آن ابراز نگرانی کردند.
وبگاه المانیتور در گزارشی اعلام کرد نگرانی‌های رژیم صهیونیستی از ایجاد جبهه متحد میان حزب الله لبنان، حماس و ایران افزایش یافته است.
رسانه های رژیم صهیونیستی در حال حاضر نگران گشوده شدن جبهه جدیدی در درگیری پس از جبهه‌های مسجدالاقصی، غزه، جنوب لبنان و سوریه هستند.
رسانه های رژیم صهیونیستی در حال حاضر نگران گشوده شدن جبهه جدیدی در درگیری پس از جبهه‌های مسجدالاقصی، غزه، جنوب لبنان و سوریه هستند.
رسانه های عبری زبان نگرانی شدید خود را نسبت به نزدیکی سوریه با کشورهای عربی و بازگشت دمشق به اتحادیه عرب ابزار و تاکید کردند که این مسأله نشانه خوبی برای رژیم صهیونیستی نیست.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب در تازه‌ترین شماره خود به عملیات صورت گرفته در خاک اراضی اشغالی و نگرانی شدید تل آویو نسبت به تشدید چنین عملیاتی پرداخته اند.
محافل صهیونیست نسبت به تقویت جایگاه جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی موسوم به BDS در پی تصویب قطعنامه‌ اخیر مجمع عمومی سازمان ملل ، به شدت ابراز نگرانی کردند.
منابع صهیونیستی در گزارش هایی از ارسال موفق موشک ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ از سوی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران، به شدت ابراز نگرانی کردند.
وزیر خارجه سوریه علت پاسخ ندادن به حملات هوایی رژیم صهیونیستی را نگرانی از آسیب رسیدن به هواپیماهای غیرنظامی عنوان کرد و به تل آویو هشدار داد که دیر یا زود پاسخ حملاتش را دریافت خواهد کرد.
وزیر امور خارجه سوریه پاسخ ندادن به حملات هوایی رژیم صهیونیستی را نگرانی از آسیب رسیدن به هواپیماهای غیرنظامی عنوان کرد و به تل آویو هشدار داد که دیر یا زود پاسخ حملاتش را دریافت خواهد کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه اوکراین بر هراس دوباره تل آویو از همکاری های فزاینده ایران و روسیه ابراز نگرانی کرد.
دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی با اشاره به افزایش عملیات های مقاومتی در کرانه باختری در ماه سپتامبر گذشته، درباره آغاز انتفاضه مسلحانه فراگیر در کرانه باختری هشدار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ