سجاد شهباززاده، ابوالفضل جلالی، سبحان خاقانی و علیرضا رضایی چهار بازیکنی هستند که در دیدار با پرسپولیس حضور ندارند. رضایی مدتی است به دلیل مصدومیت دور از میادین است و خاقانی نیز امسال برای آبی‌پوشان به میدان نرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته پایانی تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا با پانزده بازیکن آغاز می‌شود.
معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قیمت گوشت قرمز دارای نوسان بسیاری بوده و پرداخت نرخ تورمی مابه‌التفاوت با قیمت پایه، شامل این یک قلم نمی‌شود.
بهروز عطایی دو بازیکن را از تیم ملی والیبال برای قهرمانی آسیا کنار گذاشت.
لوئیس انریکه لیست سیاهی تهیه کرده که در آن نام هشت بازیکن دیده می شود.
سپهر روزی طلب از جمع هواداری‌ها پس از چهار فصل جدا شد.
محمدجواد معنوی نژاد تنها خط خورده تیم ملی والیبال نسبت به هفته قبل است.
دو بازیکن دیگر تیم ملی والیبال ایران با نظر بهروز عطایی اردو را ترک کردند.
سرمربی استقلال برای بازی امروز این تیم نام ۵ بازیکن را از لیست خط زده است.
با نظر ریکاردو ساپینتو سجاد شهباززاده و ابوالفضل جلالی از لیست دربی خط خوردند.
5 بازیکن استقلال در اردوی قبل از مسابقه با هوادار حضور ندارند.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی به زودی اعلام می‌شود و همگان در انتظار مشخص شدن نفرات دعوت شده و مقایسه آن با لیست جام جهانی هستند.
مکس آلگری روی نام پل پوگبا برای بازی امشب مقابل فرایبورگ قلم قرمز کشید. دلیل آن نیز مسائل انضباطی عنوان شده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم قطعی خود را برای خط زدن اسم چند بازیکن ناکارآمد در زمستان گرفته است.
سامان قدوس و مسابقه‌ای که جایش در آن خالی بود. تنها بازیکن ایرانی حاضر در لیگ برتر انگلیس جایی در ترکیب ایران مقابل انگلیس نداشت.
قطعا ضربان نبض بازیکنانی که در اردوی اخیر تیم ملی ایران حضور داشتند تا قبل از اعلام لیست نهایی مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به بالاترین حد خود رسید تا از فهرست این تیم رونمایی شود.
لوئیس انریکه امروز روی نام سرخیو راموس قلم قرمز کشید و کاپیتان سابق اسپانیا در جام جهانی حاضر نخواهد بود. اشرف حکیمی به این تصمیم او واکنش منفی نشان داد.
کارلوس کی‌روش قبل از جام های 2014 و 2018 با خط زدن چند ستاره خبرساز شد؛ آیا اینبار هم او برای طرفداران فوتبال سورپرایز دارد؟
«وزارت بهداشت یک لیست قرمز (کمبود)، زرد (هشدار) و سبز (تامین) دارویی دارد و اکنون این لیست دارویی به رنگ زرد درآمده، یعنی همان مرحله هشدار که فاجعه است و انواع دارو‌ها در این لیست وجود دارند. تقریبا ۷۰۰ قلم کمبود دارویی.» این نکته را مجتبی بوربور، نایب‌رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو می‌گوید و درباره تفاوت کمبود‌های دارویی که از سوی فعالان حوزه دارویی اعلام می‌شود، اما مورد تایید وزارت بهداشت نیست، می‌گوید: «اینطور به‌نظر می‌رسد که وزارت بهداشت در حال انکار کمبودهاست.
بدون شک یکی از بهترین بازیکنان استقلال در لیگ امسال محمد محبی بوده. بازیکنی که از لیست تیم ملی خط خورده و شانسی برای سفر به قطر ندارد.
کاپیتان تیم فوتبال استقلال در دیدار تیم ملی ایران برابر سنگال مرد شماره یک زمین بود و نمایش قابل قبولی داشت.
استقلال برای استفاده از قایدی و رضایی چاره ای ندارد که حداقل نام دو بازیکن خود را از لیست بزرگسالان خارج کند.
ریکاردو ساپینتو در شرایط سختی قرار گرفته؛ او مجبور است روی نام دو بازیکن تیم خود قلم قرمز بکشد و آنها را در لیست مازاد قرار بدهد.
صمد مرفاوی بعد از بازگشت از تورنمنت کافا در تلاش برای تدارک اردوی جدید برای تیم ملی جوانان است که این اردو از 27 مرداد در کمپ تیم های ملی آغاز شده است.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس سه بازیکن ایرانی را نمی‌خواهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ