نظامیان اشغالگر اسرائیلی در اقدامی جنایتکارانه در دومین روز از عید سعید فطر مصلای باب الرحمه در داخل مسجد الاقصی را مورد حمله قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حمله صهیونیست‌ها به روستای کفر قدوم حداقل ۴ شهروند فلسطینی زخمی شده و آسیب دیدند.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با محکومیت یورش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، در بیانیه‌ای اعلام کرد این حمله، «نقض فاحش اصول حقوق بین‌الملل و حقوق بشر» است.
دفترسیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید یورش نظامیان صهیونیست به جنین، شکست صهیونیست‌ها را حتمی دانست.
قطر امروز دوشنبه به یورش نظامیان صهیونیست به جنین و اردوگاه آن در شمال کرانه باختری واکنش نشان داد و از جامعه جهانی خواست که اقدامات صهیونیست‌ها را متوقف کند.
شهرک‌نشینان صهیونیست ظهر امروز در اقدامی وحشیانه با یورش به روستای ترمسعیا در نزدیکی رام الله (مرکز کرانه باختری) اقدام به آتش زدن خودروها و منازل فلسطینیان کردند.
شهرک‌نشینان صهیونیست ظهر امروز در اقدامی وحشیانه با یورش به روستای ترمسعیا در نزدیکی رام الله (مرکز کرانه باختری) اقدام به آتش زدن خودروها و منازل فلسطینیان کردند.
عناصر رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن معترضان سوری در بلندی‌های اشغالی جولان از گاز اشک آور استفاده و به سمت آن‌ها حمله کردند.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان حمله جنایت آمیز نظامیان صهیونیست به شهر جنین در کرانه باختری را که تاکنون به شهادت حداقل ۴ تن و زخمی شدن ده‌ها نفر از مردم مظلوم فلسطین منجر شده را محکوم کرد.
در جریان یورش صبح امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دست کم ۱۴ فلسطینی مجروح شدند و نیروهای مقاومت برای ممانعت از پیشروی اشغالگران، وارد عمل شده اند.
ساعاتی پس از یورش نظامیان صهیونیستی به نابلس، جوانی فلسطینی که در این درگیری‌ها زخمی شده بود، به شهادت رسید.
نظامیان صهیونیست با یورش به یک مدرسه فلسطینی و شلیک گاز اشک‌آور باعث ایجاد حالت خفگی برای دانش‌آموزان این مدرسه شدند.
اشغالگران صهیونیستی به اردوگاه عقبه جبر در اریحا یورش بردند و بر اثر این یورش یک جوان فلسطینی زخمی شد.
جنگنده‌های صهیونیستی اهدافی در سوریه را هدف قرار دادند.
گروه‌های فلسطینی حمله وحشیانه نظامیان اشغالگر به مسیحیان و ممانعت از ورود آنان به کلیسای قیامت برای گرامیداشت «شنبه نور» را به شدت محکوم کردند.
جنبش جهاد اسلامی با هشدار به صهیونیست‌ها از اعلام آماده باش عمومی نیروهای مقاومت برای حمله به تمام مواضع دشمن صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی خبر داد.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: در حالی که زلزله‌زدگان سوری شرایط سختی را تجربه می‌کنند، رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب را هدف حمله قرار می‌دهد که این مصداق آشکار جنایت علیه بشریت است.
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت: شورای امنیت باید اقدام تروریستی هفته قبل رژیم صهیونیستی را در حمله به ساختمانی مسکونی در دمشق محکوم کند.
رسانه های فلسطین با انتشار عکس ها و فیلم هایی، جزییات جدیدی از حمله هوایی صهیونیست‌های اشغالگر به نوار غزه را رسانه ای کردند.
حمله صهیونیست‌ها به شمال بیت لحم به زخمی شدن جوان فلسطینی منجر شد.
کودک فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست در جریان حمله و یورش آن‌ها به جنین به شهادت رسید.
منابع فلسطینی از حملات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در مناطق جبل المکبر و سلوان در قدس اشغالی خبر دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله اشغالگران صهیونیست به شهر نابلس در کرانه غربی فلسطین را محکوم کرد.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در درگیری‌های امروز فلسطینی ها با نظامیان صهیونیست در روستای قراوه بنی حسان در غرب سلفیت، ۴ نفر به ضرب گلوله جنگی زخمی شدند.
در حالی که از صبح امروز بازداشت گسترده اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری آغاز شده، محافل صهیونیستی اذعان کردند که گنبد آهنین در حمایت از اراضی اشغالی باز هم ناکام مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ