ویدیویی از ازدحام روز گذشته مردم برای ورود به ترکیه از مرز رازی شهر خوی در فضای مجازی منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسابقات جام جهانی فوتبال زنان که در نیوزیلند برگزار شد، اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در دیدار با تیم ملی زنان ویتنام، سرود ملی این کشور را نخواندند. منبع: ایسنا
بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال زنان ایالات متحده در هنگام پخش سرود ملی این کشور در نیوزلند سکوت کردند و مورد انتقاد کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفتند.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به حاشیه‌های اخیر در پی رفتارهای جنجالی‌اش واکنش نشان داد.
در یک مناظره اقتصادی میان اساتید مطرح اقتصاد، در حالی که دکتر درخشان اعلام کرد طرفدار سیاست‌های اقتصادی بر اساس مبنای اسلام است، موسی غنی نژاد تاکید کرد که اقتصاد ایران سرمایه داری است، اما نه از نوع رقابتی.
میلاد سوری، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم، پس از سوت پایان مسابقه توسط احمد محمدی با تصمیم این داور از زمین اخراج شد.
فردی که اقدام به آتش‌زدن پرچم آذربایجان کرده هدف از این کار را تلاش برای به اهتزاز در نیامدن این پرچم در کشورش عنوان کرده است. وی بدون هیچگونه رسیدگی کیفری آزاد شده است.
تبلیغات ریاست جمهوری در ترکیه آغاز شده و یکی از طرفداران افراطی اردوغان در یک کلیپ او را در رده پیامبران قرار داد و گفت: اگر پیامبر جدیدی به این دنیا می‌آمد، نام او رجب طیب اردوغان بود!
زیست‌شناسان، علاقه‌مندان به کوسه‌ها، و دیگر کارشناسان با انتشار توییت‌هایی و در گفتگو با مجله «Gizmodo»، نظراتشان را نسبت به واقعی بودن تصویر دیو کوسه بیان کرده و اعلام کردند در خصوص واقعی بودن آن تردید دارند.
کاربران شبکه‌های اجتماعی از مشاهده کلیپی در یک مسجد که در آن یک شیخ درحال شوت زدن به توپ و آموزش دروازه بانی به بچه‌ها است خشمگین شده اند.
دانشجویانی که برای تماشای مستند جدید بی‌بی‌سی درباره نخست وزیر هند در دانشگاهی در دهلی جمع شده بودند، توسط پلیس بازداشت شدند.
به خواب رفتن وزیر کشاورزی رومانی هنگام گفتگو در یک برنامه زنده تلویزیونی بحث برانگیز شده است.
دو نماینده مخالف سنگال روز دوشنبه به دلیل حمله فیزیکی به یک همکار زن در پارلمان به شش ماه زندان محکوم شدند.
توزیع یک اسباب بازی به شکل رئیس جمهور ونزوئلا در بین میلیون ها کودک در مناطق فقیرنشین ونزوئلا بحث برانگیز شده است.
رئیس سابق اطلاعات سپاه در خصوص جنجال سفر خانواده محمدباقر قالیباف، رییس مجلس به ترکیه گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است. خانواده اش به ترکیه رفته. نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات پاویون و نه از امکانات سفارتخانه در ترکیه استفاده کرده است.
وزیر امور خارجه روسیه با بی اساس خواندن خبر‌های مربوط به بستری شدنش آن را بازی سیاسی خواند و خطاب به روزنامه نگاران غربی توصیه می‌کند که سعی کنند بیشتر حقیقت را بنویسند.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
ابراهیم رئیسی در آستانه سفر به نیویورک به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفتگویی با شبکه تلویزیونی CBS آمریکا داشت.
سید قاسم باشنده روستای زمان کور پنجشیر است، طالبان دستانش را بسته اند و او را دشنام میدهند. قلم سید قاسم هنوز در جیبش دیده میشود، خاموش است و فقط به بی ادبی طالبی که سلام در دست دارد خاموشانه نگاه می‌کند.
در این ویدئو تاتیانا ناوکا در یک مهمانی در یک مکان سرباز دیده می‌شود که در آن اقدام به شکستن بشقاب‌های روی میز می‌کند.
در این ویدیو که اکنون میان کاربران دست به دست می‌شود، دو نفر در نقش بادیگارد، حافظت شخصی بدل ایرانی جانی دپ را در یک مکان عمومی برعهده دارند. این موضوع حالا منجر به بروز انتقاد‌ها و واکنش‌هایی نسبت به این اقدام بدل جانی دپ شده است.
یک سال بعد از این ثبت رکورد هم سمیه مرکیدی، اولین باشگاه پری دریایی را در البرز افتتاح کرد. اما تغییر عنوان این باشگاه ورزشی به نام مدرسه حالا با انتقاد‌هایی مواجه شده است. باشگاهی که بیشتر جنبه آموزش شنا با لباس‌های فانتزی را دارد وبه اعتقاد کاربران خبری از مدرسه و درس و کتاب در آن نیست.
تبعه افغان به مددکار اجتماعی مراجعه نکرده و توضیحات سوپروایزر مبنی بر لزوم حضور نوزاد در بیمارستان با توجه به وضعیت نامساعد جسمی نوزاد را نپذیرفته و اقدام به تهدید، هیاهو و جنجال کرده است.
شهربانو منصوریان در این ویدیو می‌گوید که ویدیوی مسابقه سجاد غریبی را دیده و به عقیده اش ترس هالک ایرانی از برخورد مشت‌ها به صورت اش، باعث باخت او شده است. او بعد به باشگاه خودش اشاره می‌کند و تضمین می‌دهد که اگر سجاد غریبی یک هفته در باشگاه او تمرین کند، می‌تواند در مسابقات جهانی، آسیایی، یا همین مسابقاتی که می‌رود و شرکت می‌کند، پیروز خارج شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ