سرمربی پرسپولیس آرامش خود را در طول نشست خبری نیم ساعته در استادیوم کاظمی به بهترین شکل حفظ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: خیلی از مبالغ دست کم در مورد چهره‌های شاخص فوتبال ما غیر واقعی است. باشگاه‌های دیگر هم کارهایی کرده‌اند که نیازی به گفتن نیست.
لاک ِ لاک پشت‌ها یک فضای خالی جداگانه نیست که حکم یک لباس را برای آن‌ها داشته باشد. درست است که لاک پشت ما می‌توانند سر و دست و پای خود را درون لاک شان فرو ببرند، اما لاک یکی از اجزای جدایی ناپذیر از آناتومی آن‌ها است. لاک ِ لاک پشت‌ها به استخوان‌های اسکلت شان جوش خورده و زندگی بدون برایشان ممکن نیست.
این جملات آقای رئیسی، جملاتی اشتباه بوده. درست است که آقای رئیسی باید رضایت خداوند را در ذهن داشته و در نظر بگیرد و اموری را که مورد رضایت پروردگار نیست انجام ندهد. این اصل، از آموزه‌های دینی ما است که برای رضایت خداوند بکوشیم و از امور مخالف رضای خداوند دوری کنیم. اما این که در مصالح کشور نقش مردم را نادیده بگیریم و بگوییم اگر مردم مخالف یک تصمیم دولت بودند اهمیتی ندارد، حرفی اشتباه است و شخصی که در مقام ریاست جمهوری نشسته، نباید چنین سخنانی را مطرح کند. تاکید می‌کنم که دولتمردان موظفند خادم و پاسخگوی مردم باشند
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد گزارش‌ها در مورد توافق موقت با ایران در زمینه هسته‌ای صحت ندارند و درست نیست.
ایل واکر، مدافع منچسترسیتی، تاکید کرد که برای فینال لیگ قهرمانان اروپا در روز شنبه آماده خواهد بود. با این وجود پپ نسبت به این اتفاق مطمئن نیست.
ارلینگ هالند، ماشین گلزنی منچسترسیتی، گل آکروباتیکش به ساوتهمپتون را به عنوان گل مورد علاقه خود در این فصل معرفی کرد.
پلیس برای اثبات ادعای فده والورده در مورد توهین الکس بائنا در حال بررسی تصاویر دو بازی قبلی رئال مادرید و ویارئال در ماه ژانویه است ولی هنوز تصویری یافت نشده است.
از روز گذشته و پس از مصدومیت نیمار در بازی برابر لیل، گمانه‌های زیادی در مورد وضعیت او شده و در جدیدترین آنها لوپاریزین نوشت که نیمار 4 هفته قادر به همراهی تیمش نیست.
روحانی گفت: ما چاره‌ای نداریم جز اینکه نظام جمهوری اسلامی را حفظ و آن را درست کنیم. نظام متعلق به این و آن نیست، نظام متعلق به همه ملت ایران است. مردمی که از ما برگشتند را باید برگردانیم. حتی اگر حاکمیت یکدست می‌شود باید مسیری طی کند که مورد پذیرش همه مردم باشد.
وزیردفاع آمریکا می گوید که هیچ اطلاعیه ای در مورد واگذاری تانک های آمریکایی آبرامز به کیف صادر نشده است.
بارسلونا مطلع شده است که پی اس جی قصد دارد در تابستان آینده بند فسخ 50 میلیون یورویی عثمان دمبله را پرداخت کند اما باشگاه کاتالان اصرار دارد که این رقم فسخ درست نیست.
علی مطهری: آنچه رئیس جمهور چین امضا کرد درواقع همه‌ی خواسته‌های عربستان بوده است؛ حتی به موضوع جزایر سه‌گانه ایران هم اشاره کرده است و بنوعی مورد تایید چین هم قرار گرفته است.
معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد لغو مجمع اسکواش گفت: تایید صلاحیت نهایی نامزدها در حطیه وظایف ما نیست و نهادها خودشان باید پاسخگو باشند.
قطر به دلیل سوابق نقض حقوق به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست چه کسی مراسم افتتاحیه جام جهانی آن کشور را اجرا می‌کند. «راد استیوارت» ترانه سرا و خواننده راک اسکاتلندی – بریتانیایی می‌گوید رفتن به جام جهانی قطر درست نیست، اما «جونگ کوک» خواننده اهل کره جنوبی اجرای برنامه در قطر را پذیرفته است.
در آلمان ادعا شده است که هنوز برای نتیجه گیری نهایی در مورد غیبت سادیو مانه در جام جهانی زود است و امیدها برای رسیدن او به این بازی ها از دست نرفته است.
این رویه درستی نیست که اگر روزی حرف دایی به مذاق‌مان خوش نیامد او را از اساس انکار کنیم و روزی دیگر اگر حرف دل‌مان را زد، کاملا تغییر موضع بدهیم. این درست نیست که حق اظهارنظر اجتماعی یا طرح سوال را برای یکی در قواره‌های دایی محفوظ ندانیم، اما تلویزیون در مورد مسائل روز با ورزشکاران همسو که از نظر حرفه‌ای در سطحی بسیار پایین‌تر قرار می‌گیرند مصاحبه‌های اختصاصی ترتیب بدهد.
دکتر حسین کچویان، استاد دانشگاه تهران گفت: اینکه برخی می‌گویند مردم ۴۰ سال قبل به یک قانون اساسی رأی دادند و حالا مورد قبول ما نیست، پس در غرب باید تاکنون ده‌ها بار رفراندوم برگزار می شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که امیدوار است شرایطی که به وجود آمده هر چه سریعتر با آرامش همراه شود گفت: همه جوانانی که از دست دادیم بچه های این آب و خاک هستند.
هری کین به شدت مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و این انتقال در فصل تابستان بعد دور از ذهن نیست.
هری کین به شدت مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و این انتقال در فصل تابستان بعد دور از ذهن نیست.
باشگاه پرسپولیس نامه مربوط به رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را آپدیت کرد تا مشخص شود ادعای مطرح شده در مورد رقم بازیکنان خارجی تازه‌وارد این باشگاه درست نیست. البته از ابتدا هم مشخص بود نماینده باشگاه سپاهان بر اساس رقم اعلام شده در سایت ترانسفر مارکت که یک گمانه‌زنی و عدد تخمینی است این توئیت را مطرح کرده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: صحیح نیست که از تریبون جمهوری اسلامی مکررا تکرار شود که بانک‌ها ربا می‌دهند چرا که تمام قعود و قرارداد‌هایی که در بانک‌ها بسته می‌شوند مورد تایید شورای فقهی و شرعی است.
اگر گزارش الجزیره درست باشد، آمریکا قرار است 17 بانک را از تحریم ها خارج کنند. حالا چه تضمینی وجود دارد که کاخ سفید مجددا همه اینها را به بهانه هایی مانند مبارزه با تروریسم و... تحریم نکند؟ زیرا تنها مورد اختلاف و تنش که منجر به تحریم علیه ایران شده، مسئله هسته‌ای نیست
دختر مرحوم دهداری اعتقاد دارد فیلم مستندی که جواد خیابانی سازنده آن بود در مورد باشگاه شاهین درست نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ