سادیو مانه پس از یک هفته تلخ و پراضطراب امروز در ترکیب ثابت بایرن قرار گرفت و گل اول تیمش را نیز به ماینتس زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم ایرانی هال سیتی احتمالا امروز شرایط بازی مقابل بلکبرن را به دست بیاورد.
اتفاقات رخ داده میان دو باشگاه سپاهان و تراکتور طی ماه‌های اخیر، این رقابت را از حالتی که در گذشته داشت، به طور کلی خارج کرده است.
طی روزهای اخیر مصاحبه محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس حسابی سر و صدا به پا کرده است.
کمک داور بین المللی فوتبال ایران در ۴۵ سالگی از این عرصه خداحافظی کرد.
درحالی که در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص حضور مریم ایراندوست در سیرجان به گوش می‌رسید؛ این مربی این شایعات را تکذیب کرد.
فصل جاری لیگ برتر امروز برای استقلال با دیدار در برابر تراکتور به پایان می رسد.
سپهر روزی‌طلب و مهدی عبدی دو بازیکن هوادار که در روزهای اخیر مورد هجمه شدید هواداران استقلال و پرسپولیس قرار گرفته بودند، نقش پررنگی در صعود هوادار ایفا کردند.
بعد از تساوی النصر مقابل الفیحا در لیگ عربستان که با حضور کریستیانو رونالدو در زمین اتفاق افتاد سرمربی النصر برای اولین بار از ستاره بزرگ پرتغالی تیمش انتقاد کرد.
رئیس فدراسیون جودو گفت: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم که پس از پایان دوران تعلیق و بازگشت به میادین بین المللی بیش از گذشته ارزشهای عبور از این مسیر نمایان خواهد شد.
مدافع استقلال در بازی دوستانه مقابل نساجی به میدان رفت تا به انتظار روزهای آینده بنشیند.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب در تازه‌ترین شماره خود به عملیات صورت گرفته در خاک اراضی اشغالی و نگرانی شدید تل آویو نسبت به تشدید چنین عملیاتی پرداخته اند.
مدافع چپ تیم ملی ایران با پایان دوران مصدومیت دوباره فهرست تیم فوتبال آ. ا. ک بازگشت.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی بوکس طی روزهای 17 و 18 بهمن‌ماه در سالن احمد ناطق نوری برگزار و 17 مشت زن جواز ادامه حضور در اردو را بدست آورند.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روزهای ۶ تا ۸ بهمن ماه در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار شد.
دیگر چیزی تا پایان نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده ولی شاهد فعالیت خاصی از سوی پی اس جی نیستیم.
مصدومیت های پی در پی بازیکنان کلیدی استقلال یکی از دلایل افت این تیم در هفته های اخیر و در نهایت عقب ماندن از کورس قهرمانی بود.
مهدی مهدی پور در پایان دیدار با مس رفسنجان که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت، ضمن انتقاد از همبازیانش به صراحت گفت: استقلال با این دست فرمان به جایی نمی رسد.
با توجه به پایان هشت سال حضور سردار اشتری در فرماندهی انتظامی کل کشور به زودی باید منتظر تغییر در صدر هیأت رئیسه فراجا بود.
حسین مهربان از اتفاقات پر گل ترین دیدار لیگ یک تا به اینجای کار صحبت می کند.
در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره پایان همکاری رضا درویش در پرسپوليس شکل گرفته بود، مدیرعامل سرخ‌ها در سمت خود کار را دنبال خواهد کرد.
آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی، در آستانه بازگشت به ترکیب اصلی اتلتیکو مادرید قرار دارد.
بن‌بست سیاسی همچنان بر تحولات سیاسی این روزهای عراق غلبه دارد و هیچ کدام از ابتکارعمل‌ها و نشست‌ها منجر به راهکار مورد رضایت همه طرف‌های سیاسی نشده است.
شاگردان ریکاردو ساپینتو اولین بازی فصل را با شکست آغاز کردند تا آخرین باخت استقلالی‌ها در لیگ برتر دوباره یادآوری شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ