رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: وضعیت بهبودی علی کشفیا، رئیس انجمن والیبال نشسته کشورمان خوب است و امیدواریم هرچه سریعتر سلامتی کامل به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: پیش‌بینی کسب ۱۳ سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ را از مسابقات جهانی پاریس داریم.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: تیم والیبال نشسته مردان در صورت مدیریت منابع مالی و حضور ۵۰ درصدی جوانان در ترکیب تیم، به قهرمانی آسیا قزاقستان اعزام خواهند شد.
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: ما در تلاش هستیم تیم‌های ملی پاراوزنه برداری بانوان و بوچیا را برای اولین بار به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم.
رئیس فدراسیون جانبازان بر موفقیت‌های تاریخی تیم ملی والیبال نشسته طی سال‌های اخیر تاکید دارد با این حال می‌گوید باید در مورد کادر فنی تعیین تکلیف شود و این کار تا ۱۰ روز آینده انجام می‌شود.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولین با اشاره به این که مشکلی برای حضور ساره جوانمردی در بازیهای پاراآسیایی وجود ندارد، گفت: او الگوی سایر تیراندازان است و با انگیزه و اعتماد به نفس بالا در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین حضور خواهد داشت.
اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با رئیس فدراسیون جهانی پاراوالیبال دیدار کرد.
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان که کاندیدای حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک شده است، گفت: تا پیش از برگزاری انتخابات نیاز به استعفا از فدراسیون نیست.
در نخستین روز از مهلت ثبت‌نام در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، ۲ نفر نام‌نویسی کردند.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: هنوز برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات پارالمپیک ندارم و باید ببینم شرایط چگونه رقم خواهد خورد.
رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین درباره جذب مربی خارجی در پاراتیراندازی گفت: تصمیمی برای جذب مربی خارجی در پاراتیراندازی نداریم و با مربیان داخلی نیز می‌توانیم در رویدادهای بین‌المللی افتخارآفرینی کنیم.
رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین در نشست خبری که امروز در محل فدراسیون برگزار شد، از نظر مالی شرایط ایده الی داریم و هیچ مشکلی برای اعزام تیم ها به مسابقات برون مرزی نیست.
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین تأکید کرد، مشکل مالیات فدراسیون‌های ورزشی باید برطرف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ