عضو شورای شهر تهران گفت: از معاون حمل و نقل ترافیک می‌خواهم در صحن درباره سرویس مدارس استثنایی گزارش ارائه دهد و برای حل این مشکل پاسخگوباشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
شهردار منطقه یک درباره جریمه خشکاندن درختان خیابان ولیعصر گفت: جریمه هنوز از سوی شهرداری دریافت نشده و پایان کاری هم صورت نگرفته است، اما این اطمینان را می‌دهم که تا بدهی تسویه نشود موافقت‌نامه‌ای صادر نخواهد شد.
علی اکبر فسایی در این مورد گفت: یکی، دو موردی که در سنوات گذشته در این ارتفاعات احداث شده بود با هماهنگی‌های قضائی تخریب شده است.
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران درباره جشن ۱۰ کیلومتری گفت: اقدامات را از پیش از عید غدیر آغاز کردیم تا هم دهه ولایت را گرامی داشته باشیم و هم شب عید غدیر نورافشانی را در سطح شهر داشته باشیم.
وزیر کشور درباره توقف ساخت مسکن مهر پرند توسط شهرداری گفت: شهرداری نمی‌تواند پروژه‌های نهضت ملی مسکن را متوقف کند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حقوق اعضای شورا رقمی است که دولت تعیین کرده ما در حقوق پرسنل شهرداری دخالتی نداریم و شهرداری براساس روال خود پرداخت‌ها را انجام می‌دهد و خودش در این زمینه پاسخگوست. افتخار اعضای شورا این است که با شرایط موجود به شورا آمده‌اند و حق‌الجلسات اگر زیاد یا کم باشد با همین حقوق خدمت می‌کنند و همین شرایط را پذیرفته‌اند.
رئیس شورای شهر تهران درباره فیش های حقوقی توضیحاتی داد.
معاون منابع انسانی شهرداری تهران توضیحاتی درباره فیش های حقوقی منتشر شده توضیحاتی داد.
فدراسیون فوتبال درباره روند اشتغال دبیرکل این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.
شهردار تهران درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه ساخت مسکن در سال گذشته و برنامه‌های قرارگاه مسکن در سال جاری توضیحاتی داد.
شهردار تهران درباره سازوکار جذب نیروی انسانی در شهرداری تهران توضیحاتی داد.
سخنگوی شهرداری تهران درباره چرایی عدم حضور زاکانی شهردار تهران در برنامه‌ای شنبه امید و افتخار توضیحاتی داد.
پیام نامناسب شهرداری به مردم درباره بحران وسیع آب!
فرمانده انتظامی رشت گفت: پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به این دختر چندان جدی نبوده است و برای ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستری است.
شهرداری منطقه ۵ نسبت به وقوع سیلاب به شهروندان هشدار داد و از مردم خواست از استقرار در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و نیز تردد از بستر دره‌ها جدا خودداری و از هرگونه استقرار جلوگیری بعمل آید.
عضو هیأت رئیسه مجلس درباره خرید ملزومات پایتخت از بورس کالا گفت: هر چه مبادلات مالی شهرداری شفاف‌تر باشد، باعث کاهش فساد اداری شده و صرفه‌جویی و پیشگیری از حیف‌ومیل بیت‌المال به دنبال دارد.
شهردار تهران درباره روند واگذاری ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا (ع) به تیم‌های پرسپولیس و استقلال توضیحاتی داد.
شهردار تهران درباره عزل مسئول حراست شهرداری و جایگزین شدنش با مسئول جدید توضیحاتی داد
عضو شورای شهر تهران گفت:اگر شهرداری تهران در زمینه ترافیک اقدامی انجام داده تقاضا داریم که گزارش خود را ارائه دهد.
به تازگی نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد چند روز قبل از هک، این مسئله اطلاع داده شده بود، بگونه‌ای در این نامه که به تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و به امضای محمدرضا زارع علی مدیرکل سابق امورمالی شهرداری تهران رسیده، به حراست شهرداری اطلاع داده شده که برخی از نیرو‌های شهرداری گفته‌اند که اخیرا بر روی سیستم هایشان پیامی مبنی بر اینکه «سیستم شما توسط فرد دیگری در دسترس می‌باشد. دستور فرمایید با توجه به اهمیت موضوع و به حداقل رساندن هرگونه تهدید، سوء استفاده احتمالی و آسیب پذیری خارجی و داخلی این موضوع بررسی شود» عنوان می‌شود.
شهرداری منطقه ۸ در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اقدام غیرمتعارف توسط یکی از کارکنان شهرداری این منطقه اعلام کرد: شهرداری هیچ گونه دخل و تصرفی در برگزاری این جلسه نداشته است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از آماده شدن گزارش های نظارتی شورا از عملکرد شهرداری تهران توسط این کمیسیون خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: حراست شهرداری تهران با همکاری قوه قضائیه منبع شناسایی تخلف فرد دستگیر شده بوده است.
اگر می خواهید میزان تقوا را در مملکت اندازه بگیرید، تمام مسئولین را در تمام پست ها چه دیروز و چه امروز با همین شعار بسنجید. ببینید چه تخصصی داشتند و چه پستی را در اختیار گرفته اند. حتماً میزان تقوا را در می یابید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ