مراسم رژه روز ارتش صبح امروز سه شنبه با حضورمقامات لشکری و استانی در محل میدان باباطاهر شهر همدان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه که فردا یکشنبه با حضور پوتین رئیس جمهور روسیه و مقامات بلندپایه دفاعی ۲۱ کشور جهان در بندر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، وارد این شهر شد.امیر دریادار ایرانی در سفر به سن‌پترزبورگ با فرمانده نیروی دریایی روسیه و فرماندهان نیروی دریایی چند کشور آسیایی و آفریقایی دیدار ‌‌و مذاکره خواهد کرد.همزمان با برگزاری رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه، سه فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندر کاسپیسک در شمال دریای خزر به مراسم رژه دریایی روسیه می‌پیوندند.
نیروهای مسلح روسیه امروز (سه‌شنبه) به مناسبت هفتادوهشتمین سالروز پیروزی شوری در جنگ جهانی دوم، مراسم رژه «روز پیروزی» را برگزار کردند.
مراسم رژه روز ارتش صبح سه شنبه ۲۹ فروردین با حضور سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور و فرمانده‌هان نیروهای مسلح برگزار شد.
مراسم رژه روز ارتش صبح سه شنبه ۲۹ فروردین با حضور سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور و فرمانده‌هان نیروهای مسلح برگزار شد.
مراسم رژه روز ارتش صبح سه شنبه ۲۹ فروردین همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
مراسم رژه روز ارتش از دقایقی پیش همزمان در تهران و سراسر کشور آغاز شد. ویدئویی از رژه نیروی دریایی ارتش در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس ببینید.
اهواز - مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اهواز برگزار شد.
همزمان با برگزاری رژه نیروهای پیاده ارتش، چتربازان هوابرد از فراز جایگاه رژه روز ارتش عبور کردند.
همزمان با برگزاری رژه نیروهای پیاده ارتش، سامانه موشکی الکترونیکی مجید در مراسم رژه روز ارتش به نمایش درآمد.
بیش از ۵۰ فروند از سامانه‌های پهپادی از جمله پهپادهای انتحاری ارتش در مراسم رژه روز ارتش به نمایش گذاشته شدند.
در دهلی نو، پایتخت هند، نیروهای مسلح این کشور رژه‌ای را در هفتاد و چهارمین سالگرد روز جمهوری برگزار کردند. یگان‌های نظامی مصر نیز در این مراسم شرکت کردند. در این مراسم همچنین سامانه‌های تسلیحاتی ساخت هند مجهز به تجهیزات پیشرفته به نمایش گذاشته شد. این تسلیحات شامل بسیاری از هویتزرها، تانک ها، موشک‌های کروز مافوق صوت، موشک‌های ضد تانک و نفربر‌های زرهی است. در این مراسم با حضور عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، سربازان نیرو‌های مسلح مصر نیز رژه رفتند. رئیس جمهور مصر پس از پایان مراسم با نارندرا مودی نخست وزیر هند دیدار کرد.
مراسم صبحگاه مشترک عمومی یگان‌های فراجا صبح امروز با حضور فرمانده کل انتظامی در ستاد فرماندهی فراجا برگزار شد.
مراسم رژه ۳۱شهریور نیروهای مسلح در تهران
مراسم رژه ۳۱شهریور نیروهای مسلح صبح امروز پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ آیین رژه ۳۱شهریور نیروهای مسلح، به‌مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس در تهران در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام خ
این مراسم در تهران در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و در سایر مراکز استان‌های کشور با حضور فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه کشوری و لشکری آغاز شد.
بندرعباس - مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در کنار سواحل خلیج فارس آغاز شد.
مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی آغاز شد.
با توجه به برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی؛ قطار‌های مترو، روز پنجشنبه ۳۱ شهریور، از ابتدای صبح تا پایان مراسم در ایستگاه‌های شاهد- باقر شهر واقع در خط یک مسافرگیری نخواهند داشت.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های توقف و تردد در روز ۳۱ شهریور ماه امسال توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در محل‌های اعلامی خبر داد.
ماموران پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ۳۰ شهریور، شب قبل از مراسم رژه نیرو‌های مسلح در معابر منتهی به ضلع شمالی حرم مطهر امام راحل مستقر می‌شوند و نسبت به ساماندهی ترافیک منطقه اقدام می‌کنند.
با توجه به برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره)، قطار‌های مترو در روز پنجشنبه ۳۱ شهریور سال جاری، از ابتدای صبح تا پایان مراسم در ایستگاه‌های شاهد- باقر شهر واقع در خط یک مسافرگیری نخواهند داشت.
ایستگاه‌های متروی شاهد-باقرشهر و خط فرودگاه امام خمینی (ره) همزمان با مراسم رژه نیروهای مسلح پذیرش مسافر ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ