عضو شورای شهر تهران گفت: در زمان زلزله پیش از آنکه ریزش آوار جان مردم را بگیرد انفجار گاز جان شهروندان را خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار ساختمان ۳ طبقه در تهران خبر داد.
تلسکوپ فضایی جیمز وب کشف کرده دورترین ابرسیاهچاله شناسایی شده در جهان که در کهکشان CEERS1019 قرار دارد، ۵۷۰ میلیون سال بعد از انفجار بزرگ به وجود آمده است.
کهکشان UGC ۱۱۸۶۰ در فاصله ۱۸۴ میلیون سال نوری از ما در صورت فلکی «اسب بزرگ» (Pegasus) قرار دارد و ظاهر بدون مشکل آن فریبنده است. این کهکشان اخیرا میزبان یک انفجار ستاره‌ای پرانرژی و تقریبا غیرقابل تصور بود.
در حادثه انفجار ۳ نارنجک و تیراندازی متعاقب آن در دادگاه «شوچنگو» در کی‌یف، چند نفر مجروح شدند و ضارب نیز ۲ نفر را در اتاقی در این ساختمان گروگان گرفته است.
محققان دریافتند که نسبت اندازه سیاهچاله‌ها به کهکشان‌های میزبانشان، شبیه همان چیزی است که اخیرا مشاهده شده است. این بدان معناست که پیوند بین این دو، حدود ۸۶۰ میلیون سال بعد از بیگ بنگ (انفجار بزرگ) صورت گرفته. محققان این پروژه با استفاده از نمونه‌های بزرگتر به دست آمده توسط تلسکوپ، به بررسی این یافته‌ها ادامه می‌دهند.
بررسی آمار‌ها حاکی از آن است که برداشت زیاد محصول در روسیه موجب رشد صادرات تا حدود ۵۰ میلیون تن در سال بازاریابی جاری می‌شود. از طرفی انفجار سد کاخوفکا علاوه بر تاثیرگذاری منفی بر میزان تولید محصولات کشاورزی در این کشور، نگرانی در خصوص مسائل ژئوپلیتیک را نیز افزایش داده است؛ چرا که تشدید اختلاف بین روسیه و اوکراین احتمال تمدید قرارداد موسوم به اودسا را کاهش می‌دهد.
در پی حمله مسلحانه عناصر تروریستی به نیروهای پلیس پاکستان در مناطق جنوبی این کشور، ۳ نظامی کشته شدند.
شهریه ۶۰ میلیون‌تومانی مدرسه‌ای در ستارخان برای دانش‌آموزان کلاس دهم به ۷۲میلیون تومان افزایش یافته است. امسال شهریه بسیاری از مدارس غیردولتی به صورت انفجاری افزایش یافته و بسیاری از خانواده‌ها را به ناچار به سمت مدارس دولتی سوق داده‌است.
انفجار یک مین در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در حومه شهر الحسکه ۳ کودک سوری را به کام مرگ کشاند.
تلسکوپ فضایی «هابل» تصویر خیره‌کننده‌ای از پیامد انفجار «ابر نو اختر» نوع ۲ در کهکشان مارپیچی «یوجی‌سی ۲۸۹۰» در فاصله ۳۰ میلیون سال نوری از زمین ثبت کرده است.
اصفهان - سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از سوختگی سه نفر بر اثر انفجار مواد اولیه طول ترقه در اصفهان خبر داد.
تبریز- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز گفت: حادثه انفجار در تبریز باعث تخریب سه منزل مسکونی و جان باختن پنج نفر و مصدوم شدن چهار نفر شد.
«یکی از سناریو‌هایی که در روز‌های اخیر جریان‌های سیاسی و رسانه‌ای مهم منطقه خاورمیانه، در امر تحلیل رویداد‌های جاری اراضی اشغالی به آن توجه ویژه‌ای نشان داده اند، شانس بالای وقوع یک ترور سیاسی پُر سر و صدا در اراضی اشغالی است. اتفاقی که همچون سال ۱۹۹۵ و ترور اسحاق رابین نخست وزیر سابق اسرائیل می‌تواند فصلی جدید را در چهارچوب مسائل کلان سیاسی و اجتماعی اراضی اشغالی آغاز کند».
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان سه طبقه در خیابان ستارخان خبر داد و گفت: ۲ نفر به دلیل این حادثه مصدوم شدند.
سایر قدرت‌های خاورمیانه که به صورت اسمی با منافع ایالات متحده همسو هستند نیز تسلیحات کره شمالی را خریداری کرده اند. در سال ۲۰۱۷ میلادی فاش شد که بازرگانان مصری ۳۰۰۰۰ نارنجک راکتی (یک سلاح موشکی است که راکت‌های مجهز به کلاهک انفجاری را پرتاب می‌کند) به پیونگ یانگ (کره شمالی یکی از بزرگترین صادرکنندگان مخفی تسلیحات سبک در جهان است) به عنوان بخشی از یک معامله ۲۳ میلیون دلاری از طرف ارتش مصر سفارش داده اند.
منابع خبری از زخمی شدن چند نظامی صهیونیست درپی انفجار نارنجک در یک پایگاه هوایی خبر دادند.
بر اثر انفجار بمب در مرکز ولایت تخار در افغانستان، ۳ نفر زخمی شدند.
در پی وقوع انفجار در یک مجتمع مسکونی در منطقه ای در فرانسه، چند تن کشته و زخمی شدند.
منابع خبری از کشته شدن سه نفر درپی انفجار گاز در یک ساختمان در منطقه کادیکوی شهر استانبول خبر دادند.
کمیته تحقیقاتی حادثه انفجار پل کریمه اعلام کرد دست‌کم ۳ نفر در این حادثه کشته شدند و به گفته مقامات روسیه، بخش ریلی این پل تا ساعاتی دیگر کار خود را از سر خواهد گرفت.
انفجار یک دستگاه موتور سیکلت بمبگذاری شده در شمال غرب استان «الحسکه» سوریه، منجر به کشته شدن سه کودک و زخمی شدن چند نفر دیگر شد.
رسانه های افغانستان از وقوع ۳ انفجار پیاپی در پایتخت این کشور خبر می دهند.
بر اثر انفجار یک بمب در منطقه شهرک عرفانی دشت برچی واقع در شهر کابل پایتخت کشور افغانستان، ۳ نفر شهید و ۴ تَن زخمی شدند.
در در این حادثه که در ساعت ۸ و ۴ دقیقه صبح امروز در خیابان فاضل نراقی، رخ داد یک مرد ۴۸ ساله و دو خانم ۴۷ و ۱۹ساله مصدوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ