رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: براساس حکم دادگاه، برای ۱۱ متهم این پرونده حسب مورد ۱۰، ۵، ۳، و ۱۵ سال حبس صادر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که اگر اصلاحات لازم انجام نشود آینده خوبی در انتظار کشور نخواهد بود، گفت: آموزش و پرورش امروز بر مدار سند تحول بنیادین قرار گرفته است.
۱۰ درصد از کسر اموال و محرومیت ۱۵ ساله از شغل جرایم سلبریتی‌هایی است که قوانین حجاب را رعایت نمی‌کنند
«این بازیگران را از استفاده از فضای مجازی محروم می‌کنند، درحالی‌که فضای مجازی به یکی از ابزار‌های زندگی روزمره تبدیل شده است، چنین محرومیتی اساساً نادرست است، مثل این می‌ماند که کسی را به‌طور کلی از دیدن تلویزیون یا نامه نوشتن محروم کنیم، چنین مجازات‌هایی مغایر با زندگی روزمره است.»
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رای نهایی در خصوص پرونده ترک فعل تعدادی از مدیران فعلی و وقت دستگاه‌های مختلف در حوزه اجرای قانون هوای پاک صادر شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور احکامی آقای علی اکبر احمدیان و علی شمخانی را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملّی و مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: براساس حکم دادگاه، برای ۱۱ متهم این پرونده حسب مورد ۱۰، ۵، ۳، و ۱۵ سال حبس صادر شده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور احکام ۱۴ متهم پرونده شهادت شهید عجمیان خبر داد.
سرپرست باشگاه استقلال کلیه احکام صادر شده برای مشاوران این باشگاه را بی اعتبار کرد.
احکام مالیاتی قانون بودجه سال ۱٤٠۲ کل کشور ابلاغ شد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش: طرح رتبه بندی فرهنگیان کار بسیار سنگین و پیچیده ای به شمار می‌رود که اکنون با تلاش دست اندرکاران وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است.
کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان مشمول قانون رتبه‌بندی معلمان از امروز، یکشنبه، ۲۳ بهمن اجرا می‌شود.
سازمان امور مالیاتی کشور، احکام مالیاتی و آیین نامه اجرایی تبصره ۱۴ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.
احکام بدوی صادره در خصوص سه نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان در دیوان عالی کشور نقض و در خصوص دو نفر ابرام شد.
مدیرکل دفتربرنامه وبودجه شرکت بازآفرینی شهری ایران عنوان کرد:احکام برنامه هفتم بیشترمبتنی برچگونگی مردمی‌سازی وتوسعه اقدام‌های بخش خصوصی وغیر دولتی درجهت شتاب‌بخشی به نوسازی بافت‌ فرسوده است
اهواز- دادستان اهواز گفت: پس از حدود ۶ ماه از حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان و روند دادرسی ۲۱ نفر از متهمان پرونده، احکام نهایی محکومان در دادگاه تجدید نظر صادر و به مرحله اجرا رسید.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور احکام رتبه‌بندی تمام معلمان مشمول خبر داد.
سخنگوی دولت، گفت: لایحه بودجه سال آینده، احکام دائمی از احکام سالانه به‌صورت تفکیک شده به مجلس محترم ارائه شود.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه در پرونده شهید عجمیان در مجموع برای ۱۶ نفر قرار جلب به دادرسی صادر شد گفت: احکام اولیه پرونده روز گذشته صادر شد. بر اساس احکام صادره ۵ نفر از متهمان به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شدند و ۱۱ متهم دیگر از جمله سه جوان کمتر از ۱۸ سال به حبس‌های طویل المدت محکوم شدند. احکام صادره غیرقطعی است.
هیئت رئیسه دانشگاه، ضمن حمایت از تدوین «منشور اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف» و مصوبه شورای دانشگاه، رویکرد عملی خود را اعلام کرد.
سازمان امور مالیاتی کشور، احکام مالیاتی آئین نامه حمایت از توسعه سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال را ابلاغ کرد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تا ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز حکم آموزشیار معلم برای ۷۱۵ هزار نفر و حکم ترمیم حقوق برای ۹۰۰ هزار نفر از پرسنل صادر شده است.
حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه برای علی‌الحساب برای رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین مبلغی برای آن‌ها واریز خواهد شد، درباره صدور احکام رتبه‌بندی معلمان گفت: هنوز احکام رتبه‌بندی برای تمام معلمان صادر نشده است.
محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی اغتشاشات ظلم به مردم و آینده است.
رئیس قوه قضائیه در دیدار با جمعی از قضات روحانی دادگستری استان تهران گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی ظلم به مردم و آینده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ