رسانه‌های روسیه با انتشار تصاویری اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور از مناطق جنگی در جنوب و شرق اوکراین بازدید کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در مرکز رشد و نوآوری نوشهر در جریان آخرین دستاوردهای دانش بنیان ها و واحدهای فناور این مرکز قرار گرفت.
بازدید کیومرث هاشمی و محمودخسروی وفا از اردوی تیم ملی تیراندای
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به عربستان از سفارت ایران در ریاض بازدید کرد.
بازدید از روند پیشرفت سه پروژه عمرانی در اراضی عباس آباد
تصاویری از بازدید رئیس جمهور از خودروهای هیبریدی در حیاط دولت را مشاهده می‌کنید.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در بازدید از نمایشگاه انجمن «ایده‌های قوی برای زمان جدید» روی صفحه مانیتور لمسی تولید داخل چهره‌ای کشید و آن را امضا کرد.
رئیس‌جمهور روسیه در جریان بازدید از یکی از قدیمی‌ترین مساجد جهان در داغستان، یک جلد قرآن کریم به‌عنوان هدیه دریافت کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جریان بازدید از یکی از قدیمی‌ترین مساجد جهان، مسجد جامع «جمعه» دربند داغستان، یک جلد «قرآن» به عنوان هدیه دریافت کرد.
انتشار تصاویر ویدئویی از وزیر دفاع روسیه سوار بر بالگرد ارتش و بازدید از خط مقدم نبرد، این پیام روشن را مخابره کرد که رئیس جمهور این کشور مرد وفادار خود را قربانی نمی‌کند.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد برای اینکه خللی در روند عملیات نظامی ویژه در اوکراین به وجود نیاید، شخصا از مقرهای ارتش در خط مقدم بازدید کرده است.
سفر رئیس جمهوری روسیه به مناطق نظامی جنگ با اوکراین امری نادر است، اگرچه او در ماه مارس به طور غیرمنتظره از شهر ماریوپول بازدید کرد.
رئیس جمهور روسیه از نیروهای این کشور در جبهه خرسون واقع در جنوب اوکراین که یکی از جبهه‌های مهم برای دو طرف است، بازدید کرد.
ولادیمیر پوتین برای اولین بار به جبهه جنگ در اوکراین رفته است. وی روز شنبه در یک بازدید غیرمنتظره به شهر بندری ماریوپول و شبه جزیره کریمه رفت.
رئیس جمهور روسیه در سفری غیرمنتظره به ماریوپل، برای نخستین بار از آغاز جنگ اوکراین، از منطقه دونباس بازدید کرد.
ولادیمیر پوتین گفت: مهمترین وظیفه شرکت‌های نظامی - دفاعی این است که تسلیحات مورد نیاز برای تمام یگان‌ها و واحد‌های پیشرفته نظامی کشور را تامین کنند.
رئیس جمهور روسیه در بازدید از مقر ستاد مشترک ارتش روسیه، در جریان آخرین تحولات میدان نبرد با اوکراین قرار گرفت.
پوتین به عنوان بخشی از رژه تاریخی در سال ۱۹۴۱، زمانی که سربازان شوروی در طول جنگ جهانی دوم به سمت خط مقدم حرکت کردند، از نمایشگاه نظامی در میدان سرخ مسکو دیدن کرد.
رئیس جمهور روسیه در جریان بازدید از یک مرکز آموزشی نیروهای بسیج شده برای جنگ در اوکراین با یک تفنگ تک تیرانداز جدید شلیک کرد.
رئیس جمهور روسیه ضمن بازدید از مرکز آموزش نظامی شهر «رازان» در غرب این کشور، با نیروهای در حال آموزش در این مرکز دیدار و در میدان تیر آن حضور یافت.
رئیس جمهوری روسیه گفت نخستین هیئت نمایندگی تجاری بزرگ در ماه مه سال ۲۰۲۲ از ایران بازدید کرد که در جریان آن، اعضای هیئت روسی توسعه صنایع به ویژه در عرصه فناوری‌های پیشرفته در موسسات ایرانی را مورد توجه قرار دادند.
رئیس‌ جمهور روسیه از رزمایش نظامی بزرگ با شرکت چین و چندین کشور دوست روسیه بازدید کرد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» از رزمایش مشترک میان این کشور و چین بازدید کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه هام بازدید از کامچاتکا در خاور دور روسیه با چند پرورش دهنده شاهین شکاری نیز دیدار کرد. وی مهارت‌های شاهین بازی خود را نشان داد و در گفتگو با به یک دختر جوان پرورش دهنده شاهین وقتی نام پرنده‌اش را پرسید او شاهین خود را طوفان معرفی کرد. پوتین هم گفت که طوفان نام یک یگان ویژه ارتش روسیه ایت که در شرق اوکراین می‌جنگید.
ولادیمیر پوتین در جریان بازدید از یک مدرسه به مناسبت آغاز سال تحصیلی، با دانش آموزان سرود ملی کشورش را همخوانی می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ