حیدری با بیان اینکه وزارت بهداشت نظارت بر موضوع تولد‌های تقویمی را به صورت جدی پیگیری می‌کند، گفت: بعد از گذشتن تاریخ تقویمی خاصی که پیش می‌آید، مانند ۱۴۰۲.۰۲.۰۲، حتما به صورت اعلام نشده از مراکز درمانی مختلف نظارت به عمل می‌آوریم تا بتوانیم اعمال قانون لازم را انجام دهیم. در عین حال برخورد با پزشکان خاطی در حیطه نظام پزشکی تعریف شده، معمولا ما پزشکان متخلف در این زمینه را هم به سازمان نظام پزشکی ارجاع می‌دهیم تا در کمیسیون انتظامی نظام پزشکی، برخورد لازم صورت گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلامت روده بر فرآیندهایی مانند ترشح هورمون‌های خاص و سیستم ایمنی بدن تأثیر می‌گذارد. راهکارهای مختلف از جمله اصلاح سبک زندگی و بهبود وضعیت تغذیه می‌توانند سلامت روده‌ ها را تقویت کنند. در این اینفوگرافیک هفت هشدار بدن در مورد سلامت روده‌ها به نقل از دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت را مشاهده می‌کنید، هشدارهایی که لازم است در صورت بروز آن‌ها شرایط پزشکی را جدی گرفته و به پزشک مراجعه کنید./ایسنا
در روز‌های بسیار گرم که چند روز آینده نیز اعلام شده، افراد حتی الامکان نباید بین ساعات ۱۰ تا ۱۶ از منزل خارج شوند. خوردن آب و مایعات خنک مثل شربت آبلیمو و قرار گرفتن در مکان‌های خنک توصیه همگانی است. مایعات بدن باید حتما در روز‌های گرم تامین شوند.
وزارت خارجه روسیه نسبت به هرگونه اشاره‌ای از سوی غرب جهت استفاده از اوضاع روسیه در راستای تحقق اهداف خصمانه خود، هشدار داد.
داروهای قاچاقی سلامت هزاران نفر را در افغانستان تهدید می‌کند.
سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت نسبت به وقوع «ابربحران سالخوردگی» در کشور هشدار داد.
وزارت راه و شهرسازی نسبت به فروش زمین های کشاورزی بدون مجوز به خریداران در سفرهای نوروزی هشدار داد.
"اگر کسی با کلاه، ماسک، دستکش، گریم و ... به شما مراجعه و درخواست سیم کارت بدون نام یا اجاره کوتاه مدت مسکن نمود، به او به عنوان عامل عملیات تروریستی موساد مشکوک شده و در اسرع وقت به ۱۱۳ اطلاع رسانی نمایید. "
ستاد خبری وزارت اطلاعات در پیامکی به مردم آورده است؛ هموطن گرامی یکی از مهمترین شگرد‌های موساد در انجام عملیات‌های تروریستی و جنایت در ایران سوء استفاده از ضعف اطلاعات و آگاهی مردم است در صورتی که فردی با پرداخت پول از شما درخواست خریداری وسیله نقلیه و رها کردن در مکان مشخصی را نمود به این فکر کنید که ممکن است در اقدام تروریستی موساد مورد بهره برداری قرار گیرد.
وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن درباه وقوع فاجعه انسانی در یمن هشدار داد و اعلام کرد که بیش از ۵ هزار بیمار کلیوی در آستانه مرگ قرار دارند.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اطلاع رسانی در خصوص رعایت شیوه نامه ای بهداشتی موضوع مهمی است و نباید در این خصوص سهل انگاری نمود. استفاده از ماسک مهم ترین شیوه پیشگیری است.
طی انجام اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به منظور ثبات بخشی به روند بازار ارز و برخورد با عوامل برهم زننده آن، تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های اصلی کانال‌ها، گروه‌ها و صفحات مجازی که درصدد قیمت گذاری جعلی ارزهای خارجی، انجام معاملات فردایی و سوداگری بودند، مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفته، شناسایی و دستگیر شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات تکراری و اظهارات خارج از نزاکت رئیس جمهور اوکراین در کنگره آمریکا در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.
رویداد‌هایی که انتظار می‌رود به دقت مورد بررسی قرار گیرند و بر این اساس ضرورت دارد که وزارت علوم و حتی وزارت بهداشت به سرعت در این مسیر گام برداشته و مانع از تکرار این رویداد‌ها و ریشه یابی موارد رقم خورده تا به امروز شوند تا در شرایط حساس کنونی مانع از اجرای نقشه‌های شوم احتمالی برای ایجاد ناآرامی با تهدید سلامت دانشجویان گردند.
حوضه آبریز دریای خزر هم در هفته منتهی به ۱۱ آذرماه بیشینه بارش ۴۶.۳ میلی‌متری و متوسط محدوده ۹.۸ میلی‌متری را تجربه خواهد کرد. هفته آینده حوضه آبریز دریاچه ارومیه بیشینه بارش ۲۵.۱ میلی‌متری و متوسط محدوده ۸.۳ میلی‌متری خواهد داشت. حوضه آبریز قره قوم هم در هفته منتهی به ۱۱ آذرماه بیشینه بارش ۱۰.۴ میلی‌متری و متوسط محدوده ۵.۴ میلی‌متری خواهد داشت.
وزارت بهداشت درباره کمبود‌های دارویی مقاومت می‌کند، درحالی‌که مسئولان دیده‌بان شفافیت و عدالت که بیش از شش‌سال در حوزه تخلفات حوزه دارو فعالیت کرده‌اند، تاکید می‌کنند در جلسه‌های متعددی نسبت به عملکرد روسای سازمان غذا و دارو، تعارض منافع میان برخی روسا و شرکت‌های تولیدکننده، هشدار داده‌اند و به آن‌ها بی‌توجهی شده است.
«وزارت بهداشت یک لیست قرمز (کمبود)، زرد (هشدار) و سبز (تامین) دارویی دارد و اکنون این لیست دارویی به رنگ زرد درآمده، یعنی همان مرحله هشدار که فاجعه است و انواع دارو‌ها در این لیست وجود دارند. تقریبا ۷۰۰ قلم کمبود دارویی.» این نکته را مجتبی بوربور، نایب‌رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو می‌گوید و درباره تفاوت کمبود‌های دارویی که از سوی فعالان حوزه دارویی اعلام می‌شود، اما مورد تایید وزارت بهداشت نیست، می‌گوید: «اینطور به‌نظر می‌رسد که وزارت بهداشت در حال انکار کمبودهاست.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: پلتفرم گوگل پلی متعلق به شرکت گوگل، با استفاده از موقعیت انحصاری خود در گوشی‌های اندروید و بدون اطلاع قبلی در اقدامی خارج از عرف، فرآیند محدودسازی برخی از برنامه‌ها و پلتفرم‌های پرکاربرد ایرانی را به بهانه حمایت از حریم خصوصی کاربران آغاز کرده است.
رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پی حادثه دلخراش حرم مطهر شاه چراغ(ع) شیراز در پیامی تأکید کرد که حامیان اصلی گروه‌های تروریستی و تکفیری منتظر عواقب جنایت شیراز باشند.
کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت می‌تواند زنگ هشداری برای ساختار و شاکله سازمانی و در راستای ارائه خدمات مناسب حوزه سلامت در آینده باشد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد و دادگاه‌های آن‌ها به سرعت برگزار می‌شود و احکام بسیار قاطع و بازدارنده‌ای برای آن‌ها صادر خواهد شد.
کارشناس دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به اینکه به طور کلی بیماری‌های نورودژنراتیو یا بیماری‌هایی که در آن بافت مغز تحلیل می‌رود را دمانس می‌نامند، گفت: دمانس نیز انواع مختلفی دارد که یکی از شایع‌ترین انواع آن بیماری آلزایمر است. از انواع دیگر دمانس می‌توان به دمانس عروقی (دمانس واسکولار) یا ترکیبی از دمانس عروقی و بیماری آلزایمر اشاره کرد.
هشدار وزارت کشور: درباره مهسا امینی ادعای غیر قابل اثبات مطرح نکنید
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد که امیدوار است آمریکا پیامدهای اعلام کشورش به عنوان «حامی تروریسم» را درک کند؛ چرا که این موضوع می تواند به قطع روابط میان دو کشور منجر شود.
وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین بیانیه خود شمار شهدای تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را ۴۱ نفر اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ