رئیس سازمان پزشکی قانونی از فوت ۱۱۶۸ نفر در تصادفات رانندگی ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از پیدا شدن پیکر یکی دیگر از مفقودان حادثه ریزش ساختمان‌ در خلازیر شهرک احمدیه تهران خبر داد.
هلال احمر اعلام کرد: شمار جانباختگان در سیلاب خراسان شمالی افزایش یافته و جست‌وجوی مفقودین در فاروج ادامه دارد.
رئیس پلیس راهور فراجا، از افزایش آمار فوتی ها در حوادث ترافیکی خبر داد.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع مهم افزایش جان‌باختگان تصادفات بر حضور فعال مدیران‌کل وزارت راه و شهرسازی در نشست‌های کمیسیون ایمنی استان‌ها، تشکیل مستمر نشست‌های کارشناسی دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها، تولید محتوی آموزشی مرتبط با ایمنی ترافیک و لزوم برنامه‌ریزی سفر‌های نوروزی سال جاری و تلاش و همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول و مؤثر در کاهش تصادفات رانندگی تأکید کرد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از افزایش مصدومین حادثه انفجار منزل مسکونی در تبریز به هفت نفر خبر داد.
یونس سزر در مصاحبه با خبرنگاران شمار مجروحان در جریان زلزله مهیب در ۱۱ استان قهرمان‌ماراش، غازی‌آنتپ، شانلی‌‎اورفا، دیاربکر، آدانا، آدیامان، عثمانیه، هاتای، کیلیس، مالاتیا و الازیع واقع در جنوب ترکیه را ۱۰۸ هزار و ۶۸ نفر اعلام کرد.
رئیس‌ جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: جانباختگان زلزله ترکیه به ۳۵۴۱۸ و مصدومین به ۱۰۵۵۰۵ نفر افزایش یافته است.
مدیریت مرکز حوادث اضطراری ترکیه (آفاد) در بیانیه ای اعلام کرد: آمار جانباختگان زلزله ترکیه به ۲۹۶۰۵ و مصدومین به ۱۴۷۹۳۴ نفر افزایش یافت.
مدیریت مرکز حوادث اضطراری ترکیه (آفاد) در بیانیه ای اعلام کرد: آمار جانباختگان زلزله ترکیه به ۲۹۶۰۵ تَن رسیده است.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله مرگبار ترکیه و سوریه در مقایسه با رقم فعلی (حدود ۲۸هزار نفر) «دوبرابر یا بیشتر» خواهد شد.
معاون رئیس جمهور ترکیه از افزایش شمار کشته های زلزله در این کشور به ۲۴ هزار و ۶۱۷ نفر خبر داد.
وزارت بهداشت ترکیه در بیانیه ای از افزایش آمار جانباختگان و مصدومین زمین لرزه اخیر در این کشور خبر داد.
منابع رسمی در ترکیه از افزایش شمار جانباختگان زلزله شدید در مناطق جنوب این کشور خبر می دهند.
وزیر بهداشت ترکیه از افزایش شمار تلفات زلزله در این کشور به بیش از ۲۰ هزار کشته و بیش از ۸۰ هزار زخمی خبر داد.
منابع ترکیه ای از زلزله جدید در جنوب شرق ترکیه و افزایش شمار جان باختگان زلزله دوشنبه گذشته به بیش از ۱۸ هزار نفر خبر دادند.
اداره بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه ترکیه از افزایش تلفات زلزله در این کشور به بیش از ۱۲ هزار کشته و بیش از ۶۲ هزار زخمی خبر داد.
شمار تلفات زلزله در سراسر سوریه به ۲۳۷۰ کشته و تعداد زخمی‌ها به ۲۵۵۴ نفر افزایش یافت. مقامات ترکیه هم از افزایش تعداد تلفات زلزله در این کشور به ۵۸۹۴ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۳۴ هزار و ۸۱۰ نفر خبر دادند.
ترکیه از افزایش تلفات زلزله این کشور به بیش از ۲۹۰۰ کشته و بیش از ۱۵ هزار و ۸۰۰ زخمی خبر داد.
مشهد ـ رئیس پلیس ترافیک شهری راهور کشور گفت: در هشت ماهه امسال شاهد افزایش ۹ درصدی تعداد جانباختگان معابر شهری در سطح کشور بودیم.
شبکه المیادین در خبری فوری از افزایش شمار جانباختگان انفجار تروریستی صبح امروز چهارشنبه در منطقه طارمیه در شمال بغداد خبر داد.
شیراز - رئیس پلس راهور فراجا گفت: استان فارس طی ۵ ماه نخست سال جاری با ۱۱ درصد افزایش تصادفات در مقایسه با ساله های قبل، آمار بیشترین جان باختگان جاده ای در کشور را دارد.
سردار مومنی گفت: در اربعین سال ٩٨ متأسفانه تصادفات افزایش داشته است و باید بگویم که ٩٧ درصد افزایش جانباختگان در استان‌های هدف و مسیر را در بازه زمانی اربعین در اربعین ٩٨ داشته ایم.
رییس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مبتلایان تب کریمه کنگو، بدون علائم هستند، تصریح کرد: افرادی که دچار علائم می‌شوند در فاز اولیه دچار تب ناگهانی، لرز، سردرد، درد عضلانی، درد عضلات شکم و کمر، گیجی، حالت تهوع، استفراغ و پرخونی مخاط می‌شوند. اگر بیماری وارد فاز حاد شود، خونریزی زیر پوستی، کبودی بدن، خونریزی داخل ملتحمه چشم، خونریزی مخاط، خونریزی از مجاری بدن و در نهایت درگیری چندین ارگان بدن مثل سیستم گوارشی، ادراری و تنفسی بروز می‌کند که اگر درمان مناسب انجام نشود، ممکن است منجر به مرگ بیمار شود.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ