تیم تحقیقاتی مستقر در آمریکا و نیوزیلند، اعلام کردند که این رویداد آتشفشانی که در فاصله ۶۵ کیلومتری جزیره اصلی این کشور اتفاق افتاده، علاوه بر فوران و پرتاب ستون‌های آتشفشانی عظیم به استراتوسفر، انفجار‌هایی از بخار نیز تولید کرد که صدا‌های مهیبی ایجاد کرده و در عین حال عامل اصلی ایجاد سونامی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لحظاتی پیش تمام ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز پر از تماشاگران مشتاق تبریزی شد.
در اثر انفجار بمب اتمی، نور و گرمای بسیار قوی‌ای تولید می‌شود. اشیاء و افرادی که در مسیر این نور و گرما قرار دارند، آن را جذب کرده و بر روی اشیایی که در پشت‌سرشان قرار دارند، تصویری سایه مانند از خود به جا می‌گذارند. نور محیط اطراف، باعث سفید شدن بتن یا سنگ اطراف آن شده و «سایه» ایجاد می‌شود.
کیلیان امباپه امروز به تمرینات پیش فصل پی اس جی اضافه شد در حالی که آینده او همچنان مبهم است.
مدیر برنامه‌های ستاره تیم ملی پیام جالبی را به اشتراک گذاشت.
کامبرین شاهد یک "انفجار" زندگی بود که منجر به تشکیل تمام ساختار‌های اصلی بدن حیواناتی شد که امروزه می‌بینیم؛ اولین چشم‌ها و حیوانات پشت استخوانی در این دوره ظاهر شدند، همانطور که Anomalocaris در سال ۱۸۰۰ در بورگس شیل کانادا کشف شد.
«آلوارو خیمنز» بازیکن تیم فوتبال لاس پالماس اسپانیا یکی از بازیکنان مدنظر تراکتور بوده و مذاکراتی با این باشگاه ایرانی انجام داده است.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز تصریح کرد: موارد کشف شده دو بسته مواد منفجره به وزن سه کیلوگرم، نیم کیلو میخ و ریموت کنترل از راه دور بوده است.
هفته مردی در نیوجرسی با انفجاری پرسروصدا شروع شد. بعدازظهر دوشنبه گذشته، شهاب‌سنگی به سقف خانه او برخورد و با ایجاد حفره‌ای وارد خانه‌اش شد.
ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، با به ثمر رساندن گل تساوی مقابل اودینزه طرفداران تیمش را به وجد آورد.
برخی از رسانه‌های عربی منطقه مدعی شده اند که احمد نوراللهی از تیم الاتحاد عربستان پیشنهاد دریافت کرده است.
محققان توانسته اند برای نخستین بار به طور مستقیم از جریان مواد خروجی از ابر سیاهچاله M۸۷ و خود این جسم آسمانی همزمان عکاسی کنند.
ورزشگاه یادگار امام در آستانه بازی تراکتور - سپاهان با حضور حداکثری هواداران همراه شده است.
عکاسان حاضر در ورزشگاه تختی آبادان صحنه‌ای جالب توجه از سرمربی جدید صنعت نفت ثبت کرده‌اند.
رسانه ها با انتشار فیلم ها و عکس هایی از وقوع انفجار و حریق گسترده در پایتخت اوکراین خبر می دهند.
سمیع‌الله میوند، فرمانده ارشد طالبان در کابل در انفجاری که امروز در منطقه تپه کارته‌نو، از مربوطات حوزه هشتم امنیتی این شهر رخ داده، کشته شده است.
اشعه گاما برای بدن انسان مضر است. زیرا می‌تواند از طریق لباس و پوست به بدن ما نفوذ کرده، و یونیزه شود، یا الکترون از دست بدهد؛ که این امر به بافت بدن و DNA آسیب می‌زند.
اعضای نیمکت تیم ملوان بندرانزلی در اواخر بازی با مس کرمان اعتراض شدیدی به داور مسابقه انجام دادند.
لیونل مسی محبوب بود اما جام جهانی این محبوبیت را به مرز انفجار رساند.
تایمز ژاپن در گزارشی تفصیلی به حواشی رخ داده پس از پیروزی اسپانیا پرداخت.
در ۱۵ ژانویه آتشفشان هونگا در منطقه هونگا- تونگا (در کشور تونگا در اقیانوس آرام) که یک مخروط آتشفشانی در زیر دریا در فاصله ۶۴ کیلومتری شمال جزیره تونگا، تونگاتاپو است، ناگهان فوران کرد. این انفجار قوی‌ترین انفجار روی زمین در ۳۰ سال اخیر بود و۱۰۰ برابر بمب هیروشیما قدرت داشت. انرژی بسیار زیاد این رویداد باعث ایجاد سونامی شد که تا ژاپن هم رسید. همچنین امواج شوک جوی ایجاد شده باعث شد که در جو زمین صدایی مانند زنگ به گوش برسد.
شورای امنیت اقلیم کردستان در بیانیه‌ای اعلام کرد یکی از افسران نیروی ضد تروریسم این اقلیم در یک اقدام تروریستی کشته شده است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به دلیل اعتراض شدید به داور در دیدار امشب مقابل آتالانتا، از کنار زمین اخراج شد.
ضربه سر دقایق پایانی ماتیپ به تور نرسید اما به گل حیاتی تیمش برای کسب اولین برد فصل UCL تبدیل شد.
در صحنه‌ای از نیمه دوم بازی ترقه‌ای زیر پای گلر مس رفسنجان منفجر شد که وقفه‌ای طولانی در بازی ایجاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ