نیروی دریایی ارتش بخشی از توان تجهیزاتی خود را در حوزه اژدر، موشک، پهپاد، شناور و زیرسطحی در رژه روز ارتش به نمایش گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رژه دریایی در سنت‌پترزبورگ به‌مناسبت روز نیروی دریایی روسیه امروز مشارکت ۴۵ کشتی، قایق و زیردریایی و همچنین حدود ۳ هزار نیروی نظامی و با سخنرانی «پوتین» برگزار شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
نیروهای مسلح روسیه امروز (سه‌شنبه) به مناسبت هفتادوهشتمین سالروز پیروزی شوری در جنگ جهانی دوم، مراسم رژه «روز پیروزی» را برگزار کردند.
تانک‌ها و تمام قوای تجهیزاتی و تسلیحاتی ایران که در جنگ مورد استفاده قرار می‌گرفتند برای اینکه امکان استفاده مجدد را داشته باشند باید اورهال و بازآماد می‌شدند. ایران بخشی از تجهیزات خود مانند جنگنده‌ها و تجهیزات زرهی را اورهال کرد، اما متخصصان صنایع دفاعی ایران به این فکر افتادند که با استفاده از تجربه خود در اورهال تجهیزات نظامی و تسلیحات، تجهیزات نظامی جدیدی را طراحی کنند و یا اینکه تجهیزات قدیمی را به کلاس تجهیزات جدید ارتقا دهند.
فرمانده کل ارتش گفت: ارتش با تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندهان و آحاد کارکنان به تجهیزات بسیار پیشرفته و مدرنی مجهز شده است که حکایت از ظهور یک قدرت دفاعی اطمینان‌بخش در عرصه دفاعی کشور را دارد.
هاجر ۲، کمان ۲۲، کمان ۱۲، مهاجر ۴، سفیر و ستار، پهپاد‌های شناسایی، سامانه درخش ۷، برج مراقبت سیار، موشک قادر هواپایه، موشک ستار و قائم، سامانه‌های جنگ الکترونیک سحاب و شاهین، بمب هوشمند قاصد، موشک عصر ۶۷، موشک فکور ۹۰ هواپایه، دودزا پروژه جبار ۹، اتوبوس آمبولانس، اتاق عمل سیار، رادیولوژی سیار، دندانپزشکی سیار، اخلالگر باند V/UHF، ایستگاه کنترل زمینی.
ده‌ها فروند از بالگردهای هوانیروز ارتش با پرواز بر فراز حرم مطهر امام خمینی (ره) از مقابل جایگاه رژه رفتند.
اهواز - مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اهواز برگزار شد.
همزمان با روز بیست نهم فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه هوایی جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش آغاز شد.
رژه دریایی یگان‌های شناور، سطحی و زیرسطحی و هوا دریایی نداجا در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان برگزار شد.
ده‌ها فروند از بالگردهای هوانیروز ارتش با پرواز بر فراز حرم مطهر امام خمینی (ره) از مقابل جایگاه رژه رفتند.
بزرگترین رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه نیروی دریایی سپاه در حمایت از مردم فلسطین عصر امروز در سواحل خلیج‌فارس، دریای عمان و دریای خزر برگزار شد. / خبرگزاری دانشجو
رژه بزرگ دریایی شناورهای مردمی در حمایت از مردم فلسطین
رژه بزرگ دریایی شناورهای مردمی کیش
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از برگزاری یک رژه نظامی در شهر جنین به مناسبت روز جهانی قدس خبر دادند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: رژه اقتدار شناور‌های مردمی بسیج دریایی در شمال و جنوب کشور به حمایت از انتفاضه مردم فلسطین برگزار می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: رژه اقتدار شناور‌های مردمی بسیج دریایی در شمال و جنوب کشور به حمایت از انتفاضه مردم فلسطین برگزار می‌شود.
در دهلی نو، پایتخت هند، نیروهای مسلح این کشور رژه‌ای را در هفتاد و چهارمین سالگرد روز جمهوری برگزار کردند. یگان‌های نظامی مصر نیز در این مراسم شرکت کردند. در این مراسم همچنین سامانه‌های تسلیحاتی ساخت هند مجهز به تجهیزات پیشرفته به نمایش گذاشته شد. این تسلیحات شامل بسیاری از هویتزرها، تانک ها، موشک‌های کروز مافوق صوت، موشک‌های ضد تانک و نفربر‌های زرهی است. در این مراسم با حضور عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، سربازان نیرو‌های مسلح مصر نیز رژه رفتند. رئیس جمهور مصر پس از پایان مراسم با نارندرا مودی نخست وزیر هند دیدار کرد.
رژه نظامی به مناسبت سی و یکمین سالگرد استقلال ترکمنستان برگزار شد. در این مراسم تسلیحات و تجهیزات نیرو‌های مسلح ترکمنستان به نمایش گذاشته شد. سردار بردی محمداف، رئیس جمهور ترکمنستان، رستم مینیخانوف، رئیس جمهور تاتارستان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، معاونان شورای وزیران، نمایندگان دیپلماتیک، سردبیران تلویزیون و روزنامه ها، در این مراسم که در شهر عشق آباد برگزار شد حضور داشتند.
تجهیزات جدید دفاعی نیروی زمینی سپاه درجریان رژه نیروهای مسلح در جوار مرقد امام خمینی (ره) عبور کردند.
آخرین تجهیزات و سامانه‌های دفاعی نیروهای مسلح در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس، در حرم امام خمینی(ره) به نمایش درآمدند.
تجهیزات جدید دفاعی نیروی زمینی سپاه درجریان رژه نیروهای مسلح در جوار مرقد امام خمینی (ره) عبور کردند.
در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح تجهیرات ارتش از جمله‌ موشک «فکور» به نمایش در آمدند.
سامانه‌های پدافندی نیروی هوا فضای سپاه وانواع موشک بالستیک از نوع عماد، سجیل، خرمشهر و قیام، در رژه نیروهای مسلح در تهران نمایش داده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ