تکاوران تیپ ۶۵ نیروی ویژه هوابرد ارتش (نوهد) با اجرای عملیات چتربازی بر فراز مرقد مطهر امام خمینی (ره) از بالگرد شنوک با موفقیت فرود آمدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷، منطقه جولان که جز اراضی سوریه است را به اشغال خود درآورده و با وجود تأکید چندباره سازمان ملل متحد بر تعلق این اراضی به سوریه و غیرقانونی‌بودن اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی، این رژیم حاضر نیست به حاکمیت سوریه بر این منطقه اذعان کند.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: اجرای عملیات لق‌گیری در محور کرج- کندوان محدوده پیچ ارکیده تا خوزنکلا آغاز شد.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت در مقاطعی از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری خبر داد.
اصفهان- معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در برنامه هفتم توسعه ۵۰ میلیون هکتار و در برنامه هشتم توسعه ۴۰ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری اجرا خواهد شد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق از شکست نقشه داعش مبنی بر اجرای حملات علیه غیرنظامیان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
عملیات رهایی گروگان با حضور یگان‌های حاضر در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی برگزار شد.
یگان‌های شناور و پروازی ایران، چین و روسیه در ادامه برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳، عملیات اطفا حریق را در شمال اقیانوس هند تمرین کردند.
یگان‌های شناور، پروازی و تیم‌های عملیات ویژه ایران، چین و روسیه در ادامه برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳، عملیات آزاد سازی کشتی ربوده شده از دست دزدان دریایی را تمرین کردند.
سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ از اجرای عملیات تیراندازی شبانه به اهداف هوایی در این رزمایش خبر داد.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی پلیس سایبری علیه تبلیغ‌کنندگان و فروشندگان اقلام نورافشانی و مواد محترقه غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد.
در اولین روز از رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، عملیات آفندی و پدافندی جنگ الکترونیک و سایبری بر روی سامانه‌های پدافند هوایی با موفقیت تمرین شد.
شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: عملیات ساخت پل روگذر آیت‌الله سعیدی به عنوان پروژه عمرانی مشترک منطقه ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران از دو ماه پیش آغاز شده و در حال اجرا است.
مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان منابع طبیعی کشور گفت: اجرای عملیات آبخیزداری بجز مدیریت سیلاب و کاهش خسارت ناشی از سیل، باعث تغذیه سفره‌های زیرزمینی نیز می‌شود.
جانشین فرمانده نیروی هوایی گفت: اجرای عملیات ترکیبی نقش مهمی در ارتقای توان رزم نهاجا ایجاد کرده و پهپاد‌ها با جمع‌آوری اطلاعات و کارکرد‌های جنگالی، محیط را برای اجرای عملیات جنگنده‌ها رزم آماده می‌کنند.
در ادامه مراحل اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱، یک فروند ناو آب خاکی تنب، تانک‌های T-72 و نفربرهای BMP-2 را برای اجرای عملیات بیچینگ یا تصرف سرپل از دریا به ساحل دشمن منتقل کرد.
تکاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراحل اولیه عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، عملیات «تاخت آب‌خاکی با قابلیت تصرف ساحل دشمن» را با استفاده از تجهیزات مختلف با موفقیت اجرا کردند.
اجرای عملیات شبانه دفاع ساحلی در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ آجا
منابع عبری لحظه انجام عملیات مقاومتی در شهرک ارئیل کرانه باختری را که تاکنون به هلاکت سه صهیونیست منجر شده را منتشر کردند.
نیروی زمینی سپاه دومین عملیات گسترده موشکی و پهپادی خود را علیه گروهک های تروریستی تجزیه طلب اقلیم شمال عراق انجام داد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق به صورت موشکی و پهپادی حمله کرد.
گناباد ـ رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد گفت: طرح احداث باغ راه محور گردشگری قنات قصبه گناباد به عنوان نخستین باغ راه گردشگری شرق کشور در حال اجرا است.
نیر دفوری خبرنگار نظامی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی درصدد اجرای عملیاتی گسترده و پیچیده در اردوگاه جنین است.
برای چین این کاری برای بقاست. چین باید به فناوری و هوش تجاری دست یابد تا بتواند رشد اقتصادی خود را حفظ کند تا از بی ثباتی اجتماعی در داخل چین جلوگیری شود. شی بر نیاز به استفاده از ابزار‌های «نامتقارن» برای رسیدن به غرب از نظر فناوری تاکید کرده است.
پرواز گسترده و هماهنگ بالگردها، تیراندازی شبانه، اجرای عملیات متحرک هوایی تیم‌های واکنش سریع ویژه ۶۵ در کمترین زمان ممکن از جمله اقدامات رزمایش ۱۴۰۱ نزاجا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ