رئیس بازرسی کل فراجا گفت: حسب تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی کشور، راه‌اندازی مرکز جامع تربیت و آموزش مدیران در دستور کار قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز تخصصی جلبک با بیش از ۲۰۰ سویه باکتری بومی جمع‌آوری شده از نقاط مختلف ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی می‌شود.
رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در تعامل با وزارت بهداشت تلاش می کنیم بیمارستان هوشمند به صورت کامل برای خدمات رسانی به مردم افتتاح شود.
سرپرست مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: در تلقی عمومی جامعه نسبت به سقط جنین این است که تا زمانی که روح در جنین دمیده نشده باشد، سقط اشکالی ندارد در حالی که براساس فتوای مراجع جنین چه یک هفته باشد و چه سه یا چهار ماه انسان محسوب می‌شود و سقط آن حکم قتل نفس را دارد و حرام شرعی و گناه کبیره است.
معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات از راه اندازی سرای نوآوری که در آن مرکز تحقیقات رباتیک مستقر می‌شود خبر داد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از راه‌اندازی دفاتر سیار خدمات قضائی الکترونیک برای ارائه خدمات به سالمندان، معلولان و جانبازان خبر داد.
مدیر کل پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر گفت: بزودی مرکز تحقیقات علمی تغییرات اقلیمی در هلال احمر راه‌اندازی می‌شود.
از زمان راه‌اندازی مرکز مبادله ارز و طلای ایران تا روز گذشته بیش از ۲ میلیارد دلار به صورت حواله عرضه شده است.
خرید وسایل شهربازی یکی از مراحل مهم برای راه‌اندازی یک مرکز تفریحی است. برای این منظور باید نکاتی را در نظر بگیرید که در این مقاله به آن می‌پردازیم.
معاون مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور از راه‌اندازی باشگاه سلامت نوجوانان در محلات با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
عداز ماجرای شهریور ۱۳۲۰ و رفتن رضا شاه از ایران فضا برای انجام یک سری فعالیت‌های روشنفکری از جمله فعالان اجتماعی باز شد. در این دوره یک سری از پزشکان و روشنفکران انجمن مبارزه با مصرف الکل و تریاک را راه انداختند. براساس اسناد موجوددر اوایل دهه بیست ۱۵ تا ۲۰ درصد تهرانی‌ها تریاک مصرف می‌کردند.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از آغاز به کار سامانه «مدیریت دانش شهرداری تهران» خبر داد.
شهردار منطقه ۸ تهران از راه‌اندازی مرکز مهارت‌آموزی کوثر در این منطقه با ظرفیت اشتغال بیش از ۵۰ نفر از زنان زندانی رای باز خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی مجتمع MRF حکیمیه و افتتاح این مجتمع در آینده نزدیک خبر داد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: راه‌اندازی آزمایشگاه جامع معدن و صنایع معدنی منطقه شمال غرب در شهرستان مرند موجب شد که این مرکز آزمایشگاهی از ظرفیت‌های خدماتی فراملی برخوردار شود.
سمنان- معاون اجتماعی سازمان بسیج با بیان اینکه مرکز مشاوره خانواده مهر در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود، گفت: این مرکز در سمنان افتتاح شد.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این پژوهشگاه، از راه اندازی مرکز نوآوری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی بهزیستی کشور از راه‌اندازی سامانه صدور الکترونیکی مجوز مؤسسات و مراکز غیردولتی خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ از راه‌اندازی مرکز پویش تسهیل کارآفرینی و فروشگاه دست آفرین با عنوان «توتیا» در این منطقه خبر داد.
شهربازی مرکز خرید زیگورات سنتر سیرجان با مساحت 800 مترمربع و با سرمایه گذاری بیش از 50 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
کرج- رئیس سازمان فضایی گفت: تا پایان سال سه مرکز دیگر کنترل و عملیات ماهواره‌های سنجش در نقاط مختلف کشور راه‌اندازی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت ستاره ایران، از انعقاد تفاهم‌نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای ایجاد مرکز نوآوری در این شرکت خبر داد و گفت: برای نخستین بار است که این اقدام در شرکت خودروسازی کشور اجرا شده است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، از راه‌اندازی ۱۵ مرکز درمانی بین راهی در مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی در مراسم پیاده روی اربعین خبر داد.
اراک - رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: با راه اندازی سامانه‌هایی چون بانک مجرمان متواری و سابقه یابی خودکار به دنبال سبک شدن کار قضات و جلب رضایت مردم از دستگاه قضا هستیم.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در جریان افتتاح دو مرکز تسهیل و توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه گردشگری در تهران از راه اندازی چند مرکز اشتغال زایی تا پایان ۱۴۰۱ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ