این آقا برای کار به خانه آن‌ها می‌رفت که عکس‌های داخل گوشی او را برداشته بود. به او گفته بود اگر با من نباشی، عکس‌هایت را پخش خواهم کرد. چند روز به او مهلت داده بود و بعد عکس‌ها را پخش کرد. او سه تا بچه دارد. (منظورش از «او»، خواهرش است. برادر مریم از به کار بردن اسم خواهرش اجتناب می‌کند و مرتب مریم را او خطاب می‌کند) فردی هم که عکس‌ها را پخش کرده، زن و بچه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ زنی که بعد از درگیری با شوهرش به طرز مرموزی جان باخته است با انتقال جسد به پزشکی قانونی آغاز شده است. این در حالی است که یکی از فرضیه‌ها خودکشی و دیگری همسرکشی است.
رئیس مرکز کنترل کیفی آزمایشگاه‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برخی داروهای مخدر که با مجوز وزارت بهداشت در داروخانه ها عرضه می‌شود، باید با نسخه معتبر پزشک در اختیار متقاضی قرار گیرد.
شکنجه هولناک پسر ۶ ساله از سوی ناپدری/ مرگ زن سالخورده در استخر/ پایان اخاذی‌های مأمور قلابی با کلت کمری/ معمای جنایی در چهاردیواری مخروبه/ مرگ گروگان با پرت شدن از خودرو/ «اشباح سیاه پوش» در دام پلیس/ همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت از خانه
جانلولیئجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن، با وجود زندگی در یکی از امن‌ترین نقاط پاریس مورد سرقت هولناک دزدان ناشناس قرار گرفت.
در ساعت ۸ صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی محدوده دور برگردان کرمان، یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی فردی ۴۰ ساله و بدون گواهینامه به علت خستگی و خواب آلودگی از سطح سواره رو خارج شده پس از برخورد با چند اصله درخت وارد پیاده رو می‌شود. این وانت سپس با عابر پیاده که دختری ۱۸ ساله و بر روی جدول داخل پیاده رو نشسته بوده برخورد که متأسفانه وی در دم فوت می‌نماید.
مرگ هولناک ۳ مرد در صاعقه‌زدگی
در‌ازه بان پارسی سن ژرمن اصلا اوضاع خوبی ندارد و علائم حیاتی‌اش کاهش یافته است.
کودکان مومیایی شده، که تخمین زده می‌شود در هنگام مرگ بین ۱ تا ۱۴ سال سن داشته‌اند، در چندین دوره زندگی می‌کردند. قدیمی‌ترین مومیایی از نظر زمانی به بازه زمانی بین پادشاهی قدیم (۲۶۸۶-۲۱۶۰ قبل از میلاد) و اولین دوره میانی (۲۱۶۰-۲۰۵۵ قبل از میلاد) برمی‌گردد. بیشتر مومیایی‌ها به دوره بطلمیوس (۳۳۲ تا ۳۰ قبل از میلاد) و دوره روم (۳۰ قبل از میلاد تا ۳۹۵ پس از میلاد) مرتبط هستند.
این آقا برای کار به خانه آن‌ها می‌رفت که عکس‌های داخل گوشی او را برداشته بود. به او گفته بود اگر با من نباشی، عکس‌هایت را پخش خواهم کرد. چند روز به او مهلت داده بود و بعد عکس‌ها را پخش کرد. او سه تا بچه دارد. (منظورش از «او»، خواهرش است. برادر مریم از به کار بردن اسم خواهرش اجتناب می‌کند و مرتب مریم را او خطاب می‌کند) فردی هم که عکس‌ها را پخش کرده، زن و بچه دارد.
سرهنگ کامران ملکی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سقوط و فوت یک شهروند از ارتفاع، بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۴ شهرک ناز برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. پس از حضور ماموران در صحنه و بررسی موضوع مشخص شد، این حادثه برای یک خانم ۸۰ ساله به دلیل عدم توانایی نامبرده در حفظ تعادلش اتفاق افتاده است.
مسئول اورژانس پیش بیمارستانی جم با اشاره به اینکه این مأموریت بیش از ۲ ساعت به طول انجامید گفت: علی رغم احیای قلبی ریوی توسط پرسنل اورژانس و اعزام وی به بیمارستان توحید، متأسفانه علائم حیاتی مصدوم برنگشت.
با دستور قاضی جنایی پایتخت، جسد زن جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل و با توجه به شکایت اعضای خانواده متوفی، پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرای جرائم پزشکی ارجاع داده شد.
خانم وکیل و همدستانش دوباره محاکمه می‌شوند/ مرگ مشکوک راننده خون آلود پشت فرمان خودرو!/ مرگ هولناک ۲ کودک ۷ ساله/ مرگ مرموز زن معلول در خانه/ ماجرای نوزادی که دو بار فروخته شد/ اعترافات تکان‌دهنده عروس آدمکش!/ سرقت‌های سریالی با پابند الکترونیکی
زمانی که متهم اصلی قصد تعویض خشاب را داشت، ناگهان گلوله شلیک شده و به این کودک اصابت کرد که تحقیقات در این‌باره ادامه دارد و تمامی مسئولان محلی که در این حادثه قصور داشته باشند با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ گاز فندک جان مرد میانسال را گرفت/ ماجرای ۲ جنایت هولناک/ پایان مرگبار بازی کودکانه ۲ برادر/ کلاهبرداری میلیاردی با جعل عنوان نماینده سازمان‌ها/ پله برقی انگشت پای دختر ۳ ساله را قطع کرد/ مرگ هولناک جوان کرجی با دسته کلیدش/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار
مرگ هولناک جوان کرجی با دسته کلیدش
ویدیو هولناک از سقوط مرگبار یک زن با پاره شدن طناب بانجی جامپینگ را ببینید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شهادت علیه متهم در دادگاه با قتل پایان یافت/ زندگی در وحشت!/ بچه‌ها را به دستور مادرشان دزدیدم!/ یک کشته بر اثر ورود لودر به یک منزل!/ رسیدگی به پرونده محیطبان کرمانی در دادسرای نظامی/ متهم به قتل دوباره محاکمه شد/ ماجرای هولناک شراب مرگ در جشن تولد!/ راز ناپدید شدن پدر با اعترافات پسر فاش شد
ماجرای هولناک شراب مرگ در جشن تولد!
بهمن سال ۹۹ بود که خبر مرگ مشکوک دختر ۱۵ ساله‌ای در یک جشن تولد، پلیس را به تکاپو انداخت و پرونده‌ای پر رمز و راز را روی میز قضاوت گشود. طولی نکشید که نظر پزشکی قانونی درباره علت دقیق مرگ این دختر نوجوان، ابعادی فاجعه گونه از این حادثه تلخ را فاش کرد. بررسی‌های سم شناسی و کالبدشکافی بیانگر آن بود که دختر نوجوان بر اثر مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست داده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ طلاق به خاطر گذشته تلخ/ پایان قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی/ کشف جسد در بزرگراه/ قتل در پاتوق شبانه/ انفجار هولناک تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر بنزین/ مرگ سارقی که به همدستش نارو زد/ راز جنایت در تصاویر زن غریبه!/ قصاص و ۸۹ سال حبس برای عاملان قتل مرد ثروتمند
در رای صادرشده که به امضای قاضی دنیادیده (رئیس دادگاه) رسیده به دلایل قاطع و محکمه پسندی اشاره شده است که نشان می‌دهد بریدن گلوی سارا در لحظات خروج از محل جنایت، علت اصلی مرگ وی بوده و اقدام هولناک غلام رسول برای قتل وی نافرجام مانده است.
تیم جنایی پس از حضور در محل مورد نظر با جسد دختر 25 ساله‌ای مواجه شدند که بر اثر ضرب و جرح و آزار و اذیت به کام مرگ فرو رفته بود که در گام‌ نخست مشخص شد، متوفی اهل شهر اهواز بوده و 2 روز قبل توسط عموی خود به این مرکز درمانی منتقل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ