سرپرست معاونت فناوری وزارت علوم گفت:تا اسفند۱۴۰۱، ۵هزار و ۸۵۷ نیاز در حوزه فنی و مهندسی،۴ هزار و ۵۰۳ نیاز در حوزه علوم پایه و ۱۶۵۸ نیاز در حوزه علوم انسانی در سامانه ایده ها و نیازها ثبت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۶۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۲۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۱۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۰۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۹۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۷۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۵۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۳۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۶۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۶۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۵۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۵۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۸۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و 87 هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال 66 تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۷۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۶۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۶۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۶۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۳ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۵۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۵۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۳ تن از ایشان وخیم است.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج آخرین آمار پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی زائران اربعین را در سامانه سماح تشریح کرد.
رییس ستاد اربعین گفت:آخرین آمار ثبت نام در سامانه سماح، ۶۵۰ هزار نفر است که هر روز این آمار به شکل تصاعدی در حال افزایش و آمار به تدریج در حال واقعی‌تر شدن است.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: از تعداد ثبت نام کنندگان ۶۲ درصد آقایان و ۳۸ درصد بانوان می‌باشند که بیشترین درخواست خروج نیز حدود ۶۲ درصد از مرز زمینی مهران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ