همزمان با برگزاری رژه نیروهای پیاده ارتش، جنگنده بمب افکن‌های ایرانی «صاعقه» و «کوثر» از فراز جایگاه رژه روز ارتش عبور کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این پهپاد دارای ۲۴ ساعت مداومت پرواز است و میتواند راکت هدایت شونده ۷۰ م م لیزری ، هر دو مدل موشک MAM و انواع بمب های هدایت ماهواره‌ای با برد ۲۸ تا ۷۰ کیلومتر حتی موشک کروز اس او ام را نیز حمل کند.
نخستین دلیلی که پرواز جت‌های جنگنده روی میانگین ارتفاع ۵۰ هزار فوت (۱۵.۲ هزار متر) محدود شده، عدم احتراق کامل سوخت در ارتفاع بالاتر است. در فواصل خیلی زیاد از سطح زمین، هوا اکسیژن کمی دارد و می‌دانید که سوخت برای احتراق، نیازمند اکسیژن است. اگر اکسیژن نباشد، خبری از احتراق و پرواز هم نیست.
دریادار دوم زیراهی با تشریح توقیف کشتی حامل سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس خاطرنشان کرد: 15 تیر ماه رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حال بازرسی یک فروند شناور با نام تجاری (NADA 2) که به صورت سازمان یافته مبادرت به قاچاق نفت گاز جمهوری اسلامی در خلیج فارس‌ می‌کرد، بودند که آمریکایی‌ها برای ممانعت از این اقدام قانونی، یکسری تحرکات غیرحرفه‌ای و مخاطره‌آمیز انجام دادند.
توکیو با ادعای شناسایی یک پهپاد مشکوک چینی بر فراز ژاپن، جنگنده خود را به موقعیت مورد نظر اعزام کرده است.
اخیرا فیلمی جعلی در شبکه‌های مجازی منتشر شده که در آن یک جنگنده سوخو-۳۵ روسی در آسمان تهران و مهرآباد در حال پرواز است.
همزمان با برگزاری رژه نیروهای پیاده ارتش، جنگنده بمب افکن‌های ایرانی «صاعقه» و «کوثر» از فراز جایگاه رژه روز ارتش عبور کردند.
همزمان با برگزاری رژه نیروهای پیاده ارتش، جنگنده بمب افکن‌های ایرانی «صاعقه» و «کوثر» از فراز جایگاه رژه روز ارتش عبور کردند.
همزمان با روز بیست نهم فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران جنگنده های ارتش بر فراز تهران به پرواز درآمدند.
منابع نظامی آمریکایی از پروازهای گسترده جنگنده های روسی بر فراز پایگاه التنف در جنوب سوریه خبر دادند.
فردیناند مارکوس جونیور رئیس جمهور فیلیپین روز سه شنبه در یک رژه نیروی هوایی فیلیپین یک هواپیمای جنگنده FA-۵۰ را هدایت کرد. بلافاصله پس از ورود مارکوس به پایگاه نیروی هوایی کلارک در بامبانگا سوار این جنگنده شد و پرواز کرد.
نخستین سامانه بومی شبیه‌ساز هواپیمای اف ۱۴، روز دوشنبه با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، در پایگاه هشتم شکاری (شهید بابایی) اصفهان رونمایی شد.
در پی پرواز موفقیت آمیز نخستین هواپیمای جنگنده بدون سرنشین ترکیه مراسم جشنی از سوی شرکت سازنده این هواپیما برگزار شد.
نخستین جنگنده جت بدون سرنشین ترکیه تست پروازی خود را با موفقیت انجام داد.
برخی منابع از شنیده شدن صدا و وقوع انفجار در برخی مناطق شرقی سوریه خبر می دهند.
این خلبان در داخل کابین، اقدام به انجام آزمایش‌های فیزیکی با آب می‌کند که جالب به نظر می‌رسد.
سئول پس از رویت چند فروند جنگنده چین و روسی در منطقه شناسایی پدافند هوایی(کادیز)، جنگنده‌های خود را برای رهگیری به پرواز درآورد.
ستاد نیروهای مسلح کره جنوبی اعلام کرد که اقداماتی را پس از رصد ۱۸۰ جنگنده کره جنوبی به عمل آورده است.
مقامات کاخ کرملین اعلام کرده‌اند که نسخه ارتقایافته Su-۵۷ بالاخره اولین پرواز خود را انجام داده است.
یک جنگنده روس در حین پرواز آزمایشی به یک ساختمان در منطقه نوو لنینو برخورد کرد.
وزارت دفاع روسیه از پرواز ۱۲ ساعته دو فروند جنگنده بمب افکن هسته ای ارتش این کشور بر فراز اقیانوس آرام خبر داد و آمریکا مدعی شد این دو جنگنده را رهگیری کرده است.
وزارت دفاع روسیه از پرواز 12 ساعته دو فروند جنگنده بمب افکن هسته ای ارتش این کشور بر فراز اقیانوس آرام خبر داد و آمریکا مدعی شد این دو جنگنده را رهگیری کرده است.
ستاد مشترک ارتش کره جنوبی امروز در بیانیه ای اعلام کرد که ۱۰ فروند جنگنده کره شمالی نزدیک مرزهای این کشور پرواز کردند.
تایپه امروز از پرواز ۲۱ فروند جنگنده و ۵ کشتی جنگی ارتش چین اطراف جزیره تایوان خبر داد.
مقامات دفاعی تایوان در بیانیه‌ای اعلام کردند که کاملا به فعالیت‌ها در نزدیکی این جزیره نظارت دارند و در واکنش به "تهدیدات دشمن" نیروهای خود را اعزام خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ