شهاب زاهدی، مهاجم بلندبالای تیم پوشکاش مجارستان، این هفته با یک گل زیبا در لحظات پایانی، دوباره به سرتیتر اخبار بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر ما سهمی در این میدان گازی داریم، باید در سال‌های گذشته نشست‌های مشترک بزرگ و اثرمندی با طرفین مناقشه برگزار و حد و حدود سهم هر یک در میدان گازی آرش مشخص می‌شد. متاسفانه این اتفاق رقم نخورده است. البته بخشی از این نادیده انگاری منتج از مشکلاتی بوده که ما با کشور‌های اطراف داشتیم. به خصوص مناقشه ما با کشور عربستان، در به تاخیر افتادن حل اختلافات میدان گازی آرش موثر بود.
سرمربی تیم ملی بوکس از پاداش عجیب فوتبالیست‌ها و کم بودن سهمیه حضور بوکسورها در بازی‌های آسیایی هانگژو انتقاد کرد.
اصفهان-مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: سال گذشته در کشور هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پاداش برای مشتریان کم مصرف به ویژه ادارات و سازمان‌ها تعیین شد که سهم اصفهان ۸۰ میلیارد تومان بود.
فرمول محاسبه سهم باشگاه‌ها از درآمد جام جهانی و از محل حضور بازیکنان‌شان در رقابت‌ها اعلام شد. مبالغ تعلق گرفته به زودی به فدراسیون‌ها اعلام و پس از آن واریز می‌شود.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: از سوی کمیسیون ایمنی راه‌ها پیشنهاد می شود سهمی از فروش خودروها به عنوان منابع مالی پایدار برای افزایش ایمنی جاده‌ها و کاهش سوانح رانندگی اختصاص یابد.
فدراسیون فوتبال عراق، پاداش ویژه‌ای برای شاگردان عماد رضا بابت صعود به فینال جام ملت‌های جوانان آسیا در نظر گرفته است.
مهاجم برزیلی لیورپولی‌ها در شب درخشان مقابل منچستر یونایتد، یک گل وارد دروازه دخیا کرد تا او هم سهمی از نمایش فوق‌العاده داشته باشد.
مجلس یازدهم، در ایجاد شرایط موجود ایران سهمی غیرقابل انکار دارد چراکه نمی‏توان تاثیر آن را در روند مذاکرات احیای برجام، انتخابات ریاست‌جمهوری و انفعال در برابر شرایط سخت جامعه انکار کرد؛ حتی اگر نمایندگان مجلس، به‌گونه‌ای قابل پیش‌بینی، در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم، به منتقدان دولت تبدیل شوند و تلاش کنند از خود رفع مسئولیت کنند.
بر اساس لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ سهمی که برای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر گرفته شده در حدود ۳۰.۱۶۹.۵۹۵ میلیون ریال است.
بر اساس لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ سهمی که برای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر گرفته شده در حدود ۳۰.۱۶۹.۵۹۵ میلیون ریال است.
فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ در مجموع ۴۴۰ میلیون دلار به ۳۲ تیم حاضر در قطر پاداش داد که سهم نایب قهرمان ۳۰ میلیون، تیم سوم ۲۷ میلیون، تیم چهارم ۲۵ میلیون، تیم‌های پنجم تا هشتم ۱۷ میلیون، نهم تا شانزدهم ۱۴ میلیون و تیم‌های حذف شده در مرحله گروهی ۹ میلیون دلار بوده است. این اعداد را مقایسه کنید با نخستین قهرمان جام جهانی که در تاریخ پاداش دریافت کرد؛ جام جهانی ۱۹۸۲، قهرمانی ایتالیا و ۲ میلیون دلار جایزه!
مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:علیرضا دبیر همیشه برای کشتی گیران شگفتی می سازد و این بار هم در کنار پاداش فدراسیون جهانی فدراسیون کشتی هم در این پاداش سهیم است.
سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کسانی که کسب سهمیه میکنند ۳۰ میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند و از همان تاریخ حقوق دریافت می‌کنند.
پاداش کمیته ملی المپیک برای بانوی تیرانداز کشورمان که موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده است، مشخص شد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد ورزشکارانی که سهمیه المپیک پاریس را می‌گیرند، مبلغ ۳۰ میلیون تومان پاداش خواهند گرفت.
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: یکی از دستور جلسات ما بوده و توصیه شد تا حضورمان در عرصه بین‌المللی بیش‌تر شود تا هم کرسی‌های بهتری داشته باشیم و جایگاه‌های گذشته را ارتقا بدهیم.
براساس مصوبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شوند پاداش نقدی دریافت می کنند.
کمیته ملی المپیک باید برنامه خود را برای پرداخت پاداش به ورزشکارانی که صاحب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ می شوند، اعلام کند.
عضو شورای شهر تهران گفت:با وجود اینکه واردات خودرو مجاز شده است پینشهاد من این است که سهمی از این خودروها به تاکسی ها تخصیص داده شود.
با اعلام پاداش باشگاه‌ها از جام جهانی، اهمیت داشتن نماینده بیشتری در تیم‌ملی بیشتر از گذشته می‌شود.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: من گاهی میگویم، سهم همسران شهدا از خود شهدا بیشتر است. از اجر و پاداشی که به عنوان محبت الهی به شما داده شده است مراقبت کنید.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: من گاهی میگویم، سهم همسران شهدا از خود شهدا بیشتر است. از اجر و پاداشی که به عنوان محبت الهی به شما داده شده است مراقبت کنید.
شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی باشگاه پرسپولیس اقدام بحث برانگیزی را در فضای مجازی انجام داد.
بیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: احمدی نژاد هیچ گونه سهمی در دولت رئیسی ندارد بلکه حضور برخی وزرای دولت او به دلیل صلاحدید شخص رئیس جمهور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ