عطاءالله مهاجرانی وزیر اسبق فرهنگ درباره سفر پهلوی به اسرائیل نوشت: «يك آدم عاقل نبود كه بگويد: شازده الان وقت سفر نيست، يا محرمانه برو! خاطرات علم رو بخون! سر بابات كلاه گذاشتن و خنديدند! بابات فهميد!»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی فصل را با برد شروع کرد اما در شبی که تیمش در میان سکوهای ویرانه آزادی و بدون حضور تماشاگران بازی می‌کرد.
در ماه‌های اخیر نام محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین بیش از گذشته مطرح می‌شود. باهنر سعی داشت تا به‌گونه‌ای عمل کند که به‌عنوان شخصیت میانه‌رو مطرح شود.
عکس یادگاری ناصرالدین شاه و دربارش با مجسمه باشکوه شاه قاجاری توسط آنتوان سوریوگین به ثبت رسیده است. اما تاریخ و مکان ثبت تصویر مشخص نیست.
این عکس یک یادگار ارزشمند از دوران قاجار است که جنبه‌ای فراموش‌شده از زندگی در آن دوره را به ما نشان می‌دهد.
تیم داوری دربی 101 قبل از شروع مسابقه عکسی به یادگار در ورزشگاه آزادی گرفتند.
رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در محل برگزاری بازی پرسپولیس و هوادار با یحیی گل محمدی عکس یادگاری گرفت.
سرمربی استقلال بعد از چند هفته رسم همیشگی خود را در تمرین تیمش اجرا کرد.
عکسی از کامران میرزا و مظفرالدین میرزا پسران ناصرالدین شاه را مشاهده می‌کنید؛ اولی حاکم تهران شد و دومی شاه! کامران میرزا با به چوب بستن بازرگانان، باعث آغاز مشروطه شد را منتشر کرد.
رضا پهلوی که دوشنبه وارد سرزمین اشغالی شد پس از شرکت در مراسم هولوکاست با نخست وزیر اسرائیل دیدار کرد.
کریستیانو رونالدو و مایک تایسون با هم از رقابت تامی فیوری در مقابل جیک پل لذت بردند.
قهرمانی آرژانتین در جام جهانی بسیاری را سر ذوق آورده است.
در پی پرواز موفقیت آمیز نخستین هواپیمای جنگنده بدون سرنشین ترکیه مراسم جشنی از سوی شرکت سازنده این هواپیما برگزار شد.
در حالی که درگیری‌های داغ در شرق اوکراین وجود دارد، خودرو‌های زرهی و تانک‌های روسی که قبلاً در مناطق درگیری به تصرف نیروهای اوکراینی درآمده، همچنان در کی‌یف به نمایش گذاشته شده است. ساکنان پایتخت از منطقه‌ای که تانک‌ها در میدان قرار دارند بازدید می‌کنند و عکس می‌گیرند.
رئیسی نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در مسیر اماده سازی برای آوردگاه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت کرد.
رئیسی نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در مسیر اماده سازی برای آوردگاه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت کرد.
سران کشور‌ها و دولت‌ها کمی قبل از افتتاحیه اجلاس COP ۲۷ در شرم الشیخ مصر، عکس یادگاری گرفتند. اجلاس آب و هوایی سازمان ملل متحد با عنوان COP ۲۷ روز گذشته در شرم الشیخ مصر کار خود را آغاز کرد. قرار است ۱۲۰ رهبر جهان برای شرکت در این کنفرانس بین المللی که تا جمعه هفته آینده ادامه دارد، به ساحل دریای سرخ در مصر سفر کنند. نمایندگان ۱۹۶ کشور جهان در قالب هیات‌هایی با جمعیت مجموعا ۴۵ هزار نفر در این اجلاس شرکت می‌کنند.
در در مراسم معرفی کاپیتانهای تیمهای ملی فوتبال ساحلی شرکت کننده در رقابتهای بین قاره ای امارات، مسلم مسیگر بازیکن باسابقه تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان کاپیتان حضور پیدا کرد.
مهدی طارمی با ثبت دو گل و یک اثرگذاری مثبت روی گل سوم پورتو به بروژ به عنوان بهترین بازیکن این دیدار از سوی یوفا انتخاب شد. عنوان ام وی پی به اوتاویو کاپیتان پورتو رسید و گلر اژدها نیز جایزه کلین‌شیت را دریافت کرد
ششمین نشست سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا»، امروز پنجشنبه به ریاست قاسم ژومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان و با حضور سید ابراهیم رئیسی و ۱۰ تن دیگر از سران و روسای کشورهای عضو، دقایقی پیش آغاز به کار کرد. پیش از آغاز رسمی این اجلاس رئیس جمهور قزاقستان ابتدا به شکل جداگانه و بعد به صورت دسته‌جمعی با حضور روسا و سران حاضر در این نشست عکس یادگاری انداختند.
در این فیلم لحظه ثبت عکس یادگاری دختران ایران با رئیس‌جمهور در جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها را مشاهده می‌نمایید.
قاسمی نژاد پیش از شروع مسابقه با عارف غلامی، مهدی مهدی پور و کوین یامگا دیدار کرد و با آن‌ها عکس یادگاری گرفت
بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و سران دیگر کشور‌های عضو در شهر سمرقند ازبکستان آغاز بکار کرد. سران کشور‌های چین، روسیه، هند، ایران، ازبکستان، قزاقستان، بلاروس، ترکیه، آذربایجان، قرقیزستان، پاکستان، مغولستان، تاجیکستان و ترکمنستان در این اجلاس حضور دارند.
سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال که زودتر از سایر نفرات تیم برای گرم کردن به زمین تمرین رفته بود با دیدن گروهی از بانوان در استادیوم مقابل آن‌ها رفت و با آن‌ها عکس یادگاری گرفت. او ملقب به آقای کلین شیت است و خیلی از دختران او را با این نام صدا می‌زدند.
سرمربی آبی پوشان به سمت بانوان علاقه مند به استقلال آمد و با آنان عکس سلفی گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ