لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکا روز دوشنبه در سرزمین‌های اشغالی به خبرنگاران گفت که فرصت عادی‌سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۴ به پایان برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه ذوب آهن با پرداخت بدهی‌هایش پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کرد.
مشکلات نفت مسجد سلیمان تمامی ندارد و این تیم حالا پنجره نقل و انتقالاتی خود را بسته شده می‌بیند.
فدراسیون بین المللی فوبتبال پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ذوب اهن را به دلیل بدهی خارجی بست.
فدراسیون بین المللی فوتبال فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی ذوب آهن را بست.
تیم ملی زنان و مردان آمریکا تمام جوایز حاصل شده از جام‌های جهانی زنان و مردان را به طور مشترک تقسیم خواهند کرد.
فیفا خبر از پایان محرومیت باشگاه تراکتور تبریز برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود داد.
فیفا خبر از پایان محرومیت باشگاه تراکتور تبریز برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود داد.
منصور قنبرزاده می‌گوید مشکل بسته شدن پنجره باشگاه تراکتور از سوی نهادهای بین المللی است.
فدراسیون بسکتبال کشورمان با سرمربی سرشناس اهل ترکیه در پنجره های پنجم و ششم انتخابی جام جهانی به توافق رسید.
فدراسیون بسکتبال، با سرمربی تیم ملی بسکتبال ترکیه در پنجره های پنجم و ششم انتخابی جام جهانی برای هدایت تیم ملی بسکتبال ایران به توافق رسید.
لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکا روز دوشنبه در سرزمین‌های اشغالی به خبرنگاران گفت که فرصت عادی‌سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی ممکن است در اوایل سال 2024 به پایان برسد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان تصریح کرد که پنجره توافق در مذاکرات رفع تحریم ها همچنان باز است اما این موضوع همیشه ادامه نخواهد داشت.
رییس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: من فکر می‌کنم که اگر آمریکایی‌ها واقع‌بینانه برخورد کنند و حقوق ما رعایت شود، توافق در دسترس است و هنوز فرصت برای بازگشت همه طرف‌ها به برجام وجود دارد. البته اگر آمریکایی‌ها بخواهند با تحلیل غلط حرکت کنند، فرصت برای همیشه وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. اگر لازم باشد ما وارد پلان B خواهیم شد. ما گزینه‌های متعددی روی میز داریم، اما در واسطه‌ها و پیام‌هایی که به ما داده می‌شود، گفته‌ایم که ما همچنان آماده ایم تا در یک چارچوب منطقی در گام‌های پایانی توافق قرار بگیریم.
با پرداخت مطالبات میلیچ و مذاکره برای توافق با پین، پنجره استقلال به زودی باز می‌شود.
حسین‌زاده به هدف اصلی مدیران باشگاه استقلال در پنجره زمستانی تبدیل شده است. همچنین قلی‌زاده هم در لیست خرید گل‌محمدی برای پرسپولیس قرار گرفته است و باید دید دو طرف توافق مالی خواهند داشت یا خیر.
با لغو سفر علی فتح‌الله‌زاده به امارات حالا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
اقتصاد کشورمان با ارز چند نرخی دست و پنجه نرم می کند و همچنان بستر مناسب برای تک نرخی شدن ارز از سوی سیاست گذار ارزی فراهم نشده. رویه ای که منجر به ایجاد رانت و تشکیل صف خرید دلار توافقی و مسافرتی شده است. به گفته نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، فاصله قیمت میان نرخ نیمایی، بازار متشکل و قیمت ارز فیزیکی بسیار زیاد شده که به ضرر صادرکننده است
‏وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در دیدار با آقای بورل در مورد برداشتن گام‌های نهایی توافق، موافق بودیم.
رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: در دیدار با آقای بورل در مورد برداشتن گام‌های نهایی توافق، موافق بودیم.
رابرت آینهورن کارشناس عدم اشاعه هسته‌ای و عضو اندیشکده بروکینگز در اظهاراتی ضد ایرانی به رویترز گفت: هر روز شما کارشناسان بیشتری را می‌بینید که می‌گویند اکنون بدترین زمان برای احیای توافق هسته‌ای است و باید فشارها علیه جمهوری اسلامی را افزایش داد.
رابرت آینهورن کارشناس عدم اشاعه هسته‌ای و عضو اندیشکده بروکینگز در اظهاراتی ضد ایرانی به رویترز گفت: هر روز شما کارشناسان بیشتری را می‌بینید که می‌گویند اکنون بدترین زمان برای احیای توافق هسته‌ای است و باید فشارها علیه جمهوری اسلامی را افزایش داد.
الکساندر شالنبرگ گفت: پنجره فرصت (برای دست‌یابی به توافق) تقریبا بسته شده است. هم زمان ذخایر اورانیوم غنی شده ایران افزایش یافته است که هیچ توجیه غیرنظامی ندارد.
بایرن مونیخ در ابتدای پنجره تابستانی برای توافق با کای هاورتز وارد عمل شد و به همین آنها خواهان رفتن روبرت لواندوفسکی به چلسی بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ