مدافع تیم پرسپولیس از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران حمایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از انتشار شایعه انتقال محمد صلاح به الاتحاد عربستان، ستاره مصری لیورپول لیگ برتر انگلیس را بهترین لیگ جهان توصیف کرد.
ریکاردو آلوز و سعید صادقی دنبال اولین پاس گل خودشان در فصل جدید هستند.
آنتونی گوردون، مهاجم تیم ملی انگلیس، به عنوان بهترین بازیکن یورو زیر ۲۱ ساله‌ها انتخاب شد.
بنزما در اولین اظهار نظر درباره قرارداد الاتحاد با انگولو کانته فرانسوی، به هموطنش گفت: تو بهترین بازیکن جهان در پست خود هستی.
درحالیکه تنش بین پاری سن ژرمن و لیونل مسی به اوج رسیده او نامزد دریافت جایزه بهترین ورزشکار سال لاروس است که فردا در مراسمی در شهر پاریس اهدا خواهد شد.
از آنجا که در دنیای حرفه‌ای فوتبال، فعالیت در تیم‌های پایه، طرفدارانی در بین سرمربیان حرفه‌ای در دنیا ندارد، انتقال از نیمکت تیم ملی ایران، یکی از بهترین تیم‌های آسیا که همواره بخت حضور در تورنمنت‌های مهم را دارد به تیم زیر ۲۱ ساله‌ها، از لحاظ فنی، شکستی برای دراگان اسکوچیچ محسوب می‌شود. اینکه چنین شکستی برگرفته از خوش‌بینی بیش از اندازه او و اطرافیانش است یا اینکه بیانگر واقعی سطح فنی دراگان، موضوعی است که می‌تواند محل بحث باشد
نفرات آغاز کننده بازی برای آلومینیوم مقابل مس کرمان مشخص شدند.
سجاد بازگیر اینبار با پاس خود یک امتیاز را به حساب ملوان بندرانزلی واریز کرد.
کریستیانو رونالدو جایزه بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ حرفه ای عربستان را از آن خود کرد.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، می‌گوید او و ارلینگ هالند در بین بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا قرار دارند.
انزو فرناندز، ستاره 22 ساله آرژانتینی، از انتقال به چلسی و بازی در لیگ برتر انگلیس بسیار خوشحال است.
مهدی طارمی توانست جایزه بهترین بازیکن ماه های نوامبر و دسامبر را از اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای پرتغال دریافت کند.
باید از مردم دلجویی کرد، زیرا آسیب‌هایی که به جان و مال مردم رسید، بیشتر از دفعات قبل بود و در تعیین روش اتخاذ شده خطایی رخ داد که می‌توانستیم روش بهتری را استفاده کنیم.
مهدی طارمی در اولین مصاحبه طولانی خود پس از جام جهانی، از دستاوردهای سال قبل میلادی و اهداف بزرگش برای سال جدید می گوید.
پله با مجموع ۱۲۷۹ گل زده در ۱۳۶۳ بازی بین سال‌های فعالیتش از ۱۹۵۶ تا ۱۹۷۷ رکورددار گینس در بیشترین گل زده در طول زندگی حرفه‌ای است. در سال ۲۰۰۰ فیفا او را به همراه دیگو مارادونا بزرگ آرژانتینی به عنوان بازیکن قرن معرفی کرد. بسیاری هنوز او را بهترین بازیکن تمام دوران می‌دانند.
رییس فدراسیون فوتبال بالاخره نسبت به حذف تیم ملی از رقابت‌های جام جهانی واکنش نشان داد.
تیم ملی انگلیس در اولین بازی خود در شروع جام جهانی شروع مقتدرانه‌ای داشت و توانست تیم ایران را با ۶ گل مغلوب کند.
در مراسم توپ طلا که در پاریس آغاز شده است اولین جایزه به گاوی، ستاره جوان بارسا رسید و او جایزه کوپا را به عنوان بهترین بازیکن جوان سال دریافت کرد.
جرم محاربه از لحاظ لغوی به معنای کسی یا کسانی است که امنیت جامعه را بر هم می‌زنند. بهترین وکیل کیفری بیان می‌کند: تعریف قانونی محاربه عبارت از هر کسی که سلاح بکشد به روی مال یا ناموس مردم یا ترساندن آنها. به گونه‌ای که باعث ناامنی در محیط شود. در قرآن آیه ۳۳ سوره مبارکه مائده به محاربه اشاره کرده البته محاربه در این آیه باعث به‌وجودآمدن اختلاف نظر بین فق‌های شیعه شده است. پس هرگاه کسی به سوی یک یا چند نفر که خاص هستند سلاح بکشد و فعل او جنبه عمومی نداشته باشد و همچنین باعث ناامنی نشود محاربه محسوب نمی‌شود.
گل تماشایی میگل آلمیرون، ستاره نیوکسل، در جریان پیروزی 4-1 این تیم مقابل فولام با تحسین‌های زیادی مواجه شده و از نامزدهای بهترین گل ماه لیگ برتر به حساب می‌آید.
بین هفت سرمربی اخیر تیم ملی فوتبال ایران، بهترین آمار کسب پیروزی با اختلاف به اسکوچیچ اختصاص دارد اما او هیچ تورنمنت بزرگی نظیر جام‌جهانی و یا جام ملت‌های آسیا را تجربه نکرد و با تیم‌های قدرتمند بازی نکرده بود. بعد از او دایی، برانکو و بلاژویچ هستند
ژول کُنده از اولین بازی خود برای بارسا کاملا راضی و خوشحال بود و پس از برتری 4-0 بر وایادولید، از روبرت لواندوفسکی هم تمجید کرد.
محمد دانشگر در اولین حضور رسمی برای سپاهان مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ بیست و دوم عملکرد بی نقصی ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ