منصور قنبرزاده می‌گوید ظرفیت حداقلی ورزشگاه آزادی برای دو تیم پرسپولیس و استقلال، ظلم به این دو باشگاه از نظر حمایت هواداران و درآمدزایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته اول لیگ برتر باشگاه‌های ایران، عصر چهارشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۲) در ورزشگاه آزادی برگزار و با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. در شرایطی که تعمیرات این استادیوم همچنان ادامه دار است، شاهد گودبرداری و تعمیرات در بسیاری از بخش‌ها مثل سکوها، راهروها، اتاق کنفرانس و .... هستیم.
ورزشگاه آزادی در 24 ساعت مانده به بازی پرسپولیس و آلومینیوم شرایط عجیب و نابسامانی دارد.
دارنده مدال طلای المپیک از وضعیت مجموعه آزادی انتقاد کرد.
مدیر چمن‌های ورزشی باشگاه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت چمن ورزشگاه نقش‌جهان توضیحاتی ارائه کرد.
تبریز- با نزدیک شدن به بازی های لیگ برتر بیست و سوم فوتبال، فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بیش از پیش شده و در این گزارش آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار بررسی می شود.
علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با حضور در استادیوم آزادی از وضعیت بهسازی این استادیوم بازدید کردند. طی این بازدید، عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به ارائه گزارش پیشرفت بازسازی سکو‌های استادیوم آزادی پرداخت
بازسازی بخشی از سکوهای ورزشگاه آزادی همچنان ادامه دارد.
وضعیت چمن ورزشگاه پاس قوامین تهران در ایده آل ترین شرایط خود قرار دارد و ورزشگاه خانگی هواداری ها آماده میزبانی از یکی از حساسیت برانگیزترین دیدارهای غیر سرخابی شانزده سال اخیر پایتخت خواهد بود.
رئیس سابق اداره تربیت بدنی استان فارس با انتشار توضیحاتی به دفاع از عملکرد خود در استادیوم پارس پرداخته است.
«قبل از اینکه استادیوم را ترک کنم، می‌خواستم از گربه‌ها عکس بگیرم. گربه آگاهانه به من نگاه کرد. بنا به دلایلی در آن لحظه فکر می‌کردم فدراسیون فوتبال روسیه در یک قدمی انتقال به AFC است. این ایده بدی نبود که استراحت کنید و همه چیز را دوباره ارزیابی کنید.»
وضعیت عجیب زمین چمن و نقطه کرنر ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان که ناظر بازی هم به آن ایراد گرفت. شرایط نقطه کرنر به گونه‌ای است که بازیکنان نمی‌توانند ارسالی انجام دهند.
ترمیم چمن ورزشگاه تختی 1 ساعت قبل از دیدار نود ارومیه - پیکان در چهارچوب رقابتهای جام حذفی ایران 1401/02
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از پیگیری امور اداری برای واگذاری دو ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس خبر داد.
ورزشگاه پیری آزادی تهران در شرایطی پس از ماهها میزبان تماشاگران است که طبقه دوم آن به واسطه ورود کارشناسان حقوقی و اعلام خطر، وضعیت بغرنجی پیدا کرده و منتظر اعلام نتیجه یک آزمایش است.
از دیوار‌ها و سکو‌های ترک‌خورده تا لوله‌های پوسیده ورزشگاه آزادی که این روز‌ها وضعیت خوبی ندارد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه مشکلات ناظر بر ایمنی ورزشگاه آزادی، مربوط به مقاومت‌سازه‌ای است، گفت: مالکان حدود ۱۰ مورد از ساختمان‌های ناایمن برای ایمن‌سازی پای کار آمده‌اند.
با تصمیم ناظر مسابقه دیدار آلومینیوم و گل‌گهر سیرجان به روز آینده موکول شد اما بارش برف در اراک همچنان ادامه دارد.
در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر، آبی‌های پایتخت موفق شدند در ورزشگاه پاس قوامین میزبان خود یعنی تیم هوادار را با یک گل شکست دهند.
ریکاردو ساپینتو با حضور روی سکوهای ورزشگاه آزادی به تماشای دیدار تیمش مقابل فولاد نشست.
مدیر مجموعه ورزشی آزادی با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی چمن ورزشگاه آزادی مطلوب است، گفت: با این حال طبق استانداردهای فیفا تعویض کلی چمن و استفاده از چمن هیبریدی در برنامه است.
ساپینتو پس از حضور در ورزشگاه و بازدید از زمین چمن، ناراحتی و اعتراض خودش را از کیفیت نامناسب چمن اعلام کرد.
انزلی - ورزشگاه تختی انزلی در حالی در دست بازسازی است که ۲ روز تا نخستین میزبانی ملوانان در لیگ برتر باقی مانده است.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران آخرین وضعیت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را شرح داد.
بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی از بخش‌های مختلف استادیوم یک صد هزار نفری آزادی بازدید و وضعیت ایمنی این ورزشگاه را مورد بررسی قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ