اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت با تاکید بر مرجع قرار دادن اخبار رسانه های رسمی در خصوص سهام عدالت به ارائه نکاتی در خصوص زمان و میزان سود سهام عدالت پرداخت.
صبح امروز متقاضیان در حالی در محل آزمون حضور یافتند که آخرین آزمون هفت ماه قبل برنامه ریزی شده بود و می‌بایست برگزار می‌شد، اما سازمان ناظر با برگزاری اش مخالفت کرد و لغوش نمود. اتفاقی که امروز بار دیگر خورد و حالا با صدور اطلاعیه ای، نکات مختصری در خصوص آن بیان شده است؛ نکاتی که وضعیت آینده را ترسیم نمی‌کند...
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در جمع معلمان و دانش‌آموزان به بیان نکاتی در خصوص تحول برنامه درسی پرداخت.
بررسی خودرو قبل از سفر بسیار مهم است. اگر برنامه ریزی کرده و قصد سفر با خودروی شخصی دارید باید از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنید. در ادامه لیست کامل بررسی خودرو قبل از مسافرت را برای شما آورده‌ایم. منبع: خبرفوری
امام (ره) نیز در پیام ۸ ماده‌ای خود یکی از نکاتی که داشتند، مذمت از کسانی است که به حوزه دینی افراد سرک کشیده و خلاف داشته‌اند؛ لذا تکلیف کرده‌اند که تفحص در مسائل حوزه خصوصی افراد نشود. این نوع رفتار‌ها شکاف بین طبقاتی اجتماعی و بدبینی‌ها را افزایش می‌دهد که چنین پدیده‌ای از بی‌حجابی بدتر است. در حقیقت رویارو قرار دادن مردم از زشت‌ترین و ناصحیح‌ترین اقداماتی است که می‌توان انجام داد.
نکاتی که باید در خصوص حساسیت‌های فصلی بدانیم
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به نکات مهمی در خصوص ترددهای شهروندان و مسافران نوروزی شهر تهران اشاره و تمهیدات و محدودیت‌های تردد را بیان کرد.
با شرایطی که فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران اعلام کرد حالا کار پرسپولیس برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شده.
نکات ایمنی که باید در خصوص چهارشنبه سوری بدانیم را در در اینفوگرافیک مرور کرده‌ایم.
یک فوق تخصص اطفال، در خصوص حساسیت برخی نوزادان به شیر، نکاتی را متذکر شد.
یک متخصص تغذیه، در خصوص استفاده از رژیم غذایی مناسب که بدن را سالم نگه دارد، نکاتی را متذکر شد.
فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در خصوص تیک در کودکان، نکاتی را توضیح داد.
رئیس کمیته داوران درباره اتفاقات داوری مسابقات داوری هفته شانزدهم لیگ برتر به نکاتی اشاره کرد.
معاون وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به بانک مرکزی نکاتی را در خصوص تامین و تخصیص ارز کالاهای اساسی از کلیه منابع ارزی ارائه کرد.
معاون وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای به بانک مرکزی نکاتی را در خصوص تامین و تخصیص ارز کالاهای اساسی از کلیه منابع ارزی ارائه کرد.
یک فوق تخصص جراحی ترمیمی، در خصوص برخورد اولیه با بیماران دچار سوختگی حاد، نکاتی را مطرح کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حذف تیم ملی از جام جهانی گفت: ما هم مثل مردم ناخرسندیم اما نکات مثبتی هم وجود داشته است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی و هم‌چنین سرمربی تیم ملی نکاتی را مطرح کرد.
کارلوس کی‌روش در تمرین امروز نیز دقایقی را با دروازه‌بان‌های تیمش به صورت خصوصی گذراند و نکاتی را به آن‌ها انتقال داد.
"بانک ایران زمین" به منظور فرهنگ سازی و آگاهی مشتریان خود در خصوص نحوه استفاده از چک صیادی نکاتی را یاداور شد که در متن گزارش به آن پرداخته شده است.
کارشناس فوتبال ایران در خصوص شرایط تیم ملی نکاتی را مطرح کرد.
از نتایج دیگر این مطالعات این بود که نشان داد، واکسن اختصاصی سویه اومیکرون یا همان واکسن برکت پلاس، همچنان قابلیت خنثی‌سازی خود را در برابر سویه ووهان نیز حفظ کرده است و لذا نگرانی‌ در خصوص کارآمدی آن در مقابل سویه‌های قبلی ویروس وجود ندارد؛ نکاتی امیدوارکننده که نویدبخش آینده‌ای روشن برای کشورمان در حوزه ساخت واکسن است.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال فوتبال درنامه‌ای سرگشاده به رئیس صدا وسیما در خصوص روند برگزاری انتخابات و برنامه‌های تولیدی توسط صدا و سیما، به نکاتی اشاره کرد.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال درنامه‌ای سرگشاده به رییس صدا وسیما در خصوص روند برگزاری انتخابات و برنامه‌های تولیدی به نکاتی اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ