درخواست دکلان رایس پس از بازی برابر آرسنال از مارتین اودگارد سوالات زیادی را ایجاد کرده است اما این اولین بار نیست که از پیراهن امضا شده بازیکنان حریف را به یادگار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارشی فوری اعلام کرد نیمار با الهلال به توافق رسید و با دستمزدی 80 میلیون یورویی راهی عربستان می‌شود.
پرسپولیس در سال جدید شمسی به جز برد هیچ نتیجه‌ای به دست نیاورده است.
ارلینگ هالند آمار گلزنی شگفت انگیزی در سیتی دارد اما این دلیل نمی شود که او را یک گلزن بزرگ بنامیم!
در فهرست تیم فوتبال تراکتور برای حضور در بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر آنقدر بازیکن تاثیرگذار و چهره وجود دارد که سرمربی سرخپوشان تبریزی می‌تواند همزمان دو تیم را به میدان بفرستد.
لامبورگینی سوژه‌ای برای هوش مصنوعی شده تا آن را در مصر به نمایش بگذارد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2023 مغلوب کوبا شد تا ملی‌پوشان ایران تنها با دو پیروزی در طول سه هفته کار خود را به اتمام برسانند‌.
مجموعه جواهرات ارزشمند جورجینا رودریگز، باید جایی مناسب برای نگهداری داشته باشند. کریستیانو رونالدو یک جعبه جواهرات شگفت انگیز از لویی ویتون به ارزش ۱۳۳,۳۳۶ دلار برای جورجینا خرید تا جواهرات او، جعبه ای متناسب با ارزششان داشته باشند. جورجینا هدیه خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشت.
مایکل جردن یک ماشین جدید به کلکسیون خود اضافه کرده است.
مایک تایسون، قهرمان سابق بوکس سنگین وزن دنیا، به خاطر علاقه‌اش به کبوتر و تاریخ بوکس معروف است اما حالا فاش شده او کلکسیونی از پیراهن‌های کلاسیک فوتبال هم دارد.
بزرگ‌ترین فستیوال فوتسال ایران در مشهد با قهرمانی شاگردان حمید بی‌غم به پایان رسید.
تصاویر جدید از دیدار دیشب چلسی و دورتموند نشان می‌دهد جود بلینگام در پایان بازی کنترل خود را از دست داده و در نهایت عصبانیت حرکاتی انجام می‌دهد که تنش را در استمفوردبریج به اوج می‌رساند.
چهارشنبه هفته گذشته، شرکت خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی اعلام کرد که قصد عرضه کلکسیون جدید NFT خود را دارد. این آثار دیجیتال از ۳۰ بهمن (۱۹ فوریه) بر روی پلتفرم VeVe عرضه خواهند شد. در این کلکسیون، آثار دیجیتال مدل لامبورگینی هوراکان STO عرضه خواهند شد که هر کدام ویژگی‌های ظاهری خاصی خواهند داشت.
کلکسیون ماشین شلوغ آرنولد شوارتزنگر از چندین مدل هامر تا سوپرکار بوگاتی را می‌توان پیدا کرد.
کریستیانو رونالدو علایق زیادی به کلکسیون اتومبیل و ساعت دارد.
فاطمه زارعی، نقاش ایرانی با تهیه تمام توپ‌های ادوار جام جهانی، نقاشی چهره‌های شاخص هر دوره را روی توپ‌ها نقاشی کرد.
ما این جام را در کلکسیون کاری‌مان کم داشتیم. خیلی خوشحالم که خدا کمک کرد که من بتوانم این جام را به سایر کاپ‌های باشگاه استقلال اضافه کنم.
کلکسیون پرونده‌ها و جرائم فائزه هاشمی شب گذشته با بازداشت وی تکمیل شد. او این بار هم همچون اغتشاشات سال‌های گذشته مردم را به آشوب‌های خیابانی دعوت کرده بود.
حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن حساس ۸۶ کیلوگرم می‌تازند و حریفان را ده بر صفر شکست می‌دهند تا فردا شب در انتظار یک فینال رویایی دیگر باشیم. زارع هم با دو برد به کشتی پای فینال رسید.
کشتی آزاد قهرمانی جهان : حسن یزدانی به دور سوم رسید / غرش نخودی با کلکسیون فنون / زارع با برد شروع کرد
در صورت جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد در ماه ژانویه، حمل و نقل اتوموبیل‌های لوکس او که ارزش مالی قابل توجهی دارند یکی از نگرانی‌های این ستاره پرتغالی خواهد بود.
کلکسیون جرم در یک ساندویچی!
حریری کلکسیونی از تخلفات مالی‌واداری در اتاق‌های بازرگانی را افشا کرد و با تأکید بر انحلال هیئت رئیسه اتاق گفت: چطور افرادی که پاسپورت آمریکا و کانادا دارند و دوتابعیتی‌اند، اطلاعات محرمانه کشور در جیبشان است؟
بر اساس مصوبه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران، مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌های این استان فردا چهارشنبه، ۴ خردادماه تعطیل اعلام شد. تصمیمی که تقریبا برای امروز نیز اجرایی شد با این یادآوری که دیروز خبر تعطیلی مدارس اعلام شد و تعطیلی دانشگاه ها و ادارات به ظهر امروز کشید تا بسیاری را شگفت زده و حتی عصبانی کند!
به‌فاصله ۲۴ ساعت بعد از گزارش سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص دلایل ترکیدن لاستیک شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد، لاستیک هواپیمای سپهران در این فرودگاه ترکید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ