به خاطر درگیری‌های داخلی در سودان برنامه جهانی غذای سازمان ملل اعلام کرد که فعالیتش در این کشور را به حالت تعلیق درآورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به منظور تشریح فعالیت های صورت گرفته در وزارت کار امشب وزیر کار به برنامه صف اول می رود.
جواد قرایی مستندساز و سازنده سریال پرمخاطب مستند ایرانگرد به دعوت مسولان عمانی به این کشور مهاجرت کرد تا برای تبلیغ و گسترش گردشگری عمان فعالیت کند.
شرکت تسلا تا کنون مجبور به تاخیر در اجرای این طرح بلندپروازانه شده بود که دلیل آن، اعتراضات گسترده ساکنان محلی بویژه به دلیل اثرات زیست محیطی فعالیت کارخانه و مصرف بالای آب توسط آن بوده است.
چالش هایی مانند موضوع آب، رفع تعهد ارزی و... فعالیت در بخش کشاورزان را تحت تاثیر قرار داده و این امر نیازمند برنامه ریزی درست از سوی مدیران بالادستی با مشورت فعالان این حوزه است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: افزایش و ارتقای فعالیت اعضای هیات علمی، جهت توسعه تولید علم در برنامه های معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت قرار دارد.
فیدان از همان آغاز فعالیت حرفه‌ای خود به‌خاطر رویکردی محافظه‌کارانه نسبت به گولنیست‌ها معروف است. این آژانس اطلاعاتی یکی از معدود نهاد‌هایی بوده که گولنیست‌ها به نسبت قادر به نفوذ در آن نبوده‌اند؛ چنان‌که پاک‌سازی علیه پیروان این جنبش پس از کودتا نشان می‌دهد. پس از کودتای ۲۰۱۶، سیستم اطلاعاتی ترکیه پیشاهنگی را در تعقیب و پاکسازی گولنیست‌ها از بوروکراسی دولتی برعهده گرفت و چندین برنامه استرداد غیرعادی از سراسر جهان انجام داد که انتقاد شدید گروه‌های مدنی بین‌المللی را برانگیخت.
رئیس جمهور در نشستی با فعالان دانشجویی به برخی شبهات درباره شائبه بنگاه‌داری دولت، برنامه دولت برای منضبط کردن نظام پولی و بانکی کشور، مولدسازی، وعده ساخت ۴ میلیون مسکن و غیره پاسخ گفت.
مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو، مهم ترین محورهای فعالیت در ایران خودرو را افزایش تیراژ تولید، ارتقای کیفیت و توسعه سبد محصولات در راستای بهبود رضایتمندی مشتریان اعلام کرد.
عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بر اهمیت تدوین سند تحول و برنامه استراتژیک و توجه به ظرفیت های اسناد بالادستی برای ایجاد تحول در فعالیت های شبکه تعاون روستایی تاکید کرد.
کاربران آیفون می‌توانند با باز کردن برنامه، انتخاب «Recents» و سپس ضربه زدن روی نماد «i» بررسی کنند که تماس‌های FaceTime چقدر داده مصرف می‌کند. این مقدار داده تلفن همراه استفاده شده توسط هر تماس را نشان می‌دهد.
در بیست و هشت سالگی بیمه معلم خدا را شاکریم که با طی فراز و فرودها، کشتی بیمه معلم همچنان در دریای بیمه می پیماید و به بیمه گذاران معظم خدمت رسانی می کند.
فضای مجازی در ایران زیر سایه سنگین فیلترینگ بوده و پس از اعتراضات اخیر، این سایه رو به تاریکی گذاشته است. فیلترینگ جاری در کشور، باعث شده تا دسترسی کاملی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وجود نداشته باشد. به این معنی که وضعیت فیلترینگ باعث شده تا مخاطب برای دسترسی به یک کانال تلگرامی یا شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر و اینستاگرام، بعضا باید ساعت‌ها تلاش کند. حالا در شرایطی که دسترسی آزاد به گردش اطلاعات برای کاربران به شدت محدود شده، قرار است منتشرکنندگان اخبار نیز برای انتشار یک خبر دست و دل‌شان بلرزد که فلان خبر را منتشر کنند یا نکنند؛ البته نه به لحاظ صحت و سقم خبر، بلکه به لحاظ اینکه اگر خبر به مذاق فلان ارگان و نهاد خوش نیاید، مصداق منتشرکننده خبر کذب نشود!
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی نسبت به اعلام ایران مبنی بر افزایش فعالیت های غنی سازی ابراز نگرانی کرد.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی فعالیت در حوزه پارالمپیک را در برنامه دارد و در این زمینه رایزن‌هایی هم با همتای اتریشی خود انجام داده است.
برنامه «ورزش از نگاه ۲» همزمان با آغاز رقابت‌های جام جهانی مجدداً شروع به فعالیت می‌کند.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از برنامه ریزی برای دریافت مالیات از فعالیت‌های سوداگری در بخش‌های مختلف مثل مسکن، طلا، ارز و خودرو خبر داد.
به فاصله چند روز، خبر «تابناک» مهر تایید خورد تا رئیس جهاد دانشگاهی روانه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شده و به عنوان سرپرست در آنجا مشغول به فعالیت شود. طی حکمی که به امضای رئیس جمهور رسیده و در بخشی از آن آمده: با اتکال به خداوند متعال، با برنامه ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری مجدانه کوشا باشید.
رهبر انقلاب اسلامی با تشکر از فعالیت فشرده اعضا و دبیرخانه مجمع در ارائه نظرات و مشارکت فعال قوای سه‌گانه و سایر ارکان نظام، تهیه و تصویب قانون برنامه هفتم بر پایه این سیاستها را گامی دیگر در تحقق اهداف نظام خواندند و بر نظارت فعال بر حسن اجرای سیاستها تأکید کردند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد ساماندهی و ارتقای سطح فعالیت شرکت‌های تعاونی سهام عدالت را از مهم‌ترین برنامه‌های مشترک ۲ وزارت اقتصاد و تعاون عنوان کرد.
دیوید بکام که از چند ماه پیش به عنوان سفیر جام جهانی 2022 فعالیت می‌کند اخیرا قرارداد دیگری با قطری‌ها امضا کرد تا چهره اصلی کارزار ترویج توریسم این کشور باشد.
معاون مرکز برنامه و بودجه سازمان حفاظت محیط زیست از تدوین شاخص های بهره وری برای فعالیت های تخصصی این سازمان خبر داد.
با روی کار آمدن دولتِ روحانی و سیاست‌های خاص آن در جلب نظر قدرت‌های جهانی خصوصاً آمریکا، برنامه فضایی کشور دچار رکود شد.
مدیرعامل شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: تعداد دست فروشان از ۳۱ هزار نفر به پنج هزار و ۸۰۰ نفر رسیده و در برنامه مقرر شده که این تعداد را نیز کاهش دهیم.
گروسی گفت: تنها این موقع است که آژانس «خواهد توانست تضمین لازم و موثق بدهد که هر گونه فعالیت [هسته‌ای] در جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف صلح‌آمیز است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ