جیلیا آمودیو، همسر استفانو سنسی، معتقد است نباید اشرف حکیمی را به خاطر رفتاری که کرده تشویق کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: پس از صدور رای عوامل هتک حرمت به همسر شهید مدافع حرم در کرمانشاه، همسر شهید هتاکان را بخشید و پرونده بایگانی شد.
همسر هری کین در حال خانه پیدا کردن در پاریس است و به نظر می‌رسد که این مهاجم باتجربه راهی پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد.
از مدت‌ها پیش در خانه الهیه است؛ زمانی با عباس امیرانتظام، زمانی با صدایش از زندان و حالا با یادش. مدال‌ها، عکس‌ها و تصاویر روی میز و گوشه و کنار، لوح‌های تقدیر، انگشتر‌ها و عینک و کفش‌های دست ساز و کتاب و آن آدمک ایستاده با لباس‌های نصفه و نیمه آبی رنگ و تمام یادگاری‌های زندان در ویترین بزرگ خانه احاطه‌اش کرده‌اند.
روزنامه سعودی اسپورت عربستان مدعی شد که همسر طارمی مانع انتقال این بازیکن به الهلال شد.
ساندرو تونالی که با توافقی 70 میلیون یورویی راهی نیوکسل شد دقایقی پیش در انگلیس فرود آمد.
همسر کریم بنزما که با پیوستن او به الاتحاد قرار است به همراه کریم در عربستان زندگی کند در یک مصاحبه درباره زندگی مشترکش با این ستاره فرانسوی صحبت کرد.
همسر آنتوان گریزمان، ستاره ملی‌پوش فرانسوی، با انتشار تصویری از مصدومیت صورت او در دیدار مقابل یونان گفت تماشای مصدومیت فوتبالیست‌ها برای خانواده‌هایشان دردناک است.
هواداران بارسلونا خبرهای خوبی از بازگشت مجدد اسطوره‌شان به نیوکمپ می‌شنوند.
همسر بنیانگذار جمهوری اسلامی می‌گوید: من اولین و آخرین همسر ایشان بوده و هستم. در پاریس که بودم شنیدم یکی از روزنامه‌های خارجی نوشته امام همسر دیگری داشته که فرزند شهیدمان از او بوده. نخیر من تنها زن ایشان بوده و هستم.
گایا لوکاریلو، همسر سیمونه اینزاگی فاش کرد که شوهرش درباره بازی منچسترسیتی و رئال مادرید چه پیش‌بینی کرده است.
بهناز شفیعی همسر مرحوم ناصر حجازی معتقد است استقلال، باید ریکاردو ساپینتو را برای فصل بعد هم حفظ کند؛ چون این مربی ناموفق نبوده است.
همسر مائوریسیو پوچتینو در شبکه‌های اجتماعی فاش کرد در لندن است و به این ترتیب، مهر تاییدی بر مقصد بعدی شوهرش زد: چلسی.
همسر اشرف حکیمی که در آستانه جدایی از او است، گفت موقعی با این بازیکن آشنا شده که بازیکن پی‌اس‌جی درآمدی نداشته است.
همسر اسیر شهید خضر عدنان ضمن تهدید رژیم صهیونیستی گفت: رژیم اشغالگر باید چهره فرزندانم را به عنوان منتقمان خون پدرشان خوب به خاطر بسپارد.
همسر سابق دنی آلوز که مدیر برنامه‌های او نیز محسوب می‌شود، جوانا سانز، همسر فعلی او، را از خانه بیرون کرده است.
همسر حجازی: مرگ ناصر مشکوک بود، مریضش کردند
همسر سابق متس هوملس، ستاره تیم ملی آلمان در یک گفتگوی تلویزیونی به بازیکنان فوتبال توهین کرد و گفت آنها تنبل و لوس هستند.
همسر شهیدمحمدعلی رجایی گفت: باید مسائل برای جوانان به شیوه‌های جدید مطرح شود، خواندن و تعریف کردن با یافتن و رسیدن متفاوت است ما باید به معنی مطالب برسیم و آن نیازمند اندیشیدن است.
همسر هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید به پاسخ بازیکن ویارئال واکنش نشان داد.
همسر آیت‌الله علی اکبر مشکینی (ره) و مادر شهید جانباز جواد فیض درگذشت.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال چند روزی راهی دبی می شود تا در کنار همسرش باشد.
ربکا تاوارز، همسر فابینیو، هافبک لیورپول، به خاطر اظهارنظرهای منفی زیر پستی که برای درگذشت ملکه بریتانیا منتشر کرده بود، با بعضی از هواداران درگیری پیدا کرد.
کاسمیرو هافبک برزیلی سابق رئال مادرید در مراسم تجلیل از خود به همراه همسرش آنا ماریانا حضور پیدا کرد. رئال مادرید تصمیم گرفت برای کاسمیرو یک مراسم خداحافظی بگیرد. خود کاسمیرو هم مایل بود به منچستر یونایتد منتقل شود و با این جدایی موافقت کرد. این بازیکن در مراسم خداحافظی با رئال مادرید اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب به شدت احساساتی شد.
مینا بونینو، همسر فده والورده، هافبک اروگوئه‌ای رئال، انتظار داشت این بازیکن در فهرست اولیه نامزدهای توپ طلا قرار داشته باشد ولی چنین نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ