شیراز- مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: براثر واژگونی اتوبوس در محور آباده به سمت اصفهان و در پنج کیلومتری ایزدخواست ۱۶ نفر مصدوم و یک نفر کشته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دلیجان- واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور دلیجان-اصفهان ۶ مجروح برجا گذاشت.
مشهد- رئیس پلیس راه نیشابور علت واژگونی اتوبوس زائران عراقی در محور سبزوار را تغییر مسیر ناگهانی خودروی پراید اعلام کرد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان_ سمنان خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۹ نفر مصدوم شدند.
سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری در محور سرخه به آرادان ۹ مصدوم بر جا گذاشت.
سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری در محور سرخه به آرادان ۹ مصدوم برجای گذاشت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: این حادثه ۳۰ مصدوم بر جای گذاشته است.
بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور بیرجند-سربیشه خبر داد و گفت: هفت تیم امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.
اهواز - یک دستگاه اتوبوس صبح امروز چهارشنبه در محور شوش- اهواز واژگون و ۲۱ نفر در این حادثه مصدوم شدند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از واژگونی یکدستگاه اتوبوس مسافربری در محور خرم آباد به پلدختر خبر داد.
حادثه واژگونی اتوبوس در محور اندیمشک- خرم آباد بامداد امروز رخ داد و نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از واژگونی مرگبار یکدستگاه اتوبوس مسافربری در محور خرم آباد به پلدختر خبر داد.
تربت حیدریه ـ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: ۳۲ مصدوم واژگونی اتوبوس محور رباط سنگ در بیمارستان‌های تربت حیدریه بستری هستند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اظهار کرد: این اتوبوس از بیرجند به مقصد مشهد در حال تردد بود و هم اکنون حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.
مشهد ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: واژگونی اتوبوس در جاده تربت حیدریه به مشهد موجب مصدومیت همه ۲۷ سرنشین این اتوبوس شد.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی اتوبوس در محور کردستان-کامیاران ۱۵ مصدوم برجای گذاشت.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی اتوبوس در محور قزوین ـ بوئین زهرا، ۱۸ مصدوم برجای گذاشت.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی اتوبوس در محور قزوین ـ بوئین زهرا، 18 مصدوم برجای گذاشت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عامل جنایت مسلحانه در دامداری بازداشت شد/ مجازات مرگ برای عامل قتل در قهوه خانه/ جنجال آفرینی، شگرد کیف زنان حرفه ای!/ بازداشت یک کشتی گیر به اتهام قتل/ اعترافات هولناک زنی که در صحنه جنایت غش کرد!/ قصاص و حبس مجازات قتل خواهر/ واژگونی مرگبار اتوبوس بنز در محور بندرعباس- حاجی آباد
واژگونی مرگبار اتوبوس بنز در محور بندرعباس- حاجی آباد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از واژگونی اتوبوس بنز به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در مسیر بندرعباس- حاجی آباد، محور اسکله با دو کشته و پنج زخمی خبر داد.
رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری ۱۴ مسافر داشته که در مسیر دهگلان به سنندج با گاردیل کنار جاده برخورد و واژگون می‌شود، افزود: در این حادثه سر صحنه کسی فوت نکرده، اما حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده به طوری‌که دست یکی از آنان قطع شده و دیگری در حال احیا است.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از واژگونی اتوبوس در محور هندیجان - دیلم و مصدومیت ۱۲ نفر خبر داد.
اهواز - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام ۶ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به سرنشینان اتوبوس واژگون شده در محور سه راهی هفتکل خبر داد.
شیراز – رئیس اورژانس فارس از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور فیروزآباد و مصدومیت ۱۸ نفر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ