یک مطالعه بزرگ در انگلیس نشان داد که اختلال در الگو‌های خواب در بیماران کرونایی بستری‌شده در بیمارستان‌ها احتمالا باعث تنگی نفس می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلکای گوندوگان، ستاره جدید بارسلونا، می‌گوید پدری و گاوی هیچ زبانی جز اسپانیایی بلند نیستند اما سعی دارند با او ارتباط برقرار کنند.
یک فعال کسب و کار در کشور گفت: شرکت‌های دانش بنیان فناور با پیشران‌های اقتصاد دانش بنیان کشور که مجتمع‌های بزرگ صنعتی هستند، ارتباط داده می شوند. این شرکت‌ها تبدیل به بازوی تحقیق و توسعه صنایع بزرگ کشور شده و رسوخ فناوری به صنایع را رقم می زنند. این بند از آیین نامه بهترین قسمت آن است.
آپنه خواب خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها از جمله سرطان کلیه، ملانوما، سرطان سینه و سرطان رحم را افزایش می‌دهد. هنوز این ارتباط به درستی درک نشده اما، به گفته برخی دانشمندان، اختلال مکرر در تنفس در طول شب ممکن است باعث ایجاد استرس اکسیداتیو در بدن شده و این استرس فرایند التهاب را وخیم کند.
دستور آقای رئیس جمهور برای ورود مرکز ملی فضای مجازی به موضوع اختلال شبکه ارتباطی و به رسمیت شناختن کاهش کیفیت تجربه کاربران از فعالیت در این فضا، فتح بابی برای طرح برخی موضوعات و مسائل است.
دستور آقای رئیس جمهور برای ورود مرکز ملی فضای مجازی به موضوع اختلال شبکه ارتباطی و به رسمیت شناختن کاهش کیفیت تجربه کاربران از فعالیت در این فضا، فتح بابی برای طرح برخی موضوعات و مسائل است.
دکتر امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران معمولا خودزنی بصورت تعمدی اتفاق می افته که در جوان ها اگر همراه با اختلالات دیگر رفتاری دیده شود باید جدی گرفته شود، می افزاید: اما خود زنی در نوجوان ها هم تحت تاثیر همسالان و از آن مهم تر فشارهای ناشی از دوران بلوغ دیده می شود که معمولا گذراست و اختلال جدی روان تلقی نمی شود . ولیکن حتما باید با نوجوان در ارتباط با این رفتار و رفع ریشه های آن صحبت شود. منبع: خبرآنلاین
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
تعداد فزاینده‌ای از مطالعات ارتباط میان سلامت روده و عملکرد مغز و رفتار و خلق و خوی افراد را نشان داده اند از جمله اختلالات سلامت روانی مختلف مانند اختلال دوقطبی، اضطراب و افسردگی.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که اختلال بیش‌فعالی ممکن است پیش‌بینی‌کننده بزرگ‌تری برای افسردگی و اضطراب در بزرگسالی نسبت به اوتیسم باشد که جنبه سلامت روان این اختلال را برجسته می‌کند.
دانشمندان چینی از لیزرهای قدرتمند برای شبیه‌سازی شراره‌های خورشیدی که باعث انفجارهای مغناطیسی در سطح خورشید با توانایی آسیب و ایجاد اختلال در سیستم‌های ارتباطی زمین شوند، استفاده کردند.
یک مطالعه تحقیقاتی جدید اولین شواهد و مدارک مستقیم از اختلال در ترشح سروتونین در مغز افراد مبتلا به افسردگی را ارایه داده است.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد نوجوانانی که بیشتر اوقات فراغت خود را صرف تماشای ویدیو‌های آنلاین یا بازی‌های ویدیویی می‌کنند، ممکن است در معرض خطر ابتلا به اختلال وسواس فکری جبری باشند.
همچنین خرما می‌تواند منجر به کاهش فعالیت پروتئین‌های بتاآمیلوئید شود. این پروتئین‌ها باعث تشکیل نوعی پلاک در مغز می‌شوند. این پلاک‌ها باعث اختلال ارتباطی بین سلول‌های مغز و متعاقبا مرگ سلول‌های مغزی یا آلزایمر می‌شوند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه «دشمن به دنبال اختلال خدمات به مردم است»، گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی برای ارائه خدمات بهتر به مردم مهمترین هدف ما ست.
لکنت یک اختلال گفتاری است که بر جریان گفتار تأثیر می‌گذارد و از مهم‌ترین و متداول‌ترین اختلالات تکلمی نیز است. لکنت می‌تواند برقراری ارتباط با دیگران را سخت کند و ممکن است باعث ایجاد ناامیدی در افراد مبتلا به آن شود.
هنوز هیچ منبع رسمی ارتباط این تغییر مدیریت با اختلال اخبار ساعت ۲۱ صدا و سیما در هفته گذشته را مرتبط ندانسته است، اما احتمال می‌رود برای تقویت بخش فناوری صدا و سیما این تغییر و تحول صورت گرفته باشد.
«مهدی هرمزپور»، مدیر گروه روانپزشکی سازمان پزشکی قانونی در خصوص اختلالات سایکوتیک و علایم آن می‌گوید: اختلالات سایکوتیک یا همان روان‌پریشی در واقع آن دسته از اختلالاتی هستند که فرد ارتباطش را با واقعیت از دست می‌دهد. در این اختلال فرد دچار هذیان‌گویی می‌شود. هذیان یعنی یک باور نادرست یا باوری غلط که فرد اعتقاد قاطعی به آن دارد و به راحتی توسط فرد دچار هذیان مورد تردید قرار نمی‌گیرد.
مشهد ـ مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: خطوط ارتباطی در ۳ شهرستان خراسان رضوی به دلیل عملیات کابل برگردان دچار اختلال می‌شود.
شبکه ارتباطات زیرساخت کشور وضعیت عادی و پایدار دارد و اختلال در ارتباطات برخی از مناطق شمال کشور مربوط به شرکت مخابرات ایران است.
شب گذشته دسترسی به پلتفرم اینستاگرام برای کاربران با مشکل مواجه شده بود، این اختلال که به گفته شرکت زیرساخت به دلیل اختلال در لینک‌های ارتباطی شمال کشور بود، با جایگزینی ظرفیت‌های پشتیبان در شب گذشته رفع شده است.
براساس اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت، اختلال مسیرهای ارتباطی شمال کشور که منجر به ایجاد مشکل در تامین ترافیک برخی پلتفرم های خارجی شده بود، رفع شد.
وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت گفت: روز دوشنبه یکی از حوزچه‌های مخابرات دچار آتش‌سوزی شده بود که ارتباط برخی مشترکین قطع شد و عامل اصلی نیز عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیر عامل بود.
وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت گفت: روز دوشنبه یکی از حوزچه‌های مخابرات دچار آتش‌سوزی شده بود که ارتباط برخی مشترکین قطع شد و عامل اصلی نیز عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیر عامل بود.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی علت آتش سوزی در حوضچه ارتباطی شرکت مخابرات منطقه ۸ هستند و به زودی اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ