پژمان منتظری ستاره سابق استقلال تیم ملی و کاپیتان فعلی باشگاه الخریطیات قطر در غم از دست دادن برادر گرامی خود به سوگ نشسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک تاثیرگذار سپاهان تولد فرزندش را جشن گرفت.
رامون کالدرون، رئیس سابق رئال مادرید، با حمایت از تلاشهای این باشگاه برای جذب جود بلینگام می‌گوید این پدیده انگلیسی در رئال به ستاره‌ای در حد کریستیانو رونالدو تبدیل خواهد شد.
گل دوم ساوتهمپتون به آرسنال در بازی امشب را تئو والکات، ستاره سابق توپچی‌ها به ثمر رساند.
حضور این دو بازیکن در استقلال منوط به رضایتنامه باشگاه پیکان است که البته پیکانی‌ها به ویژه مجتبی حسینی رفیق قدیمی و دستیار سابق یحیی به این راحتی هم نفرات تاثیر گذار خود را از دست نخواهد داد
آلن شیرر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، از نمایش درخشان کیلیان امباپه در ترکیب فرانسه تمجید کرد.
دله آلی، ستاره سابق فوتبال انگلیس، در حال سپری کردن بدترین روزهای دوران ورزشی خود است.
ستاره ایرانی با گرفتن ۱۸ پنالتی در لیگ پرتغال بهترین بازیکن از این حیث است. طارمی با نفر دوم لیست پنالتی گیرترین بازیکن لیگ فاصله ۷ تایی دارد.
محسن فروزان در تقابل با تیم سابقش با یک نمایش رویایی، زمینه‌ساز پیروزی پراهمیت قلعه‌نویی مقابل فولاد شد.
بابایی در جریان تمرین امروز استقلال دچار مصدومیت شد تا به احتمال زیاد در بازی با هوادار نتواند تیمش را همراهی کند.
مالک جدید چلسی که از تابستان سال گذشته علاقه زیادی به خرید رونالدو داشته، حالا دوباره به فکر این انتقال بزرگ افتاده است.
پلیس انگلیس جرمین پِننت بازیکن سابق تیم‌های آرسنال، لیورپول و رئال ساراگوسا را در پی اکتشاف یک کارگاه صنعتی تولید ماده مخدر ماریجوانا در عمارت تحت تملک او مورد بازجویی قرار داده است.
هافبک ملی پوش پرسپولیس یکی از حامیان اسکوچیچ بود که تصور می‌شد به دلیل مصدومیت و عدم رسیدن به مرز آمادگی از لیست کارلوس کی روش سرمربی جدید تیم ملی خط بخورد اما...
پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال که در لیگ ملت‌ها و رقابت‌های قهرمانی جهان عملکرد قابل قبولی داشت پس از این رقابت‌ها با پیشنهادهای خارجی روبرو شد؛ اما با توجه به اینکه سرباز محسوب می‌شود نمی‌تواند به این پیشنهادها پاسخ مثبت دهد.
رضا نوروزی، مهاجم سابق تیم‌های پرسپولیس، فولاد، نفت تهران و استیل‌آذین پس از خداحافظی از فوتبال وارد رشته بدنسازی شده و در مسیر جدید خود توانسته به موفقیت برسد.
فدراسیون جهانی با انتشار عکس و فیلم‌هایی از عملکرد ستاره ایرانی در مورد وی نوشت: بهترین بازیکنان جهان در مسابقات پیش رو حضور خواهند داشت.
انصاری که به تازگی ۳۱ ساله شده حالا باید تصمیم مهمی را درباره آینده فوتبالی خود بگیرد. این بازیکن به اعتقاد خودش از نظر جسمانی مشکلی برای ادامه فوتبال و حضور دوباره در مستطیل سبز ندارد، اما از طرف دیگر او می‌تواند با خداحافظی از فوتبال به مربیگری نیز بپردازد و یکی از جوان‌ترین مربیان فوتبال ایران لقب بگیرد.
همه انتظار دارند لوکادیا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک ستاره در پرسپولیس تبدیل شود و چشم‌ها را خیره کند. موضوعی که می‌تواند کار او را سخت کند. پرسپولیس در فصل گذشته از کیفیت خط حمله‌اش لطمه خورد.
محمد محبی، وینگر جدید آبی‌ها پس از دریافت مجوز بازی در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت.
شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال که فصل گذشته راهی الغرافه قطر شده بود گفته می‌شود قرار است بار دیگر به ایران بازگردد
گابریل باتیستوتا، مهاجم سابق آرژانتینی درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به صحبت پرداخت. فرانسه، برزیل، آرژانتین، پرتغال، اسپانیا و آلمان به عنوان مدعی‌های قهرمانی شناخته شدند.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.
کریم همیشه از پرسپولیس به نیکی یاد و بار‌ها اعلام کرده پرسپولیس را خانه‌ی خودش می‌داند و دوست دارد یک روز به تیم محبوبش برگردد.
تیم‌های الاتحاد، الشباب، النصر و الهلال مشتری این بازیکن اسپانیایی هستند و به احتمال خیلی زیاد او از بین این تیم‌ها دست به انتخاب خواهد زد.
ظاهرا رضایی در هفته گذشته بعد از بازی با هوادار در جریان بازی‌های درون تیمی استقلال حضور نداشته و این احتمال وجود دارد این بازیکن در حساس‌ترین دیدار هفته اول غایب باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ