بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران به خداحافظی امیر غفور با بازی های ملی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه تاجیکستان نیز در این تماس ضمن ابراز خرسندی از روابط دوستانه ایران و تاجیکستان، بر گسترش روابط نزدیک و در سطوح عالی میان دو کشور دوست و برادر، ایران و تاجیکستان تاکید کرد.
منابع خبری بامداد سه‌شنبه گزارش دادند، وزیران خارجه قطر و آمریکا تلفنی درباره روابط دو جانبه و مسائل منطقه‌ای و بین المللی از جمله آخرین تحولات مربوط به برنامه هسته‌ای ایران گفتگو کردند.
اسپوتنیک به نقل از وزارت خارجه روسیه از گفت‌وگوی تلفنی امروز (سه‌شنبه) ۲۷ تیر ماه وزرای خارجه روسیه و ایران درباره موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی خبر داد.
تصاویری از گفت وگوی حسن روحانی و علی لاریجانی در مراسم ترحیم مادر اسحاق جهانگیری را مشاهده می‌کنید. روز گذشته، مراسم ترحیم مرحومه فاطمه بهرامی، مادر اسحاق جهانگیری، معاون اول سابق رئیس جمهور در مسجد نور تهران برگزار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگوی تلفنی با همتای پاکستانی خود، بر اهمیت سیاست خارجی همسایه محور در دولت دکتر رییسیتاکید کرد
عادل فردوسی‌پور در گفت وگوی اخیرش کنایه‌ای به حسین شریعتمداری و وزیر نفت زده است.
سرعتی زن مصدوم‌ تیم ملی والیبال می‌گوید بعد از صحبت با عطایی تصمیم گرفته که به اردو‌ نیاید.
صفا هادی در گفتگو‌ با برنامه پادکست از حضور مجددش در تیم‌ملی عراق و شیطنت رسانه‌ها صحبت کرد.
گفت وگوی اخیر عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش بازتاب زیادی داشته است.
بورل در این توییتی با اعلام این خبر، نوشت: در گفت وگوی تلفنی با آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده بر عزم مشترک برای تداوم حمایت قاطع از اوکراین از جمله پشتیبانی نظامی تاکید کردیم.
امیرعبداللهیان می‌گوید ایران هیات حاکمه فعلی در افغانستان را به رسمیت نشناخته است اما با حکومت فعلی این کشور ارتباط و گفت و گو‌ دار‌د.
هاشمی به موانع شکل گیری گفت وگوی ملی اشاره و خاطرنشان کرد: گفت وگوی ملی مثل هر پدیده اجتماعی دیگری، پدیده‌ای نیست که بخواهیم صفر و صدی نسبت به آن قضاوت داشته باشیم. روند گفتگو تا حدی در کشور جریان دارد، ولی پر هزینه است و باید هزینه گفت وگوی ملی کم و به آن رسمیت ببخشیده شود. باید از شکل گیری گفتگو در رسانه‌ها در قالب‌های مختلف استقبال شود در این صورت به شکل مطلوبی مطالبات مطرح، موانع بررسی و راهکار‌ها ارایه می‌شوند.
سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در گفتوگوی تلویزیونی با اشاره به سیاست دولت در تثبیت بازار ارز گفت: تثبیت بازار ارز به معنای تثبیت نرخ ارز نیما در قیمت ۲۸,۵۰۰ تومان نیست.
حسینی گفت: موضوع اصلی گفتگو‌ با وزیر امور خارجه عربستان مذاکرات دو کشور بود که با وساطت عراق آغاز شده است، آن‌ها آمادگی خود را برای از سرگیری مذاکرات اعلام کردند.
محمدرضا تاجیک در گفت وگو با خبرآنلاین از خلق «سوژه شورشی» در بستر «خشونت گفتمانی» می گوید و زمینه پدیدار شدن این سوژه را تحمیل «سبک زندگی» به مردم ارزیابی می کند.
معاون وزیر نفت در گفتوگو با خبرنگار مهر از اقدامات ویژه برای کارکانان صنعت نفت در دولت سیزدهم خبر داده و اعلام کرده است 150 نخبه در صنعت نفت جذب شدند.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: غفلت از گفت وگوی بین نسلی یا بین اقشار جامعه موجب شده که بدخواهان ایران برای ضربه زدن به کشورمان امیدوار شوند.
فریده شجاعی، همسر مرحوم منصور پورحیدری در گفت و گو‌ با ورزش سه در خصوص شایعات بازگشتش به فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.
وزیر امور خارجه در گفت وگو با همتای فنلاندی خود تصریح کرد، برخی اغتشاشگران اقدام به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم و پلیس کردند که این اقدامات در هیچ کجای دنیا پذیرفته نیست.
معاون وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که پکن و واشنگتن به گفت وگو درباره مبادله زندانیان از طریق کانال‌های دیپلماتیک ادامه می‌دهند.
پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره حواشی ایجاد شده در دیدار ایران و‌ هلند توضیح داد.
وزرای خارجه ایران و روسیه درباره همکاری‌های امنیتی گفت وگو کردند.
واشنگتن در پاسخ به درخواست تل آویو مبنی بر انجام گفت وگوی تلفنی فوری میان لاپید و بایدن گفت که« رئیس جمهور آمریکا در تعطیلات به سر می‌برد» این درحالی است که شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی چندین روز است تلاش می‌کند که این گفتگو انجام شود، اما واشنگتن آن را به تعویق می‌اندازد.
اعضای کمیسیون تلفیق تصمیم‌ گرفتند که موادی مثل قیر، متانول، اوره و پلی اتیلن را با ذکر نام در تبصره ۶ لایحه بودجه اضافه کنند تا این مواد نیز در کنار فهرست دولت، مشمول مالیات بر درآمد صادراتی شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ