عبدالرشید سعدالله‌یف نابغه مسلمان و روس کشتی آزاد جهان که ۲ مدال طلای المپیک و ۵ طلای جهان را در کارنامه خود دارد، در یک فیلم داغستانی به ایفای نقش پرداخت. ابراهیم اورسانوف کارگردان این فیلم با انشتار تصاویر حضور سعدالله‌یف در پشت صحنه فیلمبرداری، اظهار کرد: سعدالله‌یف در بخشی از این فیلم در نقش خود بازی خواهد کرد. این فیلم قرار است تابستان امسال نمایش داده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موتور ایرانی تانک کرار که طراحی شده و به تکنولوژی آن رسیده‌ایم، بزودی رونمایی و به بهره‌برداری خواهد رسید.پیشران یکی از گلوگاه‌های تانک با استاندارد کرار (یکی از بهترین ارتقاهای تانک T-72 در دنیا) بوده و بهره‌برداری از این موتور احتمالا به معنی آغاز ساخت ،ارتقا انبوه تانک کرار است .
امروز ۷ اوت (۱۶ مرداد) مصادف با ۵۰اُمین سالگرد به خدمت گیری تانک T-۷۲ میباشد و شرکت اورال واگن زاوود ویدئویی را به این مناسبت منتشر کرده است. طبق آمار T-۷۲ بعد از T-۵۴/۵۵ در جایگاه دوم پرتعداد‌ترین تانک ساخت شوروی پس از جنگ جهانی دوم قرار دارد و بیش از ۲۵هزار دستگاه از آن تولید شده است. /پارتیزان
در این ویدئو با کوچکترین تانک هایی که تاکنون ساخته شده اند آشنا خواهید شد.
در این ویدئو قدرت مانور تانک روسی در نابود کردن هدف را مشاهده خواهیم کرد .
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، از یک شرکت نظامی-صنعتی در منطقه اومسک، جایی که تانک ها و سیستم های شعله افکن سنگین تولید می شود بازدید کرد./ پارسینه
همانطور که در ویدئو و تصویر فوق (کادر آبی) مشخص است زرهپوش در فاصله ۱۳۸۵ متری بوده که مورد هدف قرار گرفته است. و ویدئو فوق از دید کانال حرارتی توپچی SOSNA-U بوده که بروی پنل فرمانده تانک به نمایش در آمده است.
یک T-۹۰ M، مدرن‌ترین تانک روسی مستقر در اوکراین، توسط تیپ ۵ حمله اوکراینی با استفاده از یک نارنجک که از دریچه باز شده رها شده بود - ظاهراً در نزدیکی باخموت، منهدم شد.
ویدیو اول تانک روسی را نشان میدهد که به گفته اوکراینی ها روی مین ضدتانک رفته و پس از آن به شکل مهیبی منفجر می‌شود. ویدیو دوم مربوط به تانک T-72B3 روسی می‌باشد که در جلوی خود مجهز به غلتک مین کوب است تا حداقل به سرنوشت تانک در ویدیو قبل، در این دشت مین گذاری شده دچار نشود.
یک عراده تانک T-۹۰M روسی بر روی مین ضد تانک رفته و بر اثر انفجار شنی‌های آن به بیرون پرت شده است و در نتیجه خدمه تانک آن را رها کرده اند. نیرو‌های اوکراینی برای آنکه جلوی بازیابی احتمالی این تانک را بگیرند ابتدا با کورنت غنیمتی خود روس‌ها به آن شلیک می‌کنند و سپس با استفاده از کوادکوپتر دو بسته کوکتل مولوتوف را هم بر روی تانک رها می‌کنند.
لحظه هیجان‌انگیز هدف قرار دادن تانک T-۷۲ متروک و رها شده روسی به وسیله پهپاد انتحاری را ببینید.
تصاویر هوایی از درگیری نیروهای اوکراینی و روس در باخموت، نشان از این است که؛ نبرد شدیدی سرتاسر این شهر با جولان نفربر ها و تانک ها در شهر در جریان است.
زاکانی که با لقب تانک اصولگرایان و در حالی که تجربه‌اش در مدیریت شهری صفر بود؛ بدون داشتن تحصیلات و ویژگی‌های قانونی مرتبط، در 18 ماه گذشته بر مسند شهرداری تهران نشسته اما انگار آنچه برایش جذابیتی ندارد، مسئولیت‌های خدمات شهری پایتخت است. منبع: خبرآنلاین
بعد از رونمایی از ماشین، طالبان اینبار از اولین تانک ربات خود رونمایی کرد.
تلویزیون روسیه تانک آلمانی را پلنگ بی‌دندان و تانک آمریکایی آبرامز را کتک خورده کبود شده خواند.
تلویزیون روسیه تانک آلمانی را پلنگ بی‌دندان و تانک آمریکایی آبرامز را کتک خورده کبود شده خواند. /خبرآنلاین
ویدئویی منتشر شده که در آن نیرو‌های اوکراینی تانک‌ها و سربازان روسی را با موشک‌های ضد تانک آمریکایی جاولین منفجر کردند. در این تصاویر، تانک‌های روسی درحال انفجار و در میان شعله‌های آتش دیده می‌شود.
مقامات شهر بلگورود روسیه، تصاویری را از ورود یک بابانوئل با تانک و خودروی زرهی به شهر منتشر کردند. این بابانوئل به دیدار سربازان روس در جنگل‌های اطراف این شهر رفت. شهر بلگورود در نزدیکی مرز کشور اوکراین قرار دارد و از آغاز جنگ، چندین بار هدف بمباران هوایی قرار گرفته است.
یک پهپاد انتحاری ارتش روسیه که به سرعت به سمت یک تانک روسی حرکت می‌کرد با وجود تلاش سربازان روس برای سرنگونی آن با تانک برخورد کرد.
ولادیمیر پوتین گفت: مهمترین وظیفه شرکت‌های نظامی - دفاعی این است که تسلیحات مورد نیاز برای تمام یگان‌ها و واحد‌های پیشرفته نظامی کشور را تامین کنند.
کلیپی که فعالان اوکراینی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند، تسلیم سربازان روسی با تجهیزات خود به ارتش اوکراین در حالی که پرچم سفید را به اهتزاز در می‌آوردند را نشان می‌دهد.
نیرو‌های ویژه اوکراین تانک‌های روسیه را در بمباران هوایی بر فراز دونتسک نابود کردند. در این فیلم دراماتیک، چندین تانک روسی در حال فرار را می‌توان دید که نیرو‌های اوکراینی ضربات مرگباری را بر آن‌ها وارد می‌کنند.
یک تانک ارتش روسیه در حال فرار از درگیری با نیروهای اوکراینی روی یک مین رفت و نابود شد.
نیرو‌های ارتش اوکراین یک تانک ارتش روسیه را به وسیله یک موشک دوش پرتاب جاولین هدف قرار داده و منهدم کردند.
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ