جمعیت کشور هر سال پیرتر می شود و این در حالی است که میزان زادولد به اندازه ای نیست که بتواند جایگزین جمعیت سالمند باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد زنانی که نوشابه‌های گازدار و سایر نوشیدنی‌های شیرین می‌نوشند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان کبد و بیماری مزمن کبدی هستند.
با نتایجی که در دومین روز از هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر رقم خورد، یک مربی خیلی زود به خط پایان نزدیک شد. پرسپولیس با همان فرمول همیشگی تراکتور را شکست داد و سپاهان هم برنده دربی شد.
اهواز- مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: گرمای شدید و تبخیر ِ بالای آب، احتمالِ آتش سوزی در تالاب‌های استان را دوچندان کرده است.
خطر استفاده غلط از دستگاه فشارخون
دامنه نبرد میان دو ژنرال در سودان روز به روز گسترده‌تر می‌شود و طرفین مواضع یکدیگر را زیر آتش سنگین قرار دادند.
انتشار تصویری از رادیوگرافی زانوی پای لوسیانو سانچز نشان می دهد که او ممکن است یک سال از میادین به دور باشد.
با اعلام نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال اگر باشگاهی نتواند در ۳ دوره متوالی مجوز حرفه‌ای بگیرد، منحل می‌شود.
پرداخت مالیات برانکو، امکان بازگشت او به فوتبال ایران را فراهم کرد تا چند مربی خطر را احساس کنند.
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تغییرات اقلیمی، انواع بیماری‌ها خصوصاً انواع بیماری‌های تنفسی ممکن است به عنوان بیماری‌های نوپدید بروز پیدا کند.
مشاور رسمی آموزش و پرورش گفت: فشار والدین برای پیشرفت تحصیلی می‌تواند باعث تجربه سطوح بالای استرس و اضطراب در کودکان و نوجوانان شود.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت را تشریح کرد.
ریس جیمز، ستاره چلسی، آماده است تا به اردوی پیش فصل این تیم در آمریکا اضافه شود.
مدافع استقلال مطالباتش را دریافت کرد.
پرافتخارترین و تنها ایرانی حاضر در انجمن حرفه‌ای اسنوکر جهان با اشاره به اتفاقات مجمع انتخابات این فدراسیون گفت: اگر هاشم اسکندری برای انتخابات تایید نشود پیشنهادم قطر را خواهم پذیرفت.
عضو پژوهشگاه زلزله‌شناسی گفت: «زلزله قیامدشت با بزرگای ۳.۴ ساعت ۷:۰۴ صبح سه شنبه (امروز ۲۰-۴-۱۴۰۲) در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران در محدوده گسل ایوانکی در جنوب شرق تهران نشانگر فعال بودن پهنه گسله ایوانکی است، دلیل آن نیز رخداد همین زلزله‌های کوچک است، این پهنه گسله که انتهای شمال غربی آن به منطقه ۱۵ تهران، می‌رسد، توان لرزه‌زایی تا بزرگای ۷.۵ را دارد.»
رقیب اصلی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوی اخیر بدلیل طرح برخی شکایت‌ها با خطر ۱۱۰ سال زندان احتمالی و ممنوعیت فعالیت سیاسی روبرو است.
به دنبال تلاش برخی نمایندگان جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا برای استیضاح جو بایدن، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به علت واهمه از تبعات این اقدام با طرح این موضوع در کنگره مخالفت کرد.
این مربی دوچرخه سواری در ادامه گفت: بهتر است کودکان روزانه بیش از یک ساعت دوچرخه سواری مستمر و مداوم نداشته باشند، چرا که در رشد آنها اختلال ایجاد می کند، اما اگر حین دوچرخه سواری مدام استراحت می کنند، تا چندساعت هم مشکلی نیست.
مشاهده روباه‌های مریض یا به‌ظاهر سالم تنها به بهشت‌زهرا محدود نمی‌شود، در محله‌هایی مانند زعفرانیه روباه‌ها تا نزدیکی ولیعصر پایین آمده و به‌محض نزدیک‌شدن ماشین‌ها خودشان را در ساختمان‌های متروک آنجا پنهان می‌کنند. البته بیشتر از روباه در این محله، بالای ولنجک، درکه و… سگ به‌چشم می‌آید، سگ‌هایی که به‌گفته اهالی کاری به‌کار ساکنان ندارند، اما تعدادشان به‌شدت افزایش یافته است.
رقابت بین امین اسماعیل نژاد و علی حاجی پور به اوج خود رسیده است.
خطر حذف هر ۴تیم ایرانی از آسیا توسط صداوسیما!
در صورت قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان، احتمال اینکه ارلینگ هالند در رقابت برای توپ طلا از لئو مسی سبقت بگیرد، بالا خواهد رفت.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران با اشاره به احتمال وقوع طوفان‌های لحظه‌ای و بارش باران از شهروندان خواست که از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
جمعیت کشور هر سال پیرتر می شود و این در حالی است که میزان زادولد به اندازه ای نیست که بتواند جایگزین جمعیت سالمند باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ