مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: در تعطیلات ایام نوروز امسال، بیش از ۲ هزار نفر از موزه استاد علی اکبر صنعتی، چهره ماندگار هنر مجسمه سازی ایران و اولین هنرمند داوطلب
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیلی اظهار کرد: خادمان فرهنگ و هنر کشور نمایشگاه کتاب را با حدود هفت میلیون نفر برگزار کردند، رهبر بعد از سالها به نمایشگاه آمدند و بیش از سه ساعت و نیم در نمایشگاه حضور داشتند و در یک روز تعطیل که نمایشگاه ۱.۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت، هزار و ۸۰۰ خواهر طلبه آموزش دیده در صحنه امر به معروف کردند.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران، از آزادی دو هزار و ۹۴۳ زندانی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
همزمان با سالروز تشکیل جهاد سازندگی ، معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از رویداد نمایشگاهی جهاد پیشرفت، از بسته ۱۲ هزار میلیارد تومانی مشارکت دولت با گروه‌های مردمی خبر داد.
اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر از علاقه‌مندان به رویدادهای گردشگری از جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان بازدید کردند.
اصفهان- مسئول پارک کوهستانی صفه از بازدید ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر از پارک آموزشی حیات وحش کلان‌شهر اصفهان در ایام نوروز امسال خبر داد.
اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از سد و نیروگاه‌های زاینده‌رود و کوهرنگ از بازدید بیش از ۲۰ هزار گردشگر از سد و تأسیسات سد زاینده رود اصفهان در ایام تعطیلات نوروز امسال خبرداد.
تایباد ـ فرماندار شهرستان تایباد گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه امسال ۱۵ هزار و ۵۰۸ نفر مسافر و گردشگر از بناهای تاریخی شهرستان تایباد بازدید کرده اند.
در ۱۰ روز نخست فروردین‌ماه جاری، بیش از ۸۵۰ هزار بازدید از موزه‌های سعدآباد انجام گرفته است.
گناباد ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گناباد گفت: حدود ۱۶ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی شهرستان گناباد بازدید کرده‌اند.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از بازدید بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر گردشگر نوروزی از بناها و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان خبر داد.
اصفهان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از ورود بیش از یکصد و پنجاه هزار نفر گردشگر به مجموعه جهانی نقش جهان تا روز چهارم فروردین خبرداد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه از شهر کانتینری مستقر در آدیامان بازدید کرد و با زلزله زدگان دیدار کرد. دولت باغچه لی رهبر حزب حرکت ناسیونالیست ترکیه، اردوغان را در این بازدید همراهی کرد. سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) اعلام کرد که شمار جان‌باختگان زلزله شدید در جنوب این کشور به ۴۴ هزار ۳۷۴ نفر رسیده است.
رئیس جمهور ترکیه که برای بازدید از روند امدادرسانی به زلزله زدگان به مناطق بحران زده استان قهرمان ماراش سفر کرده است، شمار جانباختگان زلزله را تاکنون هشت هزار و ۵۷۴ نفر و شمار مجروحان زلزله در ۱۰ استان جنوب ترکیه را ۴۹ هزار و ۱۳۳ نفر اعلام کرد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از شناسایی ملک تجاری هزار متر مربعی دارای تخلف در بازدید میدانی و برکناری مدیران و کارشناسانی که عدم نظارت آن‌ها منجر به این تخلف شده بود، خبر داد.
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین اللملی معاونت علمی و فناوری گفت: طی۶-۷سال اخیر، معاونت علمی در راستای گسترش تعاملات بین المللی از ۳ هزار مهمان خارجی میزبانی کرده است.
مشهد ـ مدیر بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال ۹۵ هزار و ۷۱۱ بازدید نظارتی از واحدهای صنفی استان انجام شد.
رشیدی کوچی گفت: فیلترینگ، روش کار نیست. الان من استوری در اینستاگرام گذاشتم نسبت به قبل از فیلتر تعداد بازدید کننده هزار نفر کم شده است و این یعنی این افراد و مردم در اینستاگرام هستند و با فیلترشکن دسترسی دارند. فیلتر شدن راه چاره نیست و فقط کسب و کار و زندگی خیلی افراد را مختل کرده است و به اقتصاد ضربه زده است.
بازدید رئیس جمهور از موزه ملی و قول گسترش فضای موزه ملی و تخلیه ساختمان وزارت خارجه و بیمه ده هزار فعال صنایع دستی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
بیش از ۶ هزار نفر از مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان در روز جمعه ۸ مهر به‌ مناسبت هفته گردشگری بازدید کردند.
به‌مناسبت هفته گردشگری نزدیک به ۱۷ هزار نفر به شکل رایگان از موزه‌های مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد بازدید کردند.
مدیرکل موزه‌ها از بازدید ۸۹ هزار و ۴۱۰ نفر از موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مناسبت هفته گردشگری در روز جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ خبرداد.
در بازدید وزیر کشور از پایانه های مرزی ایران در مرزخسروی و طی درخواست از وزارت دفاع، تعداد ۲۰ هزار کارتن اقلام خوراکی با دستور وزیر دفاع تأمین و بین زائران توزیع شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر ۲ برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل ۴ هزار قرص بسته بندی شده آماده فروش و ۱۳ کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان شیشه کشف شد.
مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در نمایشگاه شکار کرکس‌ها که به نمایش پهپادهای ساقط شده آمریکایی اختصاص داشت، در یک هفته ۵۰ هزار نفر از موزه بازدید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ