خداحافظی ناگهانی کامران نجف‌زاده خبرنگار صداوسیما که به شکل عجیب در شبکه‌های مجاری دست به دست شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین، ستاره انگلیسی سابق تاتنهام با قراردادی 4 ساله به ارزش 120 میلیون یورو به بایرن مونیخ آلمان پیوست
هواداران زن فوتبال اولین بار در لیگ بیست‌وسوم در ورزشگاه شهدای سیرجان دیدار گل گهر و فولاد را تماشا کردند. این برای نخستین بار است که زنان در شهری غیر از تهران یک دیدار رسمی از لیگ‌برتر را تماشا می‌کنند.
گل‌گهر سیرجان با گل احمدرضا زنده روح از روی نقطه پنالتی از حریف اهوازی خود پیش افتاده است.
لحظاتی از دیدار دوستانه پیکان و استقلال
در این ویدئوی کوتاه، صحنۀ برش زدن شکم یک نهنگ صید شده را می‌بینید که بیشتر شبیه به صحنۀ خنثی کردن یک بمب است! تجمع گازها در شکم نهنگ باعث می‌شود که بعد از ایجاد اولین برش‌ها یک انفجار پر سر و صدا رخ بدهد.
دیروز در فضای مجازی شایعه استعفای شهردار به شدت بازنشر شد، اما حالا علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هئیت دولت واکنش جالبی به این خبر داشت.
در این ویدیو تصویر از تروریستی که در حمله پلیس آلبانی به اردوگاه اشرف کشته شد را ببینید.
مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک، در اولین تورنمنت جوجیتسو برزیلی مقابل حریف خود شکست خورد. ویدئوی این مسابقه که در شهر ردوود ایالت کالیفرنیا برگزار شد، میلیاردر ۳۸ ساله را نشان می‌دهد که تلاش می‌کند رقیب خود را به زمین سنجاق کند، اما در نهایت خودش به تشک می‌چسبد.
اولین ویدیوی منتشره در یوتیوب، ویدیویی هجده ثانیه‌ای است که در آن کریم، یکی از بنیان‌گذاران یوتیوب را در باغ وحش سن‌دیگو در مقابل قفس گروهی از فیل‌ها می‌بینیم. او در این ویدیو می‌گوید: «خب، ما الان اینجا مقابل فیل‌ها هستیم. نکته جالب درباره این جانور‌ها این است که آن‌ها واقعا خرطوم‌های بلندی دارند و این خیلی باحال است. حرف‌های زیادی می‌توان در این باره گفت.»
پیشتر جمهوری آذربایجان چهار کارمند سفارت ایران در باکو را عنصر نامطلوب معرفی کرد و از آن‌ها خواست تا خاک این کشور را ظرف ۴۸ ساعت ترک کنند.
موجودات مختلف، اجسام، موجودات و محیط اطراف را به شیوه هایی متفاوت مشاهده می کنند. ویدئوی سمت راست اولین تجسم داده‌های جمع‌آوری‌ شده از تکانه‌های عصبی درون مغز یک گربه است.
ویدیویی از دوربین‌های مدار بسته از زلزله ۵.۶ ریشتری امروز در شرق ترکیه را ببینید.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
ویدویی از یک مرد مسن منتشر شده است که از کپسول ۲۰۰هزارتومانی و سرما در تربت‌جام صحبت می‌کند.ویدئو حداقل برای ۲۴ ساعت قبل در تربت‌جام است، گفته شده تعدادی خود را به تربت جام رسانده‌اند تا کنار مردم باشند، اما یادمان باشد در بحران‌ها اولین کسانی که رنج می‌برند دست پینه بسته‌ها هستند./فرهیختگان
بادبادک که یکی از اختراعات قدیمی چین است و تاریخ دیرینه‌ای دارد، در این ویدیو داستان ساخت بادبادک با کلاه یک مرد چینی و گسترش آن به سرتاسر این کره خاکی را در روز جهانی بادبادک بشنوید. منبع: خبرفوری
این گزارش، ماجرای تکمیل و خرید حیوانات مختلف برای ساخت بزرگ‌ترین باغ وحش ایران را روایت کرده است. برای اینکه بدانید بزرگ‌ترین باغ وحش ایران کجاست، این ویدیو را تماشا کنید.
برتری کرواسی مقابل کانادا در دیداری از گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ این تیم را در شرایط خوبی برای صعود قرار داد.
برتری تیم ملی لهستان در دیدار مقابل عربستان این تیم را به صعود از گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ نزدیک‌تر کرد.
خبرگزاری تسنیم ویدیویی از لحظه تیراندازی تروریست‌ها در ایذه منتشر کرده است که در ادامه آنرا مشاهده می‌کنید.
ویدیوی معرفی بازیکنان قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ توجهات زیادی را به خود جلب کرده است
صبح یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خبر دستگیری توماج صالحی؛ خواننده رپ منتشر شد. دادستان اصفهان درباره جزئیات اتهامات توماج صالحی و دستگیری او گفت: این فرد شب گذشته به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور با نیابت قضایی در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد. حالا ویدیویی از توماج صالحی منتشر شده است که پس از دستگیری می‌گوید: اشتباه کردم، منظور من شما نبودید.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
کانال تلگرام «کنسول ایران در قبرس» جمعه ۱۱ شهریور طی مطلب کوتاهی ضمن تایید این حادثه نوشته که «کنسول این نمایندگی» در اولین ساعت پخش ویدیوی ضرب و شتم این زن ایرانی به بیمارستان رفته و از او عیادت کرده است.
کانال تلگرام «کنسول ایران در قبرس» جمعه ۱۱ شهریور طی مطلب کوتاهی ضمن تایید این حادثه نوشته که «کنسول این نمایندگی» در اولین ساعت پخش ویدیوی ضرب و شتم این زن ایرانی به بیمارستان رفته و از او عیادت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ