جمعیت هلال احمر در حال انجام طرح آموزش همگانی کمک‌های اولیه در مساجد منتخب کشور است. این طرح از ابتدای ماه رمضان آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش همگانی، مهارتی و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور درباره خطرات کاهش سطح املاح در بدن به دنبال بروز گرمازدگی هشدار داد و گفت: تمام واکنش‌های بدن و عملکرد سلول به سلول ما وابسته به سطح سدیم و پتاسیم بدن است که حتی تغییرات اندک در آن، بدن را دچار علائم شدیدی خواهد کرد؛ پس باید مراقب باشیم در جایگزین کردن مایعات همراه با آب، نمک هم مصرف شود.
معاون آموزش همگانی سازمان اورژانس کشور در توضیحاتی از در معرض خطر بودن تمامی مردم در برابر موج گرمایی که به کشور وارد شده است، خبر داد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: در یک ماه گذشته 564 هزار نفر با مراجعه به سامانه آنلاین آموزش‌های جمعیت هلال احمر در دوره‌های متنوع آموزش غیرحضوری شرکت کردند.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر از برگزاری دوره آشنایی با تغییرات اقلیم در سامانه آموزش آنلاین هلال احمر خبر داد.
دولت می‌تواند دوره‌های آموزش همگانی را برای همه افراد هفت تا پنجاه سال مطابق احکام قانون و متناسب با ظرفیت دستگاه‌ها برگزار نماید.
مدیرکل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر، درباره آسیب‌های پنهان انفجار مواد محترقه در آستانه چهارشنبه سوری توضیحاتی داد و گفت: مراقب بالن آرزوها باشید.
مدیرکل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه بمب‌ها و ترقه‌های دست ساز همه ساله بیشترین آسیب را به چشم و دست‌ها وارد می‌کند، گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که نوجوانان و کودکان بیشترین آسیب را از حوادث چهارشنبه‌سوری دیده‌اند، این موضوع نشان می‌دهد که خانواده‌ها نقش بسیار مهمی در کاهش این حوادث و آسیب‌ها برعهده دارند و لازم است در این ایام نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر گفت: بودجه کافی برای آموزش همگانی نداریم.
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور، شلغم را یک سبزی بسیار مغذی با خواص ضدمیکروبی، ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و...، دانست که مصرف آن در زمستان بسیار مفید است.
مسئول آموزش همگانی انستیتو تغذیه، در ارتباط با استفاده از افزودنی‌های غذایی، نکاتی را متذکر شد.
اداره کل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر در خصوص خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن هشدار داد و توصیه‌هایی را برای جلوگیری از گازگرفتگی ارائه داد.
رشت- حفاظت مردم پایه و آموزش همگانی دو مقوله مهمی است که متولیان محیط زیست در راستای حفاظت از محیط زیست باید به آن توجه کنند در غیر این صورت عملکرد جزیره ای در این حوزه نتیجه بخش نخواهد بود.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از آغاز آموزش همگانی ۸۵ میلیون ایرانی در برابر مخاطرات طبیعی طی 5 سال خبر داد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: بخش نخست آموزش‌های آشنایی با تغییرات اقلیمی از امروز در سامانه آموزش آنلاین «خانواده آماده در مخاطرات» به زبان فارسی در اختیار عموم مردم است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به لزوم آموزش همگانی برای آمادگی در برابر مخاطرات طبیعی، از صدور دو میلیون و ۲۰۰ گواهی آموزشی در کشور خبر داد.
معاون آموزش جمعیت هلال احمر از همکاری این جمعیت با پلیس راهور برای آموزش همگانی مردم جهت کاهش تصادفات خبر داد.
مینا کاویانی، کارشناس ارشد علوم تغذیه و مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور آلزایمر را یکی از شایع‌ترین بیماری‌های دوران سالمندی برشمرد که نوعی بیماری تخریب اعصاب است و با علایمی نظیر از دست دادن پیشرونده حافظه و عملکرد شناختی همراه است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای ورزش زورخانه ای در مراسم صبحگاهی و آزادسازی فضای ورزشی برای خانواده‌ها از اقدامات دیگر ما برای تقویت ورزش همگانی است.
رئیس اتحادیه کانون‌های وکلای کشور گفت: با کوشش و پویش همگانی نباید اجازه دهیم چهره کودک کار عادی شود و آموزش پرورش و وزارت کشور سیاست واحدی در خصوص رفع بازماندگی از تحصیل اتباع اتخاذ کنند.
پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با برگزاری آیین اختتامیه در دانشگاه شهرکرد به پایان رسید.
مدیرکل آموزش عمومی، پایه و همگانی جمعیت هلال احمر گفت: آموزش پیشگیری از گرمازدگی در اربعین توسط هلال احمر در حال انجام است.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ