یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید این که این تیم در چند سال گذشته چه جایگاهی داشته است دیگر برای او اهمیت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باشگاه‌های سعودی و باشگاه چلسی در تابستان امسال خرید بازیکنان را سخت‌تر از گذشته کرده‌اند.
کارل رابینسون، دستیار سابق سم آلاردایس، درباره پشت پرده اظهارات جنجالی فصل گذشته او و مقایسه خودش با پپ گواردیولا و یورگن کلوپ توضیح داد.
میلوناریوس هفته گذشته و در فینال آپرتورا، به شکلی دراماتیک و در ضربات پنالتی اتلتیکو ناسیونال را شکست داد تا ۴ سال بعد از آن ویدیوی معروف، این‌بار کلیپ اشک‌های آلبرتو گامرو در فضای مجازی دست‌به‌دست شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: افرادی که کلیپ تقطیع شده و نادرستی را از اجرا‌های سال‌های گذشته به عنوان اجرای تالار وحدت به مردم داده‌اند، باید نزد خدا استغفار کنند. این کلیپ مربوط به سال ۹۴ و ۹۷ است. من به کسانی که اعتراض کردند و آمدند جلوی در وزارت ارشاد حق می‌دهم.
قبلا در حمله زاپروژیا کلیپی توسط روس ها منتشر شد که در آن هدف قرارگرفتن ادوات اوکراینی مشاهده می‌شد، اما به دلیل نبود پهپاد نظارتی، ما نمی‌توانستیم نتیجه پس از برخورد این نوع کوادکوپتر ها به ادوات زرهی را مشاهده کنیم. کلیپ بالا که متعلق به یک هفته گذشته می باشد، انهدام ادوات زرهی و توپخانه ای مختلف روسیه توسط کوادکوپتر های انتحاری مجهز به RPG اوکراین را نشان میدهد، از آنجایی که این کوادکوپتر ها پرتابه RPG را از زاویه بالا به هدف خود می‌کوبند، بدین شکل در اکثر مواقع نفوذ مناسب در زره داشته و باعث آتش سوزی یا در نهایت اَمورک شدن خودروی زرهی مذکور می‌شوند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار با تاتنهام می‌گوید تیمش روی بازی‌های باقی‌مانده تمرکز دارد و به آنچه در طول فصل گذشته فکر نمی‌کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه بازی فردای تیمش با ناتینگهام فارست گفت تیمش فصلی عجیب را پشت سر گذاشته و پذیرفت که لیورپول فصلی متوسط را سپری کرده است.
یورگن کلوپ می‌گوید بعد از یک هفته عجیب و اخراج چند مربی در لیگ برتر از آینده خود نمی‌ترسد ولی می‌داند به خاطر موفقیت‌های فصل‌های گذشته است که هنوز روی نیمکت لیورپول نشسته است.
خنده عجیب یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در دقایق پایانی بازی شب گذشته برابر رئال مادرید توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از باخت شب گذشته برابر رئال مادرید خوش و بش گرمی با بازیکنان این تیم داشت.
امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر و مربی اسبق استقلال، بی تردید اصلی‌ترین سوژه تقابلش با استقلال است. پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر که بخش زیادی از افتخارات باشگاه استقلال در بیست سال اخیر را به نام خود سند زده، دیشب با آرامشی بیشتر از گذشته روی نیمکت تیمش برابر استقلال قرار گرفت.
بعد از مسابقه ی جذاب شب گذشته ی آرسنال و باتوجه به آمار نیمه نخست می شد حدس زد شبی استثنائی در پیش است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار با ولورهمپتون در لیگ برتر می‌گوید به تیمش ایمان دارد و می‌داند به شرایط خوب سالهای گذشته برخواهد گشت.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، که در سال 2015 ممکن بود به رئال مادرید ملحق شود در 10 سال گذشته جدال‌های حساس و دراماتیکی با سفیدپوشان پایتخت اسپانیا داشته است.
یورگن کلوپ بعد از یکی از شکست‌ها در هفته‌های گذشته گفته بود: من بازنده خوبی نیستم.
در هفته گذشته پخش یک کلیپ تبلیغاتی درباره پروژه شرکت اکتولایف برای تولد نوزاد از طریق دست کاری و اصلاح ژنتیکی و البته در کپسول‌های رحم مصنوعی در دنیا جنجال بسیاری به پا کرد و بسیاری از اساتید برجسته اخلاق پزشکی این طرح را یک فاجعه نامیدند.
بازیکن سابق آرسنال می گوید که لیورپول در رقابت های امسال، فاصله زیادی با تیم سال گذشته دارد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که محمد صلاح نسبت به چند فصل گذشته با افت قابل توجهی روبرو شده است.
تیم فوتبال لیورپول با تک گل ستاره خود محمد صلاح از سد شاگردان گواردیولا گذشت.
یکی از ستاره‌های سابق لیورپول هفته گذشته به یورگن کلوپ توصیه‌ای کرده بود که اگر به آن عمل شده بود ممکن بود قرمزها در دیدار با ناپولی شکستی تا آن حد سنگین را تحمل نکنند.
شاگردان کلوپ برای فرار از یک شکست تحقیرآمیز نیاز به تکرار حماسه استانبول دارند.
لیورپول در این فصل لیگ برتر آمار فاجعه بازی در خط حمله از خود بر جای گذاشته است.
آرسن ونگر، سرمربی افسانه ای آرسنال، مدعی شد دومی لیورپول در فصل گذشته لیگ برتر ناکامی محسوب نمی شود.
آرسن ونگر، سرمربی افسانه ای آرسنال، مدعی شد دومی لیورپول در فصل گذشته لیگ برتر ناکامی محسوب نمی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ