با اعلام سازمان لیگ تکواندو، مهلت ثبت نام برای تیم‌های متقاضی حضور در لیگ‌های کشوری این رشته در کلیه رده‌های سنی تا 15 اردیبهشت ماه تمدید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- دبیر برگزاری دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان از تمدید مهلت ثبت نام در این المپیاد تا ۲۵ مردادماه خبر داد.
پایان مهلت معرفی ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی به ستاد بازی‌ها و عدم اطلاع رسانی داخلی، ابهامات زیادی را پیرامون وضعیت کاروان ایران در فاصله دو ماهه تا این رویداد ایجاد کرده است.
معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ تا روز چهارشنبه ۷ تیر ماه خبر داد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: مهلت ثبت نام ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه تا ۴ تیر ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.
ابراهیم کیانی سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت: پیشتر مهلت ثبت‌نام در آزمون وکالت ۱۴۰۲ تا امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه اعلام شده بود که با تمدید پنج روزه آن، متقاضیان تا ۲۷ اردیبهشت فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
مهلت ثبت نام برای انتخابات هیئت فوتبال استان تهران، امروز به پایان رسید و برخی مدیران سرشناس پا به عرصه انتخابات گذاشتند.
مدیرکل جذب و گزینش قوه قضاییه از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۲ خبر داد.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۲ در ۵ گروه آزمایشی «علوم ریاضی و فنی»، «علوم تجربی»، «علوم انسانی» «هنر» و «زبان خارجی» برگزار خواهد شد.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودرو در ساعت ۲۴ امروز ۲۹ اسفند، گفت: روزهای ۷ و ۸ فروردین ۱۴۰۲ نیز برای ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو در نظر گرفته شد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: پیشنهاد ما برای آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار سهمیه است. به دنبال آن هستیم همه نیاز به نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین شود. سال گذشته ۲۵ هزار نفر جذب شده بود و در تلاشیم با موافقت سازمان اداری استخدامی سهمیه ۳۰ هزار نفری بگیریم.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا ساعت ۲۴ امشب است و دیگر تمدید نمی‌شود.
با توجه به تاخیر در ارسال اطلاعات حساب وکالتی مشتریان توسط برخی از بانک ها، گروه صنعتی ایران خودرو زمان تعیین برندگان طرح فروش فوق العاده را از ساعت ۱۱ به ساعت ۱۷ امروز ۲۱ اسفندماه موکول و مهلت نام نویسی را تا ساعت ۱۳ تمدید کرد.
تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
وزیر آموزش و پرورش گفت: مکاتباتی شد تا اگر تصمیم به حضور فارغ التحصیلان این رشته‌های جامانده گرفته شود این افراد نیز بتوانند در آزمون شرکت کنند.
سخنگوی وزارت صمت از تمدید مهلت ثبت نام خودروی وارداتی تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۳ اسفند ماه خبر داد.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت ثبت نام خودرو وارداتی تا ساعت ۲۴ روز شنبه (۱۳ اسفند) تمدید شد.
سازمان حفظ نباتات کشور در خصوص آخرین مهلت ثبت نام محصولات باغی و جالیزی جهت اخذ کد شناسه در سامانه سماک اطلاعیه ای صادر کرد.
مهلت نام نویسی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری امروز دوشنبه به پایان رسید.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: پزشکان تا پایان آذر مهلت دارند در سامانه جذب و اعزام این مرکز جهت اعزام به حج تمتع اطلاعات خود را ثبت کنند.
مهلت ثبت نام برای حضور در پنجمین نشست سرمایه گذاری فناوریTechnology Investment Meeting ۲۰۲۳ تا ۱۰ دی ۱۴۰۱ تمدید شد.
معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مجدد ثبت نام مرحله اول آزمون‌ سراسری سال‌ ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۷ در تاریخ ۲۲ آبان ماه خبر داد.
مهلت ثبت درخواست دانش‌ بنیان‌ها برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه توسعه اشتغال تا ۱۵ آبان از سوی صندوق نواوری و شکوفایی تمدید شد.
شناور بودن تعرفه واردات خودرو، آغاز دور سوم قرعه کشی، راه‌اندازی سامانه یکپارچه‌ برای تسهیلات ارزی و ریالی و مسدود شدن ۳۵۰ وبگاه توزیع کالای قاچاق از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
وی با اشاره به برگزاری پویش نظامی خوانی و مسابقات متنوع در سایر سامانه ها و سکوهای پر مخاطب با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: سامانه شاد مسابقات متنوعی برای دانش آموزان با هدف آشنایی ایشان با حکیم نظامی شاعر نامدار ایرانی و آثار این شاعر فارسی زبان برگزار خواهد کرد. همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی و ارایه تخفیف به کتب حکیم نظامی از جمله اقدامات برنامه های سکوهای حوزه عرضه کتاب در فضای مجازی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ