رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ فروردین) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۲۱ فروردین) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز بارش‌های پراکنده در نوار شمالی کشور، کرمان و هرمزگان پیش بینی می‌شود.
به گزارش کارشناس سازمان هواشناسی؛ شرایط برای بارش‌های پراکنده در استان‌های ساحلی خزر و بخش‌هایی از ارتفاعات البرز مرکزی مهیا است.
برای روزهای جمعه تا شنبه آسمان استان کمی ابری گاهی وزش باد و برای روزهای یکشنبه و دوشنبه با توجه به عبور و فعالیت یک سامانه بارشی افزایش ابرگاهی وزش باد شدید و رگبار باران و رعد و برق به ویژه در نواحی شمالی مورد انتظار است.
طی چند روز آینده به تناوب در برخی نقاط به‌ویژه نواحی شمالی و ارتفاعات بارش‌های پراکنده رگباری گاهی رعدوبرق و در مناطق جنوبی استان وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ امروز بارش‌های پراکنده در استان‌های شمال‌غرب، ارتفاعات البرز، شمال‌شرق و نواحی جنوبی کشور پیش‌رو خواهیم داشت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا بارش‌های رگباری پراکنده در مناطقی از شمال غرب، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و تهران انتظار می‌رود.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های پراکنده و رگباری در مناطق غرب، شمال غرب، جنوب و مرکز استان طی روز یکشنبه سوم اردیبهشت خبر داد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از عبور ریز موج‌ها از روی استان و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی ساعات روز خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری پراکنده در برخی مناطق بویژه نیمه شرق استان طی امروز خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: موج بارشی ضعیفی فردا شنبه مناطق غرب، جنوب و شمال شرق اصفهان را فرا می گیرد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده در مناطقی از استان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری و احتمال وقوع سیلاب خبرداد.‌
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (اول اسفند) کمی ابری همراه با غبار محلی، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۲ اسفند) نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش‌های خفیف و پراکنده برای امروز و فردا در شمال ، شمال غرب و شمال شرق کشورپیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود و در نوار شرقی کشور وزش بادهای نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی ارتفاعات استان برای امروز و فردا را ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش‌های پراکنده برف و گاهی وزش باد پیش‌بینی کرد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌های شبانه روز گذشته در غرب و جنوب استان کم و پراکنده بود، گفت: بارندگی‌ها از جمعه بیستم آبان از شدت مطلوب‌تری برخوردار است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده در غرب و جنوب استان از عصر امروز خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده در غرب و جنوب استان از عصر امروز خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های پراکنده در جنوب استان از عصر فردا خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش‌های کم و پراکنده در نواحی شمال شرق استان خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش‌های کم و پراکنده در نواحی شمال و شمال شرق استان خبر داد.
بارش‌های پراکنده و رگبار و رعد وبرق در تهران
به گزارش سازمان هواشناسی در ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان، شمال فارس، برخی نقاط اصفهان و شرق کهگیلویه و بویراحمد رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش‌های پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق در ارتفاعات مازندران و گیلان، مناطقی از کرمان، جنوب یزد، شرق فارس و شمال هرمزگان رخ می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ