در پی حملات موشکی گسترده از نوار غزه و جنوب لبنان، مقامات صهیونیستی اذعان کردند که قدرت بازدارندگی این رژیم تضعیف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تلاش نخست وزیر این رژیم برای ارعاب مقامات نظامی ارتش و مخفی نگه داشتن جدی بودن اوضاع از افکار عمومی خبر دادند.
رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی درباره نزدیک شدن زمان جنگ احتمالی با حزب‌الله لبنان هشدار دادند.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مقامات نظامی پیشین این رژیم را عامل اصلی تحریک اعتراضات علیه خود معرفی کرد.
فرمانده جبهه شمالی رژیم صهیونیستی در جمع مقامات صهیونیستی در اظهاراتی به ارزیابی آخرین وضعیت تنش مرزی در مواجهه با نیروهای حزب الله لبنان پرداخت.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است در بروکسل با همتای آمریکایی خود، «لوید آستین» درباره ایران گفتگو کنند.
کاخ سفید از دیدار «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی دولت بایدن و مقامات صهیونیستی در واشنگتن خبر داد.
مقامات مسئول در نوار غزه اعلام کردند در حملات ۳ روز گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این منطقه، دست‌کم ۲۸ نفر کشته شدند.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و سردرگمی مقامات این رژیم در ارتباط با واکنش نیروهای مقاومت پرداختند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند مقامات این رژیم از ترس پاسخ موشکی مقاومت فلسطین دستور تعطیلی تمام مدارس نزدیک به نوار غزه را صادر کردند.
در پی حملات موشکی گسترده از نوار غزه و جنوب لبنان، مقامات صهیونیستی اذعان کردند که قدرت بازدارندگی این رژیم تضعیف شده است.
مقامات امنیتی فعلی و سابق رژیم صهیونستی در سخنانی درباره وضعیت امنیتی این رژیم در برهه پیش رو هشدار دادند.
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: مقامات آذربایجان درباره همکاری‌های ضدایرانی با رژیم صهیونیستی توضیح دهند.
کنعانی اظهارات وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تشکیل جبهه متحد ضدایرانی و نیز اظهارات وزیر خارجه آذربایجان پیرامون محتوای گفتگو‌ها و «مرحله جدید شراکت استراتژیک» بین آذربایجان و رژیم صهیونیستی را تأیید ضمنی جهت‌گیری ضدایرانی همکاری‌های آن‌ها خواند و خواستار توضیح مقامات آذری در این رابطه شد.
مقامات رژیم صهیونیستی درخواست مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای سفر به تل آویو را نپذیرفتند.
وزیر صنایع دفاع جمهوری آذربایجان با رئیس شرکت صهیونیستی «اروناتیکس» در نمایشگاه بین المللی دفاعی «ایدکس-۲۰۲۳» دیدار کرد.
مقامات ارشد صهیونیست به دلیل سیاست های افراط گرایانه ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو، لب به انتقاد از وی گشوده اند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات تحریک‌آمیز و خصمانه خود علیه تهران، از آمریکا خواست تا برای مواجهه نظامی با ایران، «برنامه عملیاتی» جدیدی تدوین کند.
مقامات صهیونیست به دلیل ترس از عملیات های مقاومتی فلسطینی‌ ها به ارتش رژیم صهیونیستی دستور آماده باش ۷۲ ساعته داده اند.
«ادی راما» نخست وزیر آلبانی قرار است با سفر به اراضی اشغالی با مقامات رژیم صهیونیستی درباره ایران رایزنی کند.
یک رسانه صهیونیستی از لغو رایزنی تلفنی میان وزیر جنگ این رژیم و وزیر دفاع اوکراین علیرغم چند هفته هماهنگی خبر داد.
خبرگزاری رویترز اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی با فروش «سامانه دفاعی پیشرفته» به امارات موافقت کرده اند.
مقامات رژیم صهیونیستی از دیدار محرمانه مسئولان امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با مقامات امنیتی تل آویو برای آرام کردن اوضاع در کرانه باختری خبر دادند.
مقامات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره مسئله هسته ای ایران گفتگو کردند.
مقامات رژیم صهیونیستی در پی عدم استقبال دولت های عربی امضا کننده توافق عادی سازی روابط برای حضور در جشن دو سالگی توافقات آبراهام، مجبور به لغو این مراسم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ