رئیس جمهور در گفتگو با همتای ترکیه‌ای خود، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، گفت: همگرایی بیشتر کشورهای اسلامی برای مقابله با تجاوزگری رژیم صهیونیستی ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با سفر امیرعبداللهیان به عربستان به نظر می‌رسد فصل جدیدی در روابط دو کشور آغاز شده،روابطی که علاوه بر منفعت مشترک برای تهران و ریاض، موجب منفعت دسته جمعی کشورهای منطقه و جهان اسلام خواهد شد.
رئیس جمهور گفت‌: جمهوری اسلامی ایران خواهان تقویت همگرایی منطقه‌ای و توسعه ارتباطات اقتصادی بوده و در این راستا به‌دنبال تعامل با همه کشورهای جهان خصوصاً کشورهای آسیایی است.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالیرتبه نظامی با حضور در محل ستادکل نیروهای مسلح با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد بحران در منطقه قفقاز، بر لزوم همگرایی کشورهای منطقه در مقابل نیروهای فرامنطقه‌ای تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: همگرایی و حل چالش‌ها با مشارکت دسته‌جمعی کشورهای منطقه‌، مطلوب‌ترین مسیر برای تحقق پیشرفت ملت‌ها و تأمین امنیت در خلیج‌فارس است.
در پی سفر وزیر خارجه عربستان سعودی به ایران، رسانه‌های عبری‌زبان، همگرایی میان ایران و عربستان سعودی را مانعی بر سر راه عادی‌سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو توصیف کردند.
با عادی سازی روابط ایران و عربستان و به واسطه آن همگرایی میان ایران و اعراب شاهد شکل‌گیری نظم جدیدی در غرب آسیا هستیم که بازیگران اصلی آن، کشورهای منطقه خواهند بود.
رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که ائتلاف ادعایی این رژیم با کشورهای عربی علیه ایران شکست خورده است.
سفرای عربستان و سوریه در سلطان نشین عمان دیداری با یکدیگر داشتند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت «همگرایی اسلامی» و «تمدن سازی» را جزو اولویت‌های حج ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت: شعار حج امسال خط مشی ما در این زمینه را مشخص کرده است.
رییس سابق موساد در کنفرانس امنیتی هرتزلیا، نسبت به نزدیک‌شدن ایران و کشورهای منطقه به ویژه عربستان و مصر هشدار داد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: همگرایی، هم آوایی و هماهنگی در بانک رفاه کارگران برای ما باعث مباهات است و فرصت خدمت بهتر را برای مجموعه فراهم کرده است و این هماهنگی در همه بخش‌های مدیریتی بانک رفاه وجود دارد.
روند همگرایی میان کشورهای عربی و دمشق با سرعت پیش می‌رود و فضای مثبت گواهی دهنده بازگشت قریب الوقوع سوریه به آغوش جهان عرب است.
این کارشناس بین الملل گفت: چین آمریکا را بحران ساز می‌داند و می‌خواهد بحران را از جامعه بین الملل کنار بگذارد و روابط بین الملل را بر پایه اقتصادی ایجاد کند. چین در حال حاضر دارد به عنوان قدرت اقتصادی عمل می‌کند و مانورنظامی اطراف تایوان پیام مهمی برای آمریکایی‌ها داشت که نشان می‌دهد از انزوای بین المللی خارج شده و قصد دارد نقش پررنگ تری در جهان داشته باشد. اروپایی‌ها هم این موضوع را فهمیده اند و به همین دلیل است که به سمت پکن گام برمی‌دارند تا در حل تعارضات به کمکشان بیاید.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر بنگلادش همگرایی و اتفاق‌نظر کشورهای اسلامی در حمایت از مسئله فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی را مهم و ضروری عنوان کرد.
مشهدـ رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اوقاف می‌خواهد هم گرایی و هم افزایی بین موسسات خیریه صورت گیرد تا فضای مهربانی و نوع دوستی در جامعه ترویج یابد.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: برای تحقق برنامه‌های صنعت در راه توسعه متوازن ضرورت دارد همگرایی و همکاری‌ها با هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی افزایش یابد.
زاهدان- جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: همگرایی با نظام، یکی از شاخصهای بارز مردم سیستان و بلوچستان است.
توافق میان ایران و عربستان به عنوان دو بازیگر اصلی در غرب آسیا می‌تواند منجر به تسری همگرایی در میان سایر واحدهای سیاسی فعال منطقه گردد.
مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: همکاری و همگرایی میان کارگروه‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی می‌تواند نیازهای آنها را در زمینه تأمین قطعه‌ها و تجهیزات برطرف کند.
پس از مدتها تیرگی در روابط مصر و دوحه اخیرا عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر راه قطر را در پیش گرفت و از این راه اهداف خاصی را دنبال می کند.
اواخر خرداد ماه حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار با استعفا از کابینه سیزدهم کنار رفت. او دلیل این استعفا را همگرایی بیشتر در تیم اقتصادی دولت دانست. هر چند که پیش از استعفا نیز زمزمه‌هایی درباره برکناری عبدالملکی مطرح شده بود.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: با تقویت همگرایی بین کشورهای اسلامی، شاهد ناکامی دشمنان در کمرنگ کردن آرمان مقدس آزادی فلسطین و قدس شریف هستیم.
باند‌های تکدی‌گری برای تحریک حس ترحم مردم، کودکان را سرچهارراه‌ها می‌کشانند و حتی به آن‌ها آموزش می‌دهند که از مردم غذا قبول نکنند و فقط تقاضای پول کنند. آمار‌ها نشان می‌دهند که ۱۵ هزار متکدی در تهران مشغول هستند که حدود ۸ هزار نفر از آن‌ها کودک هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ