شرزود تمیروف پیش از شروع دیدار با هوادار و در حین گرم کردن، روزه خود را افطار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم استقلال تهران با ارسال اخطار به باشگاه خواستار دریافت مطالباتش شده است.
کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: مشخص بود که هیچ خطایی روی مهاجم پرسپولیس صورت نگرفته و اخطار داور به دلیل شبیه سازی درست بود.
نماینده‌های تشکل‌های دانشجویی در جریان سخنرانی خود در محضر رهبر انقلاب بدون لکنت و صریح به طرح مطالب انتقادی پرداختند که می‌تواند الگویی ملموس از آزادی بیان باشد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته در افطار ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ میزبان حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری، غلامعلی حدادعادل و علی لاریجانی رؤسای پیشین مجلس شورای اسلامی بود.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در کوره‌های آجرپزی حاشیه شهر تهران با روزه اولی‌ها دیدار کرد.
معاون توسعه سلامت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به اینکه در ماه رمضان یک وعده غذایی حذف می‌شود، گفت: نباید در وعده افطار و سحر، پرخوری کنیم.
متخصص داخلی و گوارش، هشدار داد که خوابیدن بلافاصله پس از افطار ممکن است منجر به مشکلات رفلاکس معده شود.
یک متخصص تغذیه با توجه به شروع ماه رمضان و با اشاره به اهمیت تغذیه سالم به معرفی مواد غذایی که مصرف آن‌ها به هنگام روزه داری سبب بروز مشکلات گوارشی می‌شود، پرداخت.
اکران فرهنگی روز جهانی قدس با عنوان «در قدس افطار خواهیم کرد» توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات محیطی شهر تهران انجام شد.
فیلیپه کاردوسو بازیکن کاساپیا پس از حضور در میدان به عنوان بازیکن تعویضی، ظرف هشت دقیقه هم گل زد و هم 2 بار کارت زرد گرفت.
شاهرود- آئین معنوی افطار ویژه جامعه توان خواهان شهرستان شاهرود همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد.
پزشکان برای جلوگیری از کسلی و سنگینی سر دل پس از افطار، راهکار‌هایی برای روزه داران در نظر گرفتند.
روزه داران از مصرف غذا‌های خیلی شیرین و شور در وعده افطار خودداری کنند، مصرف مواد غذایی شیرین علاوه بر ایجاد احساس تشنگی در فرد موجب افت قند می‌شود.
در ایران، آخرین جمعه ماه رمضان به نام «روز قدس» نامگذاری شده و مقام‌های دولتی در تظاهرات در تهران و شهر‌های مختلف سخنرانی می‌کنند.
روزه‌داران در وعده افطار باید ضمن پرهیز از پرخوری از غذاهای سبک و در عین حال پُرانرژی استفاده کنند.
فرانسه یکی از بالاترین نرخ حضور مسلمانان بین کشورهای اروپایی را در اختیار دارد و بازیکنان زیادی در لوشامپیونه با روزه در ماه رمضان وارد زمین بازی می‌شوند.
روی ویتوریا سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر، افطاری را در رستورانی در قاهره و در کنار مصری‌ها صرف کرد.
افراد نباید سحری را از برنامۀ غذایی حذف کنند، چون باعث کاهش توان افراد در مقابل گرما شده و باعث بروز مشکلاتی، چون سرگیجه، حالت تهوع، عدم تمرکز و ... می‌شود.
وعده سحری باید تامین‌کننده بیشتر انرژی بدن در طول روز باشد. در وعده سحری، مصرف غذا‌های سبک و مختصر شامل گروه‌های غذایی شیر و لبنیات (مانند شیر، ماست و پنیر)، میوه‌ها و سبزی‌ها، نان و غلات (مانند برنج و نان) توصیه می‌شود؛ غذا‌هایی مانند نان و پنیر و سبزی که یکی از عادات خوب غذایی ایرانیان در این ایام است.
مقامات باشگاه فوتبال تیم چلسی از آمادگی خود در برپایی مراسم ضیافت افطاری در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان در ورزشگاه «استامفورد بریج» خبر دادند.
رمضان ماه اخلاص و تقواست. رمضان ماه ایثار، صبر و مقاومت است. رمضان ماه روزه، مبارزه و جهاد با نفس است. رمضان ماه تقرب، پرورش ایمان، عبادت و عمل است. رمضان ماه بررسى اعمال و تقدیر برنامه هر سال است. امام محمد باقر علیه السلام: «لکل شیء ربیع و ربیع القرآن شهر رمضان؛ هر چیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.»
حضرت محمد (ص) فرمود: «خواب روزه‌دار عبادت است، سكوتش تسبیح، عملش قبول شده و دعایش پذیرفته است‌» و امام صادق (ع) فرمود: «هر مؤمن روزه‌‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت در راه خدا ‌خونش ریخته شده است‌.»
حضرت محمد (ص) فرمود: «هر بنده روزه‌‏دارى که دشنام داده شود در مقابل آن گوید، درود خدا بر تو. من روزه هستم مگر اینکه خداوند تبارک و تعالى گوید بنده روزه‏‌دار من به من پناه آورده، او را از آتش جهنم پناه داده و وارد بهشت کنید.» امام صادق (ع) فرمود: «خداوند روزه را واجب کرد تا ثروتمند و فقیر یکسان باشند.»
حضرت محمد مصطفی (ص) فرمود: «اگر بنده خدا مى‌‏دانست در ماه رمضان چه فضیلتى است، دوست مى‏‌داشت، همه سال رمضان باشد» و در جایی دیگر فرمود: «درهاى آسمان در اولین شب ماه رمضان گشوده می‌شود و تا آخرین شب بسته نمى‌‏شود.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ