فیلمی کوتاه از نمازخواندن نشسته علیرضا دبیر حین جلسه وزیر ورزش با روسای فدراسیون های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای بین کاربران ایرانی داشت. برخی نوشته‌اند نماز نشسته او، در حالی است که همین دیروز تصویری از دبیر هنگام پریدن از روی کول یکی از کشتی‌گیران منتشر شده بود؛ اما ترجیح داده این بار مناجاتش را روی صندلی، در میان جمع مدیران و مقابل لنز دوربین‌ها انجام بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۵.۱ درجه در مقیاس ریشتر، بعدازظهر یکشنبه به وقت محلی، شمال شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا را لرزاند.
فیلم کتک کاری شدید در دربی لیگ روسیه
فیلم با کیفیت از لحظه خلع سلاح تروریست حمله شاهچراغ(ع) توسط نیروی خدماتی حرم مطهر را مشاهده می‌کنید.
گزا روهریگ بازیگر مجار در این فیلم در نقش «مسیح»، ماتیاس اسخونارتس بازیگر بلژیکی در نقش «پتروس»، توفیق برهم بازیگر فلسطینی در نقش «یوحنا»، مارک رایلنس بازیگر بریتانیایی در نقش «شیطان» و لیلا حاتمی در نقش «مریم مجدلیه» ظاهر شده‌اند. همایون ارشادی دیگر بازیگر ایرانی این فیلم است. متیو کازویتس بازیگر فرانسوی این فیلم هم به تازگی گفته است مالیک روزی ۵ ساعت فیلمبرداری می‌کرد و ۳ هزار ساعت فیلم برای تدوین وجود دارد. هنوز روشن نیست پس از تدوین کدام شخصیت‌ها در فیلم باقی می‌مانند چون مالیک پس از تدوین «خط باریک سرخ» همه نقش بیلی باب تورنتون، میکی رورک، ویگو مورتنسن و بیل پولمن را حذف کرد. همین بلا سر بازیگران «به سوی شگفتی» هم آمد و همه بازی جسیکا چستین و بری پیپر حذف شد. کریستین بیل هم همین تجربه را برای «ترانه به ترانه» دارد.
حادثه تیراندازی در حرم شاهچراغ(ع) تا این لحظه یک شهید و ۵ مجروح برجا گذاشت.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
اولین فیلم از دوربین های مدار بسته حرم شاهچراغ و لحظه ورود تروریست داعشی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اولین تصویر از تروریست دستگیر شده که اقدام به حمله کور به زائران حرم شاهچراغ کرده است را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توپخانه منطقه نظامی غرب روسیه با شلیک خمپاره ۸۲ میلی متری یک خودروی رزمی پیاده نظام نیروهای مسلح اوکراین را در محور کوپیانسکی منهدم کرد.
اقدام به‌موقع کارکنان مترو در ایستگاه میدان جهاد، جان یک مسافر را نجات داد.
اعترافات عامل حمله کور به روحانیون گفت: با دیدن پست‌های شبکه اینترنشنال در اینستاگرام تشویق شدم که یک روحانی را با چاقو بزنم تا خبر آن همه‌جا پخش شود.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در هفته نخست لیگ برتر امروز چهارشنبه (۱۸ مرداد) برابر هم قرار گرفتند که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.علی نعمتی (۳۸) برای سرخپوشان گل زد.
بر اثر انفجار شدید در بندر درینجه در ترکیه تاکنون ۴ نفر زخمی شده‌اند. شدت این انفجار به حدی بوده است که شیشه برخی منازل را خرد کرده است.
لحظه فروریختن ساختمان‌های منطقه خلازیر در ناحیه ۳ منطقه ۱۹ که منجر به فوت ۴ تن از هموطنان شد.
رئیس دادگستری تهران در واکنش به این فیلم به دادستان اسلامشهر دستور داد که به‌صورت فوری این سارقان شناسایی و دستگیر شوند.
در پی وقوع سرقت مسلحانه موبایل فروشی در خیابان شهید بهشتی زاهدان توسط سه نفر مسلح، پلیس وارد عمل شد و سارقان مسلح دستگیر شدند.
فیلم افشاگری بی‌سابقه فردوسی‌پور علیه کارشکنی صداوسیما
جنگنده بمب‌افکن‌های راهبردی سوخو۲۴ و اف۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی نیروهای نارنجی (نیروهای تعبیه شده در نقش دشمن) را مورد هدف قرار دادند.
تصاویری از لحظه سقوط بالگرد امدادی در منطقه دیشموک کهگیلویه و بویراحمد را مشاهده می‌‍کنید.
شوخی جالب و قدیمی از عادل فردوسی‌پور در یک گزارش را ببینید.
تشییع پیکر این شهدا، با حضور باشکوه مردم و مقامات لشکری و کشوری در ۱۱ آذر ماه ۱۳۵۰ خورشیدی انجام شد.
شاکی گفت: اشکان از گنده لات‌های تهران است. مدتی قبل من اشتباه کرده و در اینستاگرام و فضای مجازی با او کل کل کردم که او و نوچه‌هایش مرا ربودند تا ادب کنند. آن‌ها پس از چند ساعت مرا رها کردند. حالا از او شاکی هستم.
مهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام نسبت به انتشار فیلم نماز خواندن علیرضا دبیر واکنش نشان داد.
تصاویری از یک زن در فضای مجازی ترکیه پر بازدید شده که با وجود حس کردن زلزله دیشب هاتای به نماز خود ادامه می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ