دروازه‌بان ملوان دیدارهای سخت و پرگلی را برابر مدعیان جدول پشت سر گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این چهار سال نه توانستم به زندگی بدون ورزش عادت کنم و نه می‌توانستم به ورزش حرفه‌ای برگردم؛ مدام فکر می‌کردم که نتوانستم خودم را اثبات کنم...
ستاره‌های خط دروازه فصل پیش در لیگ برتر و‌لیگ یک روزهای سختی را در این فصل پشت سر می‌گذرانند.
آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد، در تلاش است تا بتواند موفقیت این تیم در فصل گذشته را بار دیگر تکرار کند.
سوئدی‌ها پس از ۴۲ ماه اعمال شکنجه، به تازگی روش‌های جدیدی از آزار و اذیت را در مورد حمید نوری اجرا کردند.
رضا درویش با عملکرد مدیریتی خود توانسته کاملا اعتماد را در بین هواداران این تیم شکل دهد و این در حالیست که خود را مهیای چالش بزرگی می‌کند.
عیسی آل کثیر مهمان برنامه فوتبال برتر بود و در این برنامه از روزهای سخت خودش حرف زد.
فصل جاری لیگ برتر امروز برای استقلال با دیدار در برابر تراکتور به پایان می رسد.
کاپیتان پرسپولیس به عنوان یکی از مهره‌های باتجربه سرخپوشان که طی قهرمانی‌های اخیر آنها حضور داشته، نمی‌خواهد ماجراجویی سرخ‌ها در نقش جهان پایان یابد.
ادعا می‌شود حسین زاده در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی به فکر انتقال قرضی بوده است.
به مناسبت فرارسیدن دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» در گزارش زیر به بررسی اقدامات یکی از بانک‌های تجاری فعال در کشور پرداخته شده است.
بانک‌های ایران به‌عنوان یکی از مهمترین ارکان مدیریت مالی و اعتباری منابع کشور همواره نقشی به‌سزا در پیشبرد سیاست‌های توسعه‌محور دولت‌ها بر عهده داشته‌اند. در سال‌های اخیر با توجه به تعیین شعار عمدتا اقتصادی از سوی رهبرمعظم انقلاب این نقش‌آفرینی نمودی بیشتر از گذشته داشته است. به مناسبت فرارسیدن دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» در گزارش زیر به بررسی اقدامات یکی از بانک‌های تجاری فعال در کشور پرداخته شده است.
رئیس جمهور فرانسه شامگاه گذشته با نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تحولات اخیر در اراضی اشغالی گفتگو کرد.
پرونده رسوایی مدیریتی در سری آ ابعاد تازه‌ای پیدا کرده و بعد از کسر امتیاز از یوونتوس امروز بازرسان قضایی دفتر باشگاه میلان را تفتیش کردند.
تصاویری که از گابریل ژسوس با آتل مخصوص پای راست منتشر شده نشان می‌دهد این مهاجم آرسنال بعد از جراحی زانویش شرایط سختی را سپری می‌کند.
شاگردان حسن رنگرز با توجه به رویدادهای بین المللی کشتی فرنگی در سال جدید میلادی، روزهای سخت و شلوغی را پیش رو دارند و طبق برنامه کادر فنی باید خود را مهیای میادین مهم کنند.
شاگردان حسن رنگرز با توجه به رویدادهای بین المللی کشتی فرنگی در سال جدید میلادی، روزهای سخت و شلوغی را پیش رو دارند و طبق برنامه کادر فنی باید خود را مهیای میادین مهم کنند.
هواداران تاتنهام که از شکست 2-0 تیم‌شان مقابل استون‌ویلا خشمگین بودند در پایان مسابقه بازیکنان این تیم و سرمربی‌اش آنتونیو کونته را هو کردند.
دبیر شورای نگهبان گفت: حقیقتاً پرستاران در روزهای سخت در کنار مردم ایران بوده‌اند و از بار مصیبت‌های آنها کاسته‌اند.
با وجود اینکه چلسی به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود در چمپیونزلیگ صعود خواهد کرد، اما مصدومیت های متوالیِ بازیکنان کلیدی گراهام پاتر، طرفداران چلسی را برای ادامه راه نگران کرده است.
نماد 2 باشگاه بزرگ کشور روزهای سختی را در بورس سپری می‌کنند و در صف فروش، قفل شده‌اند.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال، معتقد است که تیمش شکست‌ناپذیر نیست و در هر بازی این احتمال وجود دارد که مغلوب حریف خود شوند.
دروازه‌بان دوم استقلال روزهای سختی را سپری می‌کند و هنوز نتوانسته در فصل جدید درون دروازه تیمش قرار بگیرد.
ترکیب استقلال در بازی با فولاد کدام ترکیب خواهد بود؟ همان ترکیب بازی با گل گهر یا بازیکنانی چون صالح حردانی و ابوالفضل جلالی به این ترکیب اضافه می شوند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ