اصفهان- رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گلپایگان از کشف سکه‌های متعلق به دوره اشکانی در این منطقه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز قیمت سکه نسبت به روزهای قبل با ثبات قیمتی مواجه شده است.
کارولین، مادر نوزاد، وقتی ۱۰ سال پیش از همسرش شنید که نزدیک یک و نیم قرن است که آن‌ها در خانواده و اقوام خود، فرزند دختر نداشته‌اند، بسیار تعجب کرد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ، از اعمال قانون ۱۳۸ هزار و ۲۵۷ دستگاه خودروی حادثه‌ساز از آغاز اجرای طرح نوروزی خبر داد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از جابجایی یک میلیون و ۹۶ هزار و ۱۳۸ مسافر از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا دوم فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.
راه‌شیری کهکشانی متنوع با سیارات فراخورشیدی بسیار متفاوت است. اخترشناسان در زمان نگارش این مقاله حدود ۵۳۰۰ جهان خارج از منظومه شمسی را کشف و تایید کرده‌اند که تعداد گزینه‌های تاییدنشده تقریبا دو برابر بیشتر است.
از ۸۸ دانش آموز مدارس شهرستان گچساران دو نفر در بیمارستان شرکت نفت، دو نفر در بیمارستان بی بی حکیمه و ۶ نفر در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان بستری هستند، مابقی ترخیص شدند.
محمدامین توکلی‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران گفت: شهرداری وظیفه نگهداری پنج هزار معتاد متجاهر را داشت که آن را انجام می‌دهیم. شهرداری به وظایف و مافوق وظایفش در این زمینه عمل می‌کند؛ افرادی را که هیچ دستگاهی زیر بارش نمی‌رفت و وظیفه ما هم نبود، پذیرش کردیم. یاور شهر ۹ آماده پذیرش است و پیمانکار، پزشک، مددیار و پرسنلش مستقر شدند که فاز یک آن است.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۳۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۸۵۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز دهم آذرماه براساس داده‌های ۱۲ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۳۸ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
تعداد شهر‌های با وضعیت زرد از ۱۳۸ به ۱۱۴ و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی از ۳۰۶ به ۳۳۱ شهر رسید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز چهارم آذر ماه با میانگین ۱۳۸ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۳۸ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی از اجرایی شدن مصوبه کمیسیون موضوع اصل ۱۳۸ قانون اساسی مبنی بر تعیین کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار از ابتدای فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۶۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۸ تن از ایشان وخیم است.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره دستگیری این سارق مسلح گفت: پس از اعلام خبر سرقت مسلحانه از طلافروشی به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، ماموران در کمتر از یک دقیقه در محل حاضر شده و سارق مسلح را در حال خروج از طلافروشی مشاهده کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ